ترامپ

محمدحسین رضایی، هنرمند دهه هشتادی اهل خمینی شهر که در حال تولید سه اثر جدید با مضامین انقلابی است، سرود «مرگ بر آمریکا» را به ترامپ تقدیم کرد!

به گزارش مشرق، محمدحسین رضایی، هنرمند دهه هشتادی اهل خمینی شهر که در حال تولید سه اثر جدید با مضامین انقلابی است، سرود «مرگ بر آمریکا» را به ترامپ تقدیم کرد!


یکی از دست‌اندرکاران آلبوم این هنرمند ابتدا به یادآوری سرود «مرگ بر آمریکا» که پیش از این رونمایی شده و در فضای مجازی منتشر شده پرداخت و گفت: با توجه به صحبت‌های موهن رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران، این خواننده ۱۵ ساله سرود «مرگ بر آمریکا» و به ویژه این بیت «در سرزمینی که خدا باشد، جایی برای کدخدا نیست» را به ترامپ تقدیم می‌کند.


محمدجواد حاجیان درباره سه اثر جدید رضایی نیز توضیح داد: کار اول درباره فرزندان شهدای مدافع حرم است. این اثر با محوریت وصیت‌نامه شهید محسن حججی به فرزندش علی تولید می‌شود. کار دوم درباره شهید مرحمت بالازاده است که سعی داریم این اثر را به ۱۳ آبان امسال برسانیم. کار سوم هم با توجه به اینکه متاسفانه نوجوانان ما اغلب درگیر اسطوره‌های دروغین غربی هستند سعی خواهد داشت تا اسطوره‌های ملی و دینی سرزمین خودمان را به نوجوانان معرفی نماید.


وی افزود: هر سه اثر در قالب نماهنگ تولید خواهند شد و شعر هر سه تا کار را علی فردوسی سروده است اما کارگردان‌ها هنوز مشخص نشده‌اند.


وی همچنین از بی‌توجهی مسئولان فرهنگی به فعالیت نوجوانان در زمینه سرود انتقاد کرد و گفت: متاسفانه موسیقی نوجوان در کشور ما بسیار ضعیف است که این هم به خاطر کم‌توجهی مسئولان فرهنگی به این شاخه مهم از فرهنگ کشورمان است. به همین دلیل هم می‌بینیم که برخی از نوجوانان به سمت موسیقی‌های زیرزمینی و رپ گرایش پیدا کرده‌اند. این درحالی است که در صورت توجه به این عرصه، می‌توان استعدادهای زیادی را کشف کرد و گرایش نوجوانان به فضاهای غیرمجاز را کاهش داد.


گفتنی است، محمدحسین رضایی متولد سال ۸۱ و در پایه نهم درحال تحصیل است. وی تاکنون ۱۱ قطعه سرود را خلق کرده که دارای موضوعاتی چون آمریکا، مدافعان حرم، حضرت امام رضا(ع)، حجاب، مادر، انتخابات و ... بوده است.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس