شورای شهر کرمانشاه

برخی از اخبار واصله همشهریان کرمانشاهی حاکی از اهانت های عجیب یک عضو شورای شهر کرمانشاه به عزاداری های حسینی و مدافعان حرم است.

به گزارش مشرق، برخی از اخبار واصله همشهریان کرمانشاهی حاکی از اهانت های عجیب یک عضو شورای شهر کرمانشاه به عزاداری های حسینی و مدافعان حرم است.

بر اساس این گزارش که به شکایت و صورت جلسه مردمی توسط شاهدان منجر شده، یک عضو شورای شهر کرمانشاه در جریان بازدید از یک  فرهنگسرا در شهر کرمانشاه و پس از شنیدن صدای مداحی از یک رادیوی در حال پخش می گوید: "جمع کنید این مسخره بازی ها را... اینجا باید صدای موسیقی شاد بیاید... با اینها احساس عم و تعفن به مردم دست می دهد! "

در متن شکواییه مردمی آمده است که این عضو شورای شهر پس از اطلاع از اینکه برخی از کارکنان فرهنگ سرا داوطلبانه در سوریه و دفاع از حرم حضور دارند، گفته است: قرار است اینها برگردند و اینجا بوی باروت بگیرد؟ اینها بروند در آشپزخانه پادگان ها خدمت کنند. می روند سوریه برای مطربی!

 داد و فریادهای این عضو شورای شهر ظاهرا موجب رعب و وحشت بانوان حاضر در این مجموعه و ترک ساختمان توسط آنها شده است.

منبع: مرصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • نعیم IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    10 3
    اونا که از جنون یه کلمه نفهمیدن شبیه شامیها به گریه هام می خندیدن کنایه می زنن، دلمو می سوزنو می خوان با حرفاشون خالی کنن دل منو قسم به اون بدن که چیدنش روی حصیر منم شبیه اون عقیله ای که شد اسیر به غیر زیبایی نمی بینم تو این مسیر (سید رضا نریمانی)
  • دوست IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    0 2
    چرا اینه نمی فهمند گریه وعزاداری بر امام حسین علیه السلام چه لذتی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آدم رو از تمام غمهای عالم رها میکنه
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    0 1
    هیئت دیوانگان حضرت علی اکبر ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس