کد خبر 785921
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
تراکتورسازی

تراکتورسازی روز پنجشنبه در حالی به مصاف پیکان تهران می‌رود که بار دیگر با مشکل کمبود بازیکن مواجه است.

به گزارش مشرق، تیم تراکتورسازی پنجشنبه هفته جاری در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال به مصاف پیکان تهران خواهد رفت که این دیدار می‌تواند یکی از سخت‌ترین آزمون‌های گل‌محمدی در فصل جاری باشد. گل‌محمدی که در هفته گذشته سرمست از بازگشت شاگردان مصدومش در تمرینات شرکت می‌کرد، در فاصله یک روز مانده به دیدار مقابل پارس جنوبی متوجه شد که مصدومیت نوری تشدید شده و او حداقل باید دو سه هفته دیگر استراحت کند. پس از بازی اما، شوک اصلی به گل‌محمدی وارد شد و آن محرومیت مهدی کیانی و عارف آغاسی از سوی کمیته اخلاق بود.

عارف آغاسی همان بازیکنی بود که یحیی خیلی منتظر بازگشت او به میادین شد و بلافاصله پس از بهبود یافتنش، او را به میدان فرستاد. اکثر مربیان معمولاً سعی می‌کند در مورد بازیکنان مصدوم ریسک نکنند و اگر حتی یک درصد هم احتمال تشدید مصدومیت‌شان باشد، آنها را به میدان نفرستد، اما قضیه در مورد آغاسی فرق می‌کرد. گل‌محمدی به‌قدری با کمبود بازیکن در پست مدافع مواجه بود که زمانی که آغاسی پس از یک ماه و نیم به تمرینات بازگشت، خیلی زود هم او را به میدان فرستاد. مهدی کیانی هم که کاپیتان و یکی از آن 3 بازیکن اصلی تیمِ گل‌محمدی است.

این دو بازیکن به‌خاطر درگیری‌شان با یکدیگر در تمرین روز چهارشنبه که حتی منجر به زخمی شدن دست عارف آغاسی شده بود، تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم‌شان محرومند تا تراکتورسازی همچنان در حسرت یک روز خوش باقی بماند. از سوی دیگر، بعید به‌نظر می‌رسد که این «تا اطلاع ثانوی» تا پنجشنبه تمام شود. با نبود این دو بازیکن، مشکلات گل‌محمدی بار دیگر سر باز می‌کند. او علاوه بر محمد نوری، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی و شاید سینا عشوری مصدوم؛ کیانی و آغاسی را هم به‌دلیل محرومیت در اختیار ندارد. با این اوضاع، بار دیگر تراکتورسازی به همان اوضاع سابق برمی‌گردد و باید دید که گل‌محمدی این‌بار با کم بازیکن‌ترین حالت تراکتورسازی چه می‌کند. این بار دیگر کسی کاری به تراکتورسازی نداشت و خود این بازیکنان با درگیری با چاقو کار دست تیمشان دادند. در واقع خود کرده را تدبیر نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس