مهدی کیانی

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی در واکنش به خبر درگیری اش با یکی از بازیکنان این تیم گفت: نمی‌دانم چه کسی این شایعات را مطرح کرده است اما از کاه کوه ساختند.

به گزارش مشرق، مهدی کیانی در مورد تساوی یک بر یک تیمش مقابل پارس‌جم، گفت: بازی بسیار سختی بود. هر دو تیم نیاز به کسر 3 امتیاز داشتند و تلاش زیادی انجام دادند. پارس‌جم تیم بسیار خوبی بود و جا دارد به اعضای این تیم تبریک بگویم. آنها عملکرد بسیار مناسبی داشتند. در بازی دیروز بسیار خوب کار کردیم و می‌توانستیم برنده شویم اما ابتدا عقب افتادیم. سپس با تلاشی که انجام دادیم توانستیم گل خورده را جبران کنیم. موقعیت‌هایمان از حریف بهتر بود و میـ‌توانستیم برنده بازی شویم. اما خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم و بازی را واگذار نکردیم.

وی در مورد اینکه تراکتورسازی این روزها مصدومان زیادی دارد و این مسئله به تیم ضربه زده است، اظهار داشت": شما به شرایط تیم نگاه کنید. در ابتدای فصل هادی محمدی و سینا عشوری مصدوم شدند. سپس شهرام گودرزی، محمد نوری و محمد ابراهیمی مصدوم شدند. در این بین مصدومان دیگری هم داشتیم. ما روی این بازیکنان خیلی حساب کردیم و از نبود این نفرات خیلی ضربه می‌خوریم. به هر حال ما تیم جوانی داریم و خوشبختانه آنها عملکرد خوبی دارند و امیدوارم در آینده شرایط بهبود پیدا کند و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد مطرح شدن موضوع درگیری او با یکی از بازیکنان در رختکن تراکتورسازی عنوان کرد: برای افرادی که این شایعه را مطرح کردند متاسفم. نمیدانم چه کسی این حرف‌ را مطرح کرده است. آیا فوتبال آنقدر ارزش دارد که چنین مسائلی مطرح شود. برایم جای تعجب دارد که چه کسی این موضوع را به غلط به اطلاع رسانه‌ها رسانده‌ است.  متاسفانه از کاه کوه ساختند.

کیانی در مورد اینکه آیا بحث چاقوکشی صحت نداشته است، عنوان کرد: این بازیکنان همه مثل برادران من هستند. من با بازیکن جوان و بزرگ تیم و به نوعی با همه شوخی مودبانه می‌کنم تا فضایی صمیمی و با نشاط در تیم به وجود بیاورم. در سالی که ما بازیکن نداریم نیاز داریم تا جوانان را از لحاظ روحی و روانی بالا بیاوریم و به آنها کمک کنیم تا کمک حال تیم باشند. اصلا به دنبال این مسائل نیستم. . من خودم 3 بچه دارم و دیگر این چیزها از من گذشته است. دعوا برای بچه‌ها است.

وی در رابطه با دیدار هفته دهم تیمش مقابل پیکان تصریح کرد: پیکان شرایط خوبی دارد. آنها چند هفته‌ای است که نتایج خوبی می‌گیرند و به پیروزی می‌رسند. پیکان کادر فنی خوبی دارد و آنها زحمت زیادی می‌کشند. ما برای کسب نتیجه به تهران می‌آییم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم که همراه با کسر نتیجه باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس