کتاب دفاع مقدس

انتشارات سوره مهر تاکنون بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب خود را در قالب نسخه الکترونیک برای مخاطبان و علاقه‌مندان به ادبیات و هنر انقلاب اسلامی و مقاومت عرضه کرده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، انتشارات سوره مهر تاکنون 1100 عنوان کتاب خود را در قالب نشر الکترونیک برای مخاطبان و علاقه‌مندان به هنر و ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عرضه کرده است.

تولید و عرضه کتاب‌های الکترونیک به منظور دسترسی آسان مخاطبان به این آثار با کمترین هزینه انجام می‌شود. از جمله آثاری که به تازگی در این قالب عرضه شده است، می‌توان به کتاب «برسد به دست خانم ف»، نوشته راحله صبوری اشاره کرد. این اثر خاطرات سیداحمد نبوی، از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است. از دیگر آثاری که به تازگی در این قالب عرضه شده، «پوتین قرمزها»، نوشته فاطمه بهبودی است. این اثر خاطرات مرتضی بشیری، بازجو و مدیر مسئول جنگ روانی قرارگاه خاتم الانبیا را روایت می‌کند. «پوتین قرمزها» از چند وجه قابل توجه است، یکی از موضوعاتی که در این کتاب سبب جذب مخاطب می‌شود، پرداختن به اسرای عراقی حاضر در ایران است. 

«ماموستا» عنوان یکی دیگر از کتاب‌هایی است که اخیراً در قالب کتاب الکترونیک عرضه شده است. این اثر، دربردارنده خاطرات و زندگی‌نامه ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه است که به قلم علی رستمی به نگارش درآمده است.

«برادر انگلستان»، «عدم» مجموعه شعر محمود حبیبی کسبی، «ما هم هستیم» اثر سیدمیثم موسویان، «لبخندهای مستند» اثر سعید بیابانکی و ... از جمله جدیدترین آثاری است که در قالب نشر الکترونیک در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس