خدا کرمی

البته وقتی یک کارشناس «مامایی» و دکتر علوم بهداشتی، در جلد کارشناس تربیتی و جامعه‌شناس فرو می‌رود، کار طبیعتا به مطالبی ختم می‌شود که سرو تهش با هم همخوانی ندارد و اظهارات سست و بی‌پایه مطرح می‌کنند.

سرویس سیاست مشرق - ظاهرا باید عادت کنیم که هر چند روز یک بار رفتار ناموجه یا اظهارنظر شاذی از شورای شهر تماما اصلاح طلب تهران سر بزند. از اظهارنظرهای خانم صدراعظم نوری درباره این که پول عوارض شهروندان نباید خرج «روغن و برنج هیات شود»، تا توئیت عجیب آقای حجت نظری درباره «دفاع مقدس»، تا انتخاب یک سمپات جریان موسوم به نهضت آزادی به عنوان مسوول روابط عمومی، از نمایش تصاویر گربه بازی خانم بهاره آروین تا خرید تبلت های حرفه ای ۵ میلیون تومانی برای چک کردن کارتابل و خودروی پرشیا برای اعضاء.

اما روز چهارشنبه، ۱۹ مهر، ناهید خداکرمی عضو کمیته محیط زیست شهر تهران در همایش ضرورت توسعه رویکرد کودک و طبیعت درشهر تهران که امروز صبح در تالار ایوان شمس برگزار شد، گفت:

"بچه های ما تا کی باید سرصف های مدارس کلمه مرگ را تکرار کنند؟......بچه های ما باید شعر ایران من، گنجشک های من و... را بخوانند با این آموزش ها پیش می رویم و بعد شاکی می شویم چرا یک جوان با یک مقتول سلفی می گیرد.."

ناهید خداکرمی رئیس انجمن علمی مامایی ایران و دانش‌آموخته دکتری تخصصی علوم بهداشتی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. خداکرمی همچنین دبیر کار گروه سلامت و محیط زیست معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری است. او در انتخابات شوراهای شهر و روستا از فهرست امید وارد شورای شهر تهران شد.

البته وقتی یک کارشناس «مامایی» و دکتر علوم بهداشتی، در جلد کارشناس تربیتی و جامعه شناس فرو می رود، کار او طبیعتا به مطالبی ختم می‌شود که سرو تهش با هم همخوانی ندارد.

همان گونه که خانم صدراعظم نوری، بدون این که ورود و تسلطی به تاریخ مذهبی داشته باشد، مدعی می شود که همواره در مملکت ما " عزاداری حسینی کاملا مردمی و خودجوش بوده» (و آن اندازه آگاهی ندارد که تا همین ۱۰۰ سال پیش بزرگ ترین مراسم عزای حسینی در «تکیه دولت» و در حضور سلطان قاجار برگزار می شد)، خانم خداکرمی هم به جای آن که در حوزه تخصصی خود (مامایی و بهداشت زنان) اظهار نظر کند، در سفسطه و خلط مبحثی آشکار، سلفی گرفتن جوان با مقتول را به شعار ضداستکباری و ضدسلطه «مرگ بر آمریکا» (که از بن مایه های تفکر انقلابی است) ربط می دهد!

مزید اطلاع این عضو شورای شهر می گوییم، اتفاقا پدیده مشئومی چون سلفی گرفتن با جنازه، از تحفه ها و آورده های مدرنیسم عنان گسیخته و افراطی است که متاسفانه سرریز آن چند سالی است به کشور ما هم سرایت کرده و از قضاء، طرح هایی چون سند «۲۰۳۰» در پی تثبیت و رسمیت بخشیدن به آن است. پدیده سلفی گرفتن با جنازه، سلفی گرفتن سر قبر تازه در گذشته، سلف ی گرفتن با مریض محتضر، سلفی گرفتن در اتاق خواب، سلفی گرفتن در..... و در یک کلام «اینستا بازی»، .همه محصول همان تهاجم فرهنگی است که دلسوزان واقعی جامعه سال هاست فریاد آن را می زنند و همفکران خانم خداکرمی توهم توطئه اش می پندارند.

شعار «مرگ بر آمریکا»ی ملت انقلابی ایران از قضاء شعار علیه این وجوه منحط فرهنگ سلطه-سرمایه داری هم هست که با دستاویز «جهانی شدن»، سنت ها، آیین ها، حرمت ها، محرّمات، محدودیت های اخلاقی، حیاء، تفکیک حریم خصوصی از عمومی و........را همچون خرمن کوب له می کند و همه مردان را شبیه مخنثانی چون مایکل جکسون و همه زنان را شیطانه-نماهایی چون لیدی گاگا می خواهد.

شعار «مرگ بر آمریکا»ی ملت انقلابی ایران از قضاء شعار علیه همان برنامه‌ها و الگوهای اهریمنی است که از اتاق های فکر ماسون-صهیونیستی امریکن انترپرایز، هریتج، واشینگتن خاور نزدیک، رَند، استراتفور و.....، به کارگزاری سیا و عاملیت هالیوود بیرون می آید تا با ازدواج سفید، ازدواج همجنس بازان، قبح زدایی از انحرافات جنسی، هرزه نگاری و.....بنیان آخرین سنگر مقابله با آفت های مدرنیزم افراطی، یعنی خانواده را منهدم کند و به جای دینمداری و آیین داری نوعی معنویت لائیک بی خاصیت و منفعل را جایگزین نماید تا انسان های بی پناه در برابر فشار سهمگین «نیهیلیسم» را به سوی فرقه های جعلی چون «شیطان پرستی»، «ماسونیزم»، ساینتولوژی، پنتیکاستیزم و غیره و ذالک سوق دهند. تا به جای این که خانه معنوی و پناه انسان ها مسجد و کلیسا و کنیسه باشد، هالیوود مامن و پناه روحی انسان هراسان و بریده از خدا شود.

شعار «مرگ بر آمریکا»، همان بتکده علوم انسانی اومانیستی را نشانه رفته که از داخل آن روانشناسی لائیک فرویدی، لذت جویی افراطی و اباحه جنسی بیرون می آید(تجسم آن سند ۲۰۳۰) و علوم سیاسی و اجتماعی آن در حالی که برای کشورهای آسیایی و آفریقایی نسخه «خشونت پرهیزی» را تجویز می کند، قرارداد ۴۰۰ میلیارد دلاری تسلیحاتی با عقب مانده ترین و ارتجاعی ترین کشور دنیا منعقد می کند و در برابر مواجهه میلیون زن و کودک یمنی با «قحطی» و «وبا» لبخند رضایت می زند.

خانم خداکرمی! عضو محترم شورای شهر! با همه کمالات phd و القاب کارشناس فلان و متخصص بهمان که یدک می کشید، به سان همفکران و همکاران خود بسیار ساده اندیش و خام هستید. آن نسخه هایی که «متخصصان» خارجی در ورکشاپ ها و کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی خارج از کشور برای «متخصصان» داخلی چون شما تجویز می کنند، در اتاق های فکر سازمان های اطلاعاتی طاق و جفت آمریکایی و اسراییلی و انگلیسی تدوین می شود تا کارشناسان اطلاعاتی در هیات پروفسور فلان دانشگاه و پژوهش گر فلان موسسه در قالب «لکچرهای علمی» به کارشناسان فرهنگی و آموزشی کشورهای در حال توسعه(به ویژه کشورهایی که واشینگتن آن ها را یاغی می داند) حقنه کنند تا به صورتی بسیار ظریف و زیرپوستی(چوری که خودشان هم متوجه نشوند) قبح برخی امور، و حرمت شماری دیگر از امور را توامان بشکنند تا بستر فرهنگی برای پذیرش نسخه های نظام سلطه مهیا شود. حذف آموزش دفاعی از کتب درسی، حذف درس های مبلغ فرهنگ ایثار و شهادت از کتاب های درسی، زیر سوال بردن فعالیت های فرهنگی چون اردوهای راهیان نور، «کشته»خواندن شهیدان این مرز و بوم در مطبوعات، زیر سوال بردن دفاع مقدس و.........همه در جهت ان سیاست کلی نظام سلطه است که وقتی دست اهریمنی آن ها گروه آدمخواری و جنایتکاری مثل داعش و النصره را ایجاد کرد(اعتراف صریح هیلاری کلینتون و خود ترامپ)، نیرویی برای مقابله نباشد و شهری مثل موصل با ۱۰ خودروی انتحاری و ۱۰۰ تروریست در عر چند ساعت سقوط کند.

جالب این که هنوز کلام خانم خداکرمی در آن سخنرانی منعقد نشده، شاهد از غیب رسید و رییس جمهور همان کشوری که نسخه به اصطلاح «خشونت-پرهیزی» در «۲۰۳۰»ها برای کشورهای دیگر می پیچد، «ملت» بزرگ ایران را(که بزرگ ترین تمدن دوران باستان و اولین دولت تاریخ جهان را به تعبیر هگل شکل داد) ملت تروریست خواند و خلیج همیشگی فارس را با نام مجعول «خلیج ع.رب.ی» یاد کرد. ترامپ که گویی تجسم رذالت و بی اخلاقی عصر سیطره مدرنیزم افراطی است، بزرگ ترین نیروی ضدتروریست جهان را که خون فرزندان آن برای پاکسازی فرزند نامشروع آمریکا(داعش) در منطقه بر زمین ریخته است، در فهرست «تروریستی»! قرار داد و مردمسالارترین کشور منطقه را که نرخ مشارکت آن هیچ گاه از ۶۰ درصد پایین تر نمی آید به «دیکتاتوری» متهم کرد. البته از کشوری که عایدی یک کمپانی اسلحه سازی آن به نام «لاکهید مارتین» به اندازه کل عایدی نیمه شمالی قاره آفریقاست(و قطعا با تسلیحات ساخت آن آهو و گنجشک شکار نمی کنند، که انسان ها را می کشند)، و بنا به آمار خودشان روزانه ۱۲ آمریکایی قربانی هفت تیر کشی می شوند، بعید نیست که رییس جمهور آن یک گاوچران بدوی و عاری از تربیت و اخلاقی چون ترامپ باشد و خنده دارتر این که چنین دیو-سیرتی(که حتی تاریخ نه چندان بلند و سرشار از جنایت آمریکا هم کم تر به خود دیده است) نگران "دسترسی آزاد به اینترنت" و " حصر رهبران اصلاح طلب" کشوری می افتد که «ملت» آن را به تروریست بودن متهم می کند.

پیشنهاد ما این است که برای آن دسته از سیاستمداران صفر کیلومتر اصلاح طلب که با راهبرد رای دادن «فله ای» به مناصب می رسند، کلاس های مبانی «منافع ملی» برگزار شود تا دست کم آشنایی با مبتدیات سیاست و روابط بین الملل ترمز اظهارنظرهای شاذ و رفتارهای مغایر با اصول را در ایشان بکشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 69
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 14
  • علی IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    81 6
    تا می توانید"تکرار" کنید"فله ای"!!!!!!
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      52 1
      خدا این ملت مظلوم را از دست بی تقوایان و بی غیرتانی که با حیوانات همزاد پنداری دارند نجات دهد . _______________________________________________________
    • سید IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      50 2
      واقعاً که شما اصلاح طلبان تهوع آورید.
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      15 1
      اتفاقا قتل کار کسانی است که مرگ بر آمریکا نمی گویند. مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر جنایت و جنایتکار. یعنی اعلام بیزاری از آدمکشهای حرفه ای و صنعتی.
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    61 5
    عالی بود, واقعا از خدا بخواهیم که درک و شعور ما را بالا ببرد و دانسته یا ندانسته آب به آسیاب دشمن نریزیم بر آن باش پیوسته تا میهنت سرافراز گردد بر دشمنت
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      1 1
      دکتر ولایتی هم متخصص کودکانه ولی سیاستمدار قهاریه
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    12 56
    زنده باد دنیا . زنده باد آرامش . زنده باد تمام انسانهای جهان . زنده باد زندگی مسالمت آمیز . زنده باد صلح . زنده باد فرهنگ .
    • امیر IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      3 27
      اینها که منفی دادن چی میگن
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      51 2
      خدا میفرماید: مرگ بر دروغ گویان(قتل الخراصون)و امثال این. اونوقت شما میگی زنده باد تمام انسانهای دنیا یعنی داعشی و اوباما و ترامپ و بوش و...؟!
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      37 2
      همه اینها رو‌که گفتی یعنی مرگ بر آمریکا. مرگ بر آمریکا فقط خلاصه شعار شماست
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      20 1
      ولی مرگ بر آمریکای جنایتکار چون تمامی اینایی رو که گفتی زیر سوال برده با سیاست های استکباریش
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      6 0
      یعنی این افراد تار یخ امریکا از پدید امدنش تا حمله اتمی به ژاپن و حمله به ویتنام و حمله به کره و صدها کشو دیگر و حمایت از اسرائیل و حکومت های دیکتاتوری رو نمی دونن شایدم تعریف این ها از خوب و بد متفاوت از دیگرانه
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      4 0
      اینهایی که منفی دادن بصیرن . و از ماهیتفریبکارانه و دروغین شعارهای آزادی و زنده باهای عثلاهتلبان و تبخیر و امیدیان باخبرن .
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    10 45
    از قدیم گفتن حرف حق تلخه
    • محمد IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      43 0
      اره حرف حق زدید ترامپ..... حسابتون نکرد کدخداپرست های مفلوک
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      35 0
      حرف حق؟ اتفاقا اونایی که با جنازه سوخته عکس گرفتن شیطان پرست بودن در واقع اصلا نمیتونستن بگن مرگ بر آمریکا
  • علی IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    59 2
    افسوس و هزار افسوس به مردم تهران که به چه کسانی رای دادند یکی گربه باز در میاد اون یکی افتخارش اینه که آرمینش در کاناداس من نمیدونم اینا چه جوری میخواند مشکلات پایتخت را حل کنند یواش یواش قدر قالیباف را خواهند دانست
    • محمدتقی سخایی IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
      6 0
      در پاسخ به شما !!!! بنظر من د.قالیباف از دید واقعی افساد طلبان با تهران کاری کرد که تا ۲۰ سال دیگه نیازی به ساخت و ساز شهری و پروژه های انچنانی و... نباشد!!! که صددرصد اینطور هست (ولی این نامردها این رو خوب میدونن) و بهمین خاطر و بدون شک این جمله رو بین خودشون هم میگن !!! «خب الحمدوالله تهران که اباد شده همه چی عالیه دم قالیباف گرم که کار سه چهار دوره شهردارهای اینده رو انجام داد و نیازی به تغییر تحول تهران نیست!!» و از این به بعد باید با کار فرهنگی و با پول بیت المال به تهاجم فرهنگی دشمن کمک کنیم نمونه اش رو تو همین دو هفته اخیر دیدید اینا شمشیر رو از رو بستن به تعبیر امام متاسفانه این انقلاب بدست نا اهلان افتاد خدا به دادمون برسه
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    9 41
    "پول عوارض شهروندان نباید خرج «روغن و برنج هیات شود»" این در کل حرف درستیه. منطقی هم هست. اینکار زمینه فساد پیش میاره و هزار تا مشکل دیگه. "بزرگ ترین مراسم عزای حسینی در «تکیه دولت» و در حضور سلطان قاجار برگزار می شد" : تا جایی که توی کتب درسی و البته توی همین مشرق چاپ شده، شاهان قاجار افرادی خمور، عیاش و خائن بوده اند. اینها و چه به عزاداری! اینکه با جنازه (مقتول) عکس سلفی می اندازند، جای بحث زیادی داره که با وجود این همه هزینه در امور مختلف، کار به اینجا کشیده شده.
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      24 0
      هزینه ای صرف فرهنگ نشده دروازه ی شبکه های مجازی هم که بازه بازه
    • تمنا بانو IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      7 1
      آره راس میگی کاملا درست گفته انقد درست گفته واقعا نباید خرج روغن و برنج هیات شود باید فقط خرج خودرو و تبلت برای اعضای شورا شود !!!!!!!
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    32 3
    امام خوبیها به همه نسلها و نسلهای بعدی و بعدی و...یاد داده است آزاده باشند و همیشه و همه جا مرگ بخواهند بر هرچه پلشتی و پستی و دنائت بدسگالی و تعدی بر حقوق دیگران و خوی خود برتر بینی و... در هرکس حتی خودمان - با این ترفندها نمی توانید امت پر از غیرت و انسانیت خمینی عزیز را حتی کم رنگ کنید نگرانی شما از مرگ گفتنن بر استکبار و پلشتی های پلشتی ها ارزنی ارزش ندارد. - خمینی خمینی خدا نگهدار راه تو - بمیرد بمیرد دشمنان خونخوار تو
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    10 16
    اعضای شورای شهر باید بدانند هر حرفی را بخصوص اگر حرف حساب باشد نبایند بزنند مگر آنها کارشناس حسابداری هستند؟ همه حرفها اول باید از کانال ولایت فقیه بگذرد بعد اگر گذشت بر دو دسته حسابی وناحسابی تقسیم می شوند وبعد می توانید هردو را بزنید چون دیگر مشکلی ندارند
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      16 1
      کدام حرف حساب! چون سرکار از لیست امید و فله ای وارد شورای شهر شده متخصص همه علوم فنون شده و هرچی گفت حرف حسابه ؟
    • امیر IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
      4 0
      کدوم حرف حساب؟!!!! این خود شیفتگی و اعتماد به سقف این اصلاح طلبان منو کشته!!!!!!!!!!
  • محمد IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    29 4
    محصول دانشگاه ها و موسسات آموزشی هستن ایشون مدعی العموم باید از ایشون شکایت کنند
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      1 25
      زرمفت نزن برادر داعشی
    • محمد IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      21 0
      زر تو میزنی منافق :-)
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    33 8
    غلط کرده این خانم که به مقدسات توهین کند
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      2 17
      چه توهینی؟ اینکه گفته نظارت روی هزینه های شهرداری بشه؟
    • تمنا بانو IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      6 2
      آره حتما باید نظارت شه که دیگه شورا از پول شهروندان تهرانی خودرو و تبلت نخرن
  • US ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    32 1
    بعد میگن ما به آمریکایی ها نمی گیم ما به امریکا و امریکایی می گوییم مرگ بر امریکا چه امریکایی اونجا چه امریکایی وطنی و تازمان مرگ امریکا خواهیم گفت مرگ بر امریکا
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    18 1
    آفرین مشرق خوب جواب اینها رو میدی شورای شهر شیراز هم که از دامپزشک و پزشک و زیست شناس وکیل و... داخلش هست الا یه فارغ‌التحصیل رشته شهرسازی و عمران و... در همه زمینه ای دخالت میکنه الا کار تخصصی خودش، و اونها هم طبق فرمایش مافوق پروژه تحویل شهر سوخته رو کلید زدن، و به خدمات و زحمات مهندس پاک فطرت که اصلا فرد سیاسی نیست و الحق کارهایی انجام داد در شیراز که بی نظیر هست و همچنین شورای شهر قبلی، حسابی میتازند.
    • امیر IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      5 0
      دقیقا همین طوره..شما الان نگاه کنید می بینید
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    30 1
    خدا نگذره از کسانی که به اینها رای دادند...
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    32 0
    خانم ناهید خدا کرمی شاید شما تازه از لاکتون بیرون تشریف اوردین که مرگ بر شیطان را با گرفتن سلفی با مقتول مرتبط می دانید و الا اگر در این جامعه در بین شیردلان زندگی کرده بودید متوجه می شدید که همانها که مرگ بر بدی ها و شیاطین زمان می گویند همانها به خاطر حفظ جان همنوهانشوان زیر تانک می رفتند. این سلفی ها نتیجه ازادی های بدون اندازه همفکران شماست همانها که در گروههای مختلف تلگرامی و ... به اموزش خبائث می پردازند.
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    31 0
    عضو شورای شهر تهران خانم ...محترم خرج کردن مالیات مردم برای خود مردم و نذری اشکال داره اما وقتی با همین مالیات برای شما تبلت و خودرو می خرند اشکالی نداره؟!!!!!!!
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    30 0
    شما اصلاح طلبان که این قدر لطیف هستید ، چرا وقتی مامان هیلاریتان ، کودکان بیمار ایرانی را تحریم دارویی کرد ، ساکت بودید ؟! یادمون نرفته که حتی برای مامان هیلاری تبلیغ انتخاباتی هم می کردید و او را در یک نشریه تان ، پیروز انتخابات معرفی کردید ؟!!!
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    20 0
    ناهید خانم شما تازه وارد عرصه سیاست شدیدو هنوز بهتره نظر ندید تا سنگین جلوه کنید و یا فراموشکار هستید و حافظه تون مشکل داره والا باید متوجه می شدید که اولین سلفی ها با قربانیان توسط همین امریکایی ها در عراق و افغانستان انداخته شد. حالا اگر به اندازه ابسیلون وجدان داشته باشی می گویی مرگ بر امریکا
  • ناشناس IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    18 1
    بچه های این سرزمین باید بدانند که هرچی جنگ و خونریزی در دنیاست زیر سر شیطان بزرگ و رژیم کودک کش صهیونیستی است و امریکا بزرگ ترین حامی تروریسم در جهان است و فریاد مرگ بر امریکا حق مسلم ماست .
  • شمیرانی IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    16 0
    نوبل کج فهمی را باید به این مدعیان دروغین اصلاح طلبی داد
  • ناشناس IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    16 2
    آخه دکتر مامایی را چه به اظهار نظر درباره مسائل سیاسی !!
    • حسین IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      8 0
      با با این ماما ها سیاسیون رو بدنیا نمایان کردن عجبا
  • نیما IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    23 0
    خانم محترم شما اگر ضد اسلام هستی راحت بگو . اگر تولی و تبری را قبول نداری بگو بدونیم از دین خارج شدی . مثل بقیه که راحت بحث عزاداری و ... رو زیر سوال می برن . این عزیزان شورای شهر که میگن از جنگ و مرگ حرفی نزنید چه طور جلوی یک نفر که بخواد بهشون تجاوز کنه می ایستند ولی به کسی که به کشور تجاوز کنه کاری ندارن ، اینها باید برن مدیر خونشون بشن نه مدیر کشور
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      1 1
      مسلما هر تجاوزی پاسخ درخور داره، فطرت طبیعی طبیعت هم هست. عزاداری هم برای عزیزان و عزیزترها، ذاتا بلااشکال هست. اما اینکه عده ای با رانت و البته زد و بند در پوشش عزاداری و یا هر عامل مقدس دیگری، مال مردم را به تاراج ببرند، مسلما هیچ کس، حتی شما، راضی نیستی. حتما قبول داری نظارت صحیحی باید برای هزینه کردن بیت المال، صورت پذیرد؟
  • شفیع IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    21 2
    خوشم میاد این شورا شهری های تهران یا این لیست امید مجلس تا یه گاف سنگین میدن مشرق سریع با خاک یکسانشون میکنه دمتون گرم
  • حجت IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    16 0
    تا مرد سخن نگفته باشد. عیب و هنرش نهفته باشد جناب اگه مرگ نبود بچت الان به سربازان آمریکایی می گفت آق بابا
  • حسین IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    19 0
    بابا اینها براشون فرق نداره کجا زندگی میکنن میخوان مظرح بشه بعد مجوز بگیره به اونور آخر عمری یکی نیست بگه مالیات مردم خرج مفت درس خواندن شما شده که الکی تا دکتری مجانی خواندی نه امام حسین و نذری این خانم بهتره یک تحقیق در خصوص ادامه تحصیل توخارج انجام بده ببینه یک دکتری چند صد هزار دلار هزینه داره بعد افاضات بفرمایند . بیچاره مردم که به امثال اینها رای میدن
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    21 2
    تو عکس داره بُذاق دهن گربه رو مِک میزنه ؟!! نوش جونت اصلاح طلب
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      1 16
      بزاق دهن گربه ها خاصیت میكرب كشى و استریل كننده دارد. در ضمن بزاق گربه چه ربطی به اصلاح طلب داره؟ و چرا باید بعدش ناسزا بگی؟ یعنی خلقت ما و تو اینجوریه؟
  • مهرداد IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    19 2
    ازاین به بعد دانش آموزان عزیز بگویند: جیک جیک جیک، مرگ بر آمریکا، جیک جیک جیک، آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو. کاربران عزیز ، زیاد اذیت ناهید نکنید. روح لطیفی داره.
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    14 1
    واداده های شورایی اگر زمان جنگ زمام امور داشتند الان عهد نامه های دیگر ی وبخشئ های دیگری از مملکت ما نبود
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    12 0
    خشونت رایج در نسل های جوان و بچه های ما ناشی از رواج عنان گسیخته بازی های خشن رایانه ای و فیلم های هالیودی است که محصول همان کشورهای دشمن ملت ایران است.
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
      2 0
      پس مرگ بر دشمنان ملت ایران در راس آن آمریکای جنایتکار
  • فاطیما IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    3 18
    کاملا درست گفته...مشرق دست از فرافکنی بردار
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    11 0
    خانم کرمی خدا شما را با ارباب و کدخدایت که در تمام جنایات بشریت دست دارند شریک گرداند. چرا این قدر بی قرار می شوید با شعار همیشگی مرگ بر ظالم ملت ایران هستید؟ مگر چیزی به حساب شما می ریزند این جوری علیه ملت حرف بزنید؟
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    3 1
    خخخخخخخخخخخخخ
  • info IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    0 2
    اخیرا رئیس جمهور و همچنین رئیس قوه قضائیه از بی ادبی ترامپ سخن گفتند، به قول معروف میگن یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به دیگران. آیا اینکه مدت سی و هفت سال هست که شعار مرگ بر آمریکا سرداده میشود یا بر روی پرچم امریکا پا گذاشته میشود یا اینکه پرچم آمریکا سوزانده میشود، اینها بی ادبی نیستن؟! آمریکا یک مجموعه است، مجموعه ای از یک نظام حکومتی، یک سرزمین با مرزهای ژئوپولتیک مشخص، و بیش از سیصد میلیون نفر انسان و پرچم آمریکا فقط نماد دولت آمریکا نیست بلکه نماد کل کشور آمریکا محسوب میشود. در صورت نیاز مبرم در دادن شعار مرگ بر فلان و مرگ بر بهمان، در میان بعضی افراد، خیلی بهتره هست که چنین شعار داده شود: مرگ بر امپریالیسم یا مرگ بر استکبار یا مرگ بر نفهمی یا مرگ بر بی شعوری یا مرگ بر حماقت یا مرگ بر نخوت و از این گونه...
  • مهدی IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    2 0
    به این خانم بگوئید سلفی بگیران با جنازه بیگانه از مرگ بر امریکا هستند
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    0 1
    ماشالا نویسنده تمام عقده هاشو تو متن خالی کرده
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    3 0
    همون اول شرایط پناهندگی به آمریکا رو برای خودش فراهم کرد تا انشالله سرفرصت مناسب بره بگه من هم با نظام جنگیدم زود پناهندگیمو بدید که عجله دارم.
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    5 1
    جامعه ای که زنان مدیریت اون رو به عهده بگیرن نابود خواهد شد؛حدیث امام علی ع هست؛از علایم آخرالزمان هم هست که؛اداره امور مردم بدست زنان میفتد!
  • گیله مرد IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
    0 0
    ایشون منظور اصلیشون بار منفی واژه مرگ و امثالهم بطور خاصه در محیط آموزشی مدارس بوده و کاملا درست فرمودند. عده ای با تعصبات کورکورانه و ارائه مانیفست های مغرضانه‌ فقط قصد تسویه حساب دارند .
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    1 0
    من هم یک زن و یک ماما هستم هم تا زنده ام مرگ بر امریکا می گویم و هم می گویم که این خانم یک احمق به تمام کلمه است
  • جلیل IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    2 0
    ، بنظر منهم مرگ گفتن توسط یک کودکان ابتدایی جز تخم نفرت کاشتن فایده ای برای کشور ندارد، از قضا در همه این سالها کشانی که شعار دادند بیشتر ملت را به تاراج دادند نمونه اش خاوری با چفیه در صف اول راهپیمایی 9 دی را فراموش نمی کنیم که چه محکم مرگ بر آمریکا می گفت،
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    0 0
    خاک بر سرت امریکا عملا این کار را می کند ایا ما شعار مرگ بر امریکا را نگوئیم پس مرگ بر امریکا و ازنابش راستی از وجود گربه برای موش خوری استفاده دیگری هم می شود که این خانم او را بغل کرده
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
    0 0
    چون آمریکا شیطان بزرگ شما هم از دارو دسته های شین برای همین از مرگ گفتن میترسین مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرایئل
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    0 0
    مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر ظالم مرگ بر جانی
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    0 0
    کلا از جماعت ضعیفه نمیشه زیاد انتظار داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس