انفجار تروریستی  الانبار

یوسف الحموی در روستای رأس الحصن در نزدیکی مرزهای ترکیه در حال عبور با ماشین خود بود که یک بمب کنار جاده‌ای از پیش تعبیه شده منفجر شد.

به گزارش مشرق، یوسف الحموی، یکی از سرشناس‌ترین فرماندهان النصره و از افراد نزدیک به ابومحمد الجولانی، شب گذشته در اثر انفجار بمب کنار جاده‌ای ترور شد!

یوسف الحموی در روستای رأس الحصن در منطقه حارم در نزدیکی مرزهای ترکیه در حال عبور با ماشین خود بود که یک بمب کنار جاده‌ای از پیش تعبیه شده منفجر شد. در اثر این انفجار، یوسف الحموی مجروح شده و هم اکنون تحت مداوا می‌باشد.

هنوز مسئولیت این ترور را هیچ گروهی بر عهده نگرفته است؛ اما برخی منابع از نقش احتمالی داعش یا شاخه‌های افراطی نزدیک به آن مانند جند الاقصی سخن می‌گویند. احتمالا یوسف الحموی برای نظارت بر ورود کاروان ارتش ترکیه به این منطقه اعزام شده بود و توافق با ارتش ترکیه از نظر افراطیونی مانند جند الاقصی، انصار الفرقان و… خیانت به جهاد محسوب می‌شود!

از سوی دیگر نبرد میان جبهه النصره و داعش در شرق استان حماه و منطقه الرهجان به سختی دنبال می‌شود. در آخرین تحولات، النصره دو روستای «السکری» و «الکهف» و ارتفاعات «تلة ابوکهف» را تصرف کرد.

گفتنی است علاوه بر حارم، شهرهای ارمناز (شمال ادلب) و ابو الظهور (شرق ادلب) نیز شاهد حملات انتحاری بود که به داعش منتسب می‌شود.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    8 2
    حیف شد زنده ماند
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 2
    طبق کدوم سند ادعا میکنین رفته بود واسه توافق ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس