کد خبر 785662
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
گواردیولا

سرمربی منچسترسیتی به اظهارات همتای خود در تاتنهام واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا در نشست خبری خود به  اظهارات تند مائوریسیو پوچتینو در مورد صحبت های او درباره تاتنهام و هری کین پس از بازی تیمش با چلسی که خبرساز شد واکنش نشان داده است. 

گواردیولا به نقل از Sky Sport به خبرنگاران گفته:پوچتینو گفته من بی احترامی کردم؟ فکر می کنم او با توجه به مدت زمانی که یکدیگر را می شناسیم و حرف هایی که با هم زدیم دیگر باید مرا بشناسد اما شاید زبان انگلیسی من خوب نیست. من هیچ وقت به همکارانم در نشست های خبری بی احترامی نمی کنم. من به جای تاتنهام گفتم «تیم هری کین» چون او تازه دو گل به هادرزفیلد زده بود و در اوج قرار داشت. خیلی خوب می دانم تاتنهام تنها کین نیست.

فکر می کنم فصل پیش من بیشتر از هر کس دیگری از تاتنهام تعریف کردم. پس از شکست مقابل چلسی در نیمه نهایی جام حذفی از بازی آن ها تعریف کردم. همیشه گفتم تاتنهام یکی از بهترین تیم های انگلیس است بنابراین واقعا از حرف های پوچتینو ناامید شدم. من برای کاری که تاتنهام در سال های اخیر کرده احترام زیادی قائل هستم. آن ها در دو یا سه سال اخیر مدعی قهرمانی بودند و فصل پیش از ما بهتر کار کردند.

شاید باید به جای «تیم هری کین» می گفتم «تیم پوچتینو». فکر می کنم مائوریسیو دچار اشتباه شده است. شاید از تیمم در مقابل دیگران دفاع کرده باشم اما هیچ وقت به تیمی توهین نمی کنم. در هر حال این ماجرا تمام شده است. دیگر حرفی باقی نمانده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس