سردار جزایری

سردار جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان طی سخنانی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز مصمم تر و باانگیزه تر از همیشه مسیر توسعه و ارتقاء توان دفاعی را ادامه خواهد داد.

به گزارش مشرق، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به اظهارات وقیحانه ترامپ افزود: از زبان نیروهای مسلح و آحاد مردم بصیر ایران اسلامی به دولت فاسد و شرور آمریکا می گوییم که ارتقاء توان دفاعی کشور برای مقابله با رژیم فاسد آمریکا مسیر توسعه بی وقفه خود را با انگیزه تر و مصمم تر از گذشته ادامه خواهد داد و نیز لحظه ای در دفاع از مظلومان در جای جای جغرافیای جهان ولو در ایالات متحده آمریکا و به خصوص مردم مظلوم منطقه غرب آسیا دریغ نخواهیم کرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز عزیز تر و پرتوان تر از هر زمان دیگر رویاهای کثیف سردمداران آمریکا را یکی پس از دیگری آشفته میکند و در ادامه این راه حرف های ناگفته فراوانی هست که در وقت خود جلوه های بیرونی آن را دولت ترامپ مشاهده خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    به جز حرف و شعار از بعد از برجام هیچ واکنش خاصی از ایران دیده نشده نسبت به نقض عده های امریکا الآن حتی امریکایهای طرفدار برجام از موضع انفعالی ایران تعجب کردن و کم کم باور کردن حرف های ترامپ در بخش موشکی هم 6 ساله حتی سجیل تست دوباره نشده....توسعه!!!!!!!!!!!! بماند....
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    56 0
    باید میگ و سوخو 35 بخریم
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    39 1
    کاموف 52 بخریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس