نظرسنجی در مورد ترامپ

ترامپ گفت: ایران آمریکایی‌ها را به اتهامات دروغین زندانی می‌کند. شعارهای محبوب نظام ایران مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا امشب در کاخ سفید، استراتژی جدید کشورش در قبال ایران و توافق هسته‌ای را اعلام کرد.

ترامپ در این سخنرانی ابتدا به سابقه تقابل ایران با آمریکا از زمان انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و ایران را به حمایت از حملات تروریستی علیه اتباع کشورش متهم کرد.

ترامپ ابتدا گفت: «تاریخ آمریکا نشان داده که هر چه به یک تهدید بی‌اعتنا باشید، آن تهدید خطرناک‌تر می‌شود. و به همین خاطر، پس از ورود به کاخ سفید دستور دادم که استراتژی ما در مقابله با رژیم سرکش ایران، کاملاً بررسی شود.»

وی در ادامه گفت که این بررسی، کامل شده و راهبرد حاصل از آن، بر مقابله با اقدامات منطقه‌ای ایران و جلوگیری از دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای متمرکز است.

ترامپ سپس به سابقه تقابل کشورمان با آمریکا از زمان انقلاب پرداخت و در تلاش برای ایجاد فاصله میان ملت ایران و نظام اسلامی گفت: «ایران از سال 1979 تحت کنترل رژیمی است که ملتی مغرور را به سرنهادن به حکومت افراط‌گرایانه خود مجبور کرده است.»

رئیس‌جمهور آمریکا سپس به تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و گفت «عوامل رژیم ایران، سفارت آمریکا در تهران را تسخیر کردند و بیش از 60 تبعه آمریکایی را در طی بحران 444 روزه، به گروگان گرفتند.»

ترامپ سپس به حملات متعدد به سفارتخانه‌های این کشور در خاورمیانه و آفریقا و همچنین حمله به مقر نظامیان آمریکایی در عربستان در دهه 90 اشاره کرد و ایران را به حمایت از همه این حملات متهم کرد.»

رئیس‌جمهور آمریکا که رابطه‌ای صمیمی با سران سعودی دارد و چندی پیش در ریاض، توافقی 400 میلیارد دلاری با آنها امضا کرد، در ادامه پای ایران را به حادثه 11 سپتامبر کشید و گفت: «رژیم ایران، پیش از حملات 11 سپتامبر، به تروریست‌های بلندپایه‌ای که پسر اسامه بن لادن نیز در میان آنها بود، پناه داد.»

دونالد ترامپ سپس ایران را اساساً به حمایت از القاعده متهم کرد و گفت: «دیکتاتوری ایران، کماکان رویکرد هجومی خود را حفظ کرده و به القاعده، طالبان، حزب‌الله، حماس و دیگر گروه‌های تروریستی کمک می‌کند.»

رئیس‌جمهور آمریکا ادامه داد: «ایران موشک‌هایی تولید می‌کند که تهدیدی است برای نیروهای آمریکایی و متحدان ما. آنها شهروندان آمریکایی را به اتهامات نادرست بازداشت می‌کنند. ایران همچنین اقدام به حملات سایبری به زیرساخت‌ها ما کرده است. »

ترامپ ایران را به ایجاد اختلال در عبور و مرور آزاد کشتی‌ها در خلیج‌فارس و دریای سرخ هم متهم کرد؛ رئیس‌جمهور آمریکا از واژه‌ای مجعول برای نام بردن از خلیج‌فارس استفاده کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه انتقاد از رویکرد ضدآمریکایی ایرانیان گفت: «دو شعار مورد دلخواه رژیم ایران، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است.»

در ادامه نوبت به برجام رسید.

دونالد ترامپ در این خصوص گفت: «آمریکا و شورای امنیت سازمان ملل متحد، با اعمال گسترده وسیعی از تحریم‌های اقتصادی، سعی کرد که جلوی حرکت ایران به سمت سلاح هسته‌ای را بگیرد ولی دولت قبل (دولت باراک اوباما) تحریم‌ها را درست پیش از سقوط کامل رژیم ایران، برداشت.»

ترامپ که اعتقاد داشت برجام باعث نجات ایران شده، افزود: «توافق هسته‌ای یک سری خطوط حیات سیاسی و اقتصادی را برای رژیمی باز کرد که نیاز فوری به آنها پیدا کرده بود و این رژیم را از فشار داخلی حاصل از تحریم ها، خلاص کرد.»

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه انتقاد از برجام گفت که این توافق فقط توانسته محدودیتی موقت برای حرکت ایران به سمت ساخت سلاح هسته‌ای ایجاد کند.»

ترامپ برای چندمین نوبت گفت که ایران به روح برجام پایبند نبوده ولی این بار مدعی نقض فنی برجام هم شد.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «رژیم ایران در موارد متعدد، از توافق عدول کرده است مثلاً دو 2 نوبت، آنها از حد مجاز نگهداری 130 متریک تن آب سنگین تجاوز کرده است. رژیم ایران همچنین تا همین اواخر، انتظارات در خصوص بکارگیری سانتریفیوژهای پیشرفته، برآورده نکرده بود.»

ترامپ افزود: «رژیم ایران همچنین بازرسان بین‌المللی را ترسانده تا به صورت کامل از اختیارات خود استفاده نکنند. مقامات ایران و رهبران نظامی این کشور بارها گفته‌اند که اجازه نخواهند داد بازرسان وارد سایت‌های نظامی شوند حال آنکه جامعه جهانی به چند سایت نظامی ایران مشکوک است.»

آمریکایی‌ها معمولاً از خود و چند متحدشان به عنوان «جامعه جهانی» یاد می‌کنند.

دونالد ترامپ سعی کرد میان بحث داغ این روزها یعنی تقابل با کره شمالی و ایران هم ارتباطی ایجاد کند و به صورتی مبهم گفت: «خیلی‌ها اعتقاد دارند که ایران با کره شمالی هم تعامل دارد.»

زمینه‌چینی‌های ترامپ، اینجا تمام شد و به اصل مطلب رسید.

ترامپ گفت: «امروز با اذعان به تهدیدهای فزاینده ایران و پس از رایزنی‌های گسترده با شرکای آمریکا، استراتژی جدید کشورمان را در قبال ایران اعلام می‌کنم.»

وی افزود: «استراتژی جدید بر 4 محور استوار است. اول، همکاری با متحدانمان برای مقابله با اقدامات ثبات‌زدای ایران؛ دوم، اعلام تحریم‌های جدید علیه رژیم ایران برای توقف حمایت آنها از تروریسم؛ سوم، مقابله با روند ساخت موشک‌های ایرانی که تهدیدی است برای همسایگان این کشور، تجارت بین‌الملل و حرکت آزادانه شناورها و چهارم، مسدود کردن همه مسیرهای ایران به سمت سلاح هسته‌ای.»

ترامپ سپس حملاتش را به سپاه پاسداران انقلاب معطوف کرد و گفت: «در عمل به این استراتژی، ما در گام اول که البته بایستی خیلی وقت پیش برداشته می‌شد، تحریم‌های سختی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعمال می‌کنیم.»

سپس ترامپ به بحث تأیید یا عدم تأیید پایبندی ایران به برجام رسید و همانطور که پیش‌بینی می‌شد گفت: «امروز اعلام می‌کنم که ما نمی‌توانیم پایبندی ایران را تأیید کنیم و چنین هم نخواهیم کرد. نمی‌توانیم در ادامه مسیری گام برداریم که نتیجه آن خشونت بیشتر و تهدید دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای است.»

وی افزود: «من به دولتم و کنگره دستور داده‌ام با همکاری نزدیک کنگره و متحدانمان، نقائص جدی برجام را رفع کنند. این نقائص، بندهای غروب آفتاب در این توافق را شامل می‌شوند که به موجب آن ظرف سال‌های آینده محدودیت‌ها علیه برنامه هسته‌ای ایران از بین می‌روند. نقائص برجام، سکوت کامل درباره برنامه موشکی ایران را هم شامل می‌شود.»

«رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا ساعتی پیش از سخنرانی ترامپ گفته بود که قرار است متممی جدید به قانون بررسی توافق هسته‌ای اضافه شود تا برنامه موشکی هم به عنوان محدودیتی برجامی برای ایران در نظر گرفته شود تا در صورت تخطی از آن، آمریکا حق قانونی (بر اساس قوانین داخلی خود) برای بازگرداندن یکجانبه تحریم‌های هسته‌ای را داشته باشد.» (بیشتر بخوانید)

ترامپ در تأیید گفته‌های تیلرسون گفت: «کنگره همین الان اقدامات لازم برای رفع این مشکلات برجام را آغاز کرده است. سران کلیدی مجلس نمایندگان و مجلس سنا در حال تدوین یک طرح قانونی هستند که قانون بررسی توافق هسته‌ای ایران را به منظور جلوگیری از ساخت موشک قاره‌پیما توسط ایران اصلاح می‌کند. این طرح همچنین تمامی محدودیت‌ها علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران را ذیل قوانین آمریکا، دائمی می‌کند.»

رئیس‌جمهور آمریکا در آخر با لحنی تهدیدآمیز گفت: «در صورتی که نتوانیم با متحدانمان و کنگره به راه حل برسیم، برجام لغو خواهد شد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 178
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 38
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    کسی که از واژه جعلی خلیج ع ر ب ی استفاده بکنه شکی در حرومزاده بودنش نیست.
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      40 53
      شما برو به کدخدا دوستان رای بده
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      97 26
      کلا فکر کنم متن سخنرانی رو عربستانی ها براش نوشته بودند.سپاه رو تحریم میکنی؟؟؟یعنی چی دقیقا؟؟کل سپاه و نیروهاش همین الان هم تحریم اند.به هر حال باید یه خوش رقصی بکنه بابت 400 ملیارد دلاری که به این عرعرستانی ها فروخته وگرنه حتی از هم حزبی های خودش هم دارن بهش میتازن.
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      10 53
      بیش از نیمی از سواحل خلیج ، عرب نشنینه
    • گوساله سامری IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      19 5
      غرب گراها در داخل ایران در حال فریب خود و حکومت هستن برنامه امریکا روشنه اونها کنار آمدن با ایران رو رسما کنار گذاشتن دنبال بازگشت به ایران مثل قبل از انقلاب و حضور نظامی با هدف همسایه شدن با روسیه در ایران هستن دیگه حتی به رسمیت شناختن اسراییل هم بهانه هست....
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      40 5
      صدا و سیما اگه سوزنی وجودشو داره فیلمها و مصاحبه های متولیان برجام رو فردای امضاش پخش کنه . با چه کبر و غروری میگفتن ایران رو نجات دادیم ، تحریمها کلا" لغو شد ، اقتصاد کولاک میکنه و . . . . پس چی شد ؟ قول و قرارهای جان کری جونتون زپرشک از آب دراومد ؟
    • محمد IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      29 5
      و کسایی که منفی دادن!!
    • IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      29 7
      زر بیخود زدن اقای ترامپ زیاد به دل نگیرید.
    • IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      4 27
      آخه مشرق خبر کمه که مرتب اخبار این وزغ رو میزاری خو ای همش قور قور میخوای حرف جدیدی بزنه!
    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      19 21
      بحث خلیج فارس یه بحث انحرافی هست مسئله توهین به ملت ایران و عدم پایبندیش به تعهداتشون بحث اساسی هست دقت کنید
    • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      30 6
      یعنی من اگه جای سران مملکت بودم..اول تنگه هرمز رو میبستم بعد هم 4 تاموشک چپ و راست ایران شلیک میکردم ببینم چه غلطی میخاد بکنه
  • DE ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    نه شعار ما مردم است مرگ بر امريكا ' مرگ بر اسرائيل هزار بار
    • US ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      19 3
      شهید مظلوم بهشتی -ره-مرگ برامریکا ومرگ برسازشکار -من میگم درهرلحظه ای بعدد مااحاط به علم الله
    • IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      3 11
      ترامپ اعتقاد نداشت برجام باعث نجات ایران شده حقیقتا همینجوره
    • حامد طاهری IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      440 2
      موشک بدون کلاهک هسته ای به نظر من مانند شیر بدون دندان است من متوجه نمیشم ما چرا نباید سلاح اتمی داشته باشیم وقتی خود قرآن می فرماید: " هر آنچه که میتوانید از نیرو برای آنها آماده کنید تا در دل آنها ترس بیندازید" و هیچ استثنائی هم قائل نشده شما میخوای با موشک با کلاهک 500 کیلویی به جنگ بمب اتمی 50 مگاتنی بری؟! بزک‌کننده های آمریکا لطفا یه نگاهی به نظر سنجی که توسط مردم امریکا انجام شده بیندازند به نوشته وبگاه «بلومبرگ» این تحقیق که از سوی دانشگاه «استنفورد» انجام شد، موضوع احتمالی جنگ با ایران را مطرح کرده و حدود ۶۰ درصد از شرکت کنندگان حاضرند با استفاده از سلاح اتمی بیش از ۲ میلیون ایرانی را به قتل برسانند
    • اسماعیل IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      50 5
      قرآن بدتر از مرگ بر اسرائیل گفته است و بیش از چهار بار مستقیماً بنی اسرائیل(همان صهیونیسم امروزی) را لعن کرده است (آیات12 ، 13 ، 64 و 78 مائده آیات 47 51 و 52 سوره نساء) شعار مرگ بر آمریکا در قران هم هست : موتو بغیظکم. پس این شعارها من درآوردی نیست
  • ابراهيم IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    96 25
    يك ضرب المثل قديمي ميگه اگه سگ خونه كوتاهي نكنه شغال مرغاي مرغدوني رو نميبره قابل توجه امضاء كنندكان تركمان چاي
  • حسین IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    93 20
    کثافت خلیج همیشه فارس.
    • IT ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      35 64
      این همه نقض و بدوبیراه و تهمت به ما زده، اونوقت بعضیا رگشون برای خلیج همیشه فارس باد کرده. شگرد جالبیه. با یک اسم جعلی که روش تعصب بیخود داریم، همه چیو فراموش میکنیم.
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      23 4
      باید اسم امریکارو توی نقشه هامون عوض کنیم و به اسم لگن ذخیره کنیم.
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      33 3
      2132. خلیج ع ر ب ی یعنی قراره نوکر عربها بشی. مگه غیر از اینه که نتانیاهو و بن سلمان همزمان تایید کردن حرفای ترامپو؟ نفهمیدی بفهم، ما رو ذره ذره ایران تعصب داریم.
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      12 15
      خیلی خب بابا خودتون کشتید با این ی کلمه تو اصل مطلب ول کردی چبیدی به خلیج و دریا و اقیانوس
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      18 5
      اتفاقاً ترامپ تلاش کرد بین مردم و حکومت اختلاف ایجاد کنه و بهترین ابزار مقابله رو خود ابلهش در اختیار ایران گذاشت: استفاده از کلمه مجعول خلیج ع ر ب ی نشون داد که دوستی با مردم ایران نداره
    • IT ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      15 21
      22:24 مطمئن باش از تو بیشتر میفهمم خلبج فارس و غیر خلیج فارس یعنی چی. وقتی متوجه حرف من نشدی افاضه نکن. منظور من این بود که مگه تمام ایراد حرف ترامپ اسم نبردن از خلبج فارس بود؟! یعنی اگر اسم خلیج فارس رو میاورد، شما با بقیه حرفاش مثل ملت ترور و امثالهم مشکل نداشتید؟! اینجاست که میگم از حس وطن دوستی ما سواستفاده میکنند تا اصل مطلب رو فراموش کنیم. پس رگت رو باد نکن برای من
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      11 1
      جناب من خیلی خوب فهمیدم چی داری می گی و در چند کامنت دیگه درباره رفتار ترامپ و مواضع برجامیش نظر دادم. ولی باز شما نفهمیدی که دارم میگم رو تک تک رفتارهایی که بر هر وجب خاک این مملکت نظر سو داشته باشه غیرت داریم. نترس برای تو هموطن رگ گردن کلفت نمی کنم گذاشتم به وقتش از خجالت دشمن این کیان درام.اما عصبانیتم به خاطر لفظ نابجای تعصب بیخود بود که در افاضاتت بیان فرمودی.
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    82 9
    روحانی : مگه میشه امریکا زیر توافق بزنه دلواپسان که ....
    • NL ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      27 5
      مواضع ترامپ برای کمک به اصلاح طلبان و روحانی است. تا دیرزو هسته ای را باید می بستیم. از امروز می گویند سپاه را خلع ید کنید تا مشکل حل شود. فتح خاکریز به خاکریز
    • IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      2 28
      ببیت چه توافقی بسته دولت مقدس تدبیر و امید که امریکاییا تازه فهمیدن چه کلاهی سرشون رفته.برجام هیچ چیزی به امریکا نداد باید هم لغوش کنن
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      3 3
      در پاسخ به ناشناس 02:47 : ترامپ و مکرون رئیس جمهور فرانسه بدنبال مادام العمر کردن برجام هستند زیرا که از برجام منتفع شده اند و برجام برای آنها بد و خسارت بار نبوده است .
  • صادق IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    94 14
    ترامپ از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
  • حسین IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    70 14
    امیدوارم درسی باشه بر هر کسی که اتحاد و کار برای کشور را فدای وعده نسیه دوستی با دشمن می‌کنند. ترامپ ادامه اوباماست. سیاست آمریکا رو اینها تعیین نمی‌کنند
  • عباس IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    64 13
    علی برکت الله
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    54 9
    مردکه زرد
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    59 12
    ایران پاینده باد.
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    73 18
    بله تا زمانی که توی خبیث دهن کثیفت رو بر ضد ایران باز میکنی شعار ما مرگ بر آمریکاست.
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    74 9
    این حرفها زیاده. زمان جنگ هم نتوانستند غلطی کنند الان که هیچ. درود بر ایران و سپاه و ملتش
  • محمد IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    55 8
    سگ پیر زرد استخون زیاد لیس زده هار شده
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    52 9
    ترامپ برو بمیر. گنده تر از تو نتونستن هیچ غلطی بکنن. اونوقت تو داری جیک جیک میکنی؟؟؟
  • SE ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    47 16
    چی میگه باز این ترامپ خل و چل :)) نیایم بالاسرت تو رخت خوابت
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    48 19
    مرتیکه فرق هویج و خیار رو نمیدونه میاد درباره سپاه حرف میزنه.
  • جعفر IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    55 9
    چشم و دل همه باید به دهان رهبری باشه ؛ فقط اتحاد ملی
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    66 17
    جناب روحانی یادتان هست وقتی مقام معظم رهبری فرمودند به امریکا هیچ اعتمادی نیست؟
    • IQ ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      25 3
      نمیدونم چرا روحانی قبلا از این تاریخ و جغرافیا و ادب سرزمینمان حرف نمی زد اگه میزد پس چرا رفت با این وحشی های آدم نما مذاکره کرد؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    64 32
    حالا که برجام رسماً هم پاره شد؛ خوشحال باید بود یا بدحال؟! «عبرت» باید گرفت یا «یقه»؟! شکست، آن‌هم شکست تیم ملی سخت است حتی اگر در یک بازی الکی و تشریفاتی باشد و با گل به‌خودی! مرهم شکست هم البته نه «کاپ اخلاق» که پیروزی در نبرد بعدی است! چنین بادا!
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      9 29
      شما مخالفان برجام نمی توانید امشب خوسحال باشید: ۱. همسویی شما با ترامپ مشخص شد ۲. مشخص شد که پاره کردن برجام خارج از قدرت ترامپه
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      22 3
      جناب 22-7-1396: تو هم بگیر چُرتتو بزن حیفه بیدار بشی حتی با لگد ترامپ! ضمناً این چه کدخدایی ست که نمی تونه یه کاغذو پاره کنه؟! حتماً باید این همه هزینه به کشور تحمیل می شد تا شماها بفهمید و اعتراف کنید کدخدا هیچ کاره ست؟! هر چند اعتراف آدم خواب «مسموع» نیست!
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    70 33
    کسانی که بااین قافله هااین سازش بوجودآوردند. باید محاکمه شوند. مرگ برآمریکا.... مرگ بر اسرائیل.... مرگ برسازش کارداخلی......
    • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      1 0
      شما افراطیا که تنش ایجاد کردید و میکنید و کلس ضرر به ملت و مملکت میزنید باید مجازات شید.همون اتش زدن سفارت سعودی چه قدر ضرر به تیمهای باشگاهی فقط زد؟
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    47 10
    کسانی که بااین قافله هااین سازش بوجودآوردند. باید محاکمه شوند. مرگ برآمریکا.... مرگ بر اسرائیل.... مرگ برسازش کارداخلی......
  • DE ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    55 19
    مرده شور ريخت تًو بدتركيب كفتار زرد پير را ببرد مرگ بر امريكا ' مرگ بر اسرائيل .
    • RO ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      3 4
      چرا خلقت خدا رو مسخره میکنین
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    47 4
    فقط خفت و خواری از دار و دسته خوار و ذلیل دشمنان دیدیم
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    41 13
    این سیاست فرسایشی ترامپه. مردک اینقدر رو اعصاب ما راه نرو، میخوای لغو کنی، لغو کن. بدرک.
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    37 13
    یعنی خدا پدر صاحب بچه و نوه های دار و دسته برجامی را طوری درخواهد آورد خدا توی جهنم هم بیشنین هی تکرار کنند غلط کردیم
    • IT ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      32 3
      روزنامه شرق : امضای کری تضمین است.
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    49 43
    لفاظی ترامپ دقیقا مثل پارس سگ است
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    92 7
    اون عکسهای رقاصه ها در میدان ونک پس از برجام یادمون نرفته. آی لاو یو یو اس ای! وندی شرمن باید بیاد ژن جدید در ایرانی ها پیدا کنه، خوش خیالی.
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    50 7
    هیچ وقت عوامل برجام را نخواهم بخشید و حتما به فرزندانم یادخواهم داد
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    53 17
    این مردک نوکر بن سلمانه با اون خلیج ع ر ب ی گفتنش. بدبخت نوکر. تو هیچی از خودت نداری. خجالت برای آمریکا که رییس هفتاد و چندساله ش برای یه جوونک سی ساله عرب دم تکون میده.
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    40 10
    خیلی ناراحت شدم از حرفهای دشمن حتما انتقام خواهیم گرفت
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    34 11
    این صدای امریکاییا ولد شنای مغزی شدن از بس وطن فروختن
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    38 5
    دیگه نمی تونم این مذکرهای نر رو تحمل کنم مایه حقارت ایرانیها و ایران هستن می ریم سراغ انقلابهای جدید در کشور بحول و قوه الهی
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    32 13
    یعنی الان کی می تونه توی ایران آب خوش از گلوش پایین بره از دست اینا
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    35 3
    واقعا یه عده لایق جهنم هستن
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    40 15
    یعنی واقعا بعضیها باید محاکمه بشن دیگه صبرم تمام شده
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      5 21
      آیا کسانی که همسو با ترامپ مخالف برجامند نباید محاکمه شوند؟
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    45 12
    خودفریبی نکنید این حیوان هرچی می گه حتما عمل می کنه برید آماده نبردهای سهمگین تری بشید همه جوره واقعا قوی تر بشید
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      18 1
      هیچ غلطی نمیتونه بکنه
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      16 3
      13 ام یادمه 13 فروردین اون برجام که باعث مرگ تدریجی مون شد اعلام کردند الانم 13 اکتبر هست ی بدبختی دیگه اعلام کردند چه رازی هست نمی دونم
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      18 2
      با این دولت مجلس هیچ کاری نمیشه کرد فقط حقوق های نجومی و مادام العمر و ....
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    68 27
    ظریف و روحانی باید پاسخگوی خسارت های برجام باشند
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    20 5
    وَأَرَادُوا بِهِ كَيْدًا فَجَعَلْنَاهُمُ الْأَخْسَرِينَ (70) سوره انبیاء . اینها هماره خواسته و می خواهند به ملت مسلمان ایران ضربه بزنند اما طرفی نبسته اند و إن شاء الله در بدترین وضعیت زیان دیدگی قرار خواهند گرفت و ملت ما و نهاد قدرتمند سپاه بالنده تر و موفق تر خواهد شد .
    • علی IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      2 8
      تو منافقی نه مسلمان. تو بدترین زیان رو میبینی
  • DE ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    32 6
    جاسوس مذاكرات بايد اعدام شود
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      13 3
      فعلا که ۵۰ تا سکه جایزه گرفته
  • محمد IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    36 0
    خدایا خیانت کاران رو به درک واصل کن
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    34 4
    چقدر بعضی از مردم درگیر شهوت ها بودن که نتونستن تشخیص بدن این بی عرضه ها گرفتاری های بیشتری درست می کنن برای همه
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      3 13
      شهوت؟؟؟ یعنی چی؟
    • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      18 6
      ایران 200 ساله که از شتر تبدیل به گربه شد به خاطر همین شهوت های بخشی از مردم هست که زمین دادن و زمان خریدن و خودشون رو مهمتر از آینده و کشور می دانند...
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    22 0
    اصلا باورم نمی شد یه عده چقدر پر رو و زبون نفهم می تونن باشن
  • مجتبی IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    3 0
    اگه مرگ آخر زندگی انسان نباشه کدخدا که هیچ کل آمریکا هم پر کاهی بیش نیست... اما امان از رفاه طلبی
  • سید IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    11 2
    رهبرانقلاب درجریان مذاکرات:عجله نکنیدوفریب لبخند آنهارانخورید.دشمن خرش ازپل بگذرد بر می گرددوبه ریش شما می خندد
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    13 0
    خیییییییییلی پرروئه
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    0 15
    امان از دشمنان زيرك و جوگيري شماها فقط بايد گفت خوش بحال شما و ال سعود و اسرائيل....
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    20 0
    اقا من كاري ندارم ما هر وقت ضعف نشون داديم اينا زدن تو سرمون احمدي نژاد فحششون ميداد هيچ غلطي كه نمي كردن ميريخت بهم نفتم گرون ميشد خوب فحش دادن كه هزينش كمتره جنگم نميشه
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    17 0
    کارشناس زنجیره ای شبکه خبر در اقدامی مشکوک پیش بینی می کرد که ترامپ برجام رو تایید کنه!!! و سپاه رو هم تروریسیتی اعلام نکنه!!! مدتیه شبکه خبر به شدت چراغ بالا می زنه و انگار به سایت هایی مثل بالاترین و آمد نیوز کانال زده
  • NL ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    0 21
    چرا سخنان ترامپ را بعد از سخنان روحانی تیتر کردین ترامپ که قبل از روحانی صحبت کرده این کاراتوون چه معنی داره انگار ترامپ جواب روحانیو داده در حالیکه برعکسه چرا جواب سخنان جانانه روحانی را میخواین کمرنگ نشوون بدین
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    23 0
    آقای ترامپ خواهشا هر چه زودتر برجام رو پاره کنید. ما ثانیه شماری میکنیم برای اون لحظه
  • SE ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    11 2
    مرگ بر قاتلان سرخپوستان و اشغالگران سرزمین سرخپوستان امریکای جنایتکار
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    21 0
    راستی عراقچی کجاست بگوئید بیاید توجیه کند
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    11 2
    باز هم اصلاح طلبها و اعتدالیون رفتن تو فاز دوستی و وحدت. ینی سیس ساکت کسی از گندی که زده شدن حرف نزنه تا ببینیم چی میشه. فعلا میخوان وحدت و آشتی رو به زور بکنن تو مغزمون.
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    24 6
    ظریف با شهامت اشتباه خود را بپذیرد و استعفا بدهد برجام اشتباه بزرگی بود
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      7 2
      اینهمه به مردم کشور و مملکت توهین شده - یعنی فقط یک معذرت خواهی؟ جواب اینهمه تشدید شدن تحریمها و فشار مالی به مردم رو کی باید بده؟
  • مهرداد IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    4 0
    به نظر من متن سخنرانی کاملا نشان می دهد که توسط سعودیها نوشته شده است. طبق اصول دیپلماسی ترامپ باید سعی می کرد بین مردم ایران شکاف ایجاد کند اما با روخوانی متن نوشته شده توسط سعودیها که به واژه مجعول اشاره شده است ، ترامپ "هوش خفن" تمام ایرانیها با هر سلیقه و مسلکی را مقابل خود قرار داده است. خدایا متشکریم که دشمنان ما را اینگونه "هوش خفن" آفریدی.
  • SE ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    6 1
    4 سال اقتصاد کشور معطل سیب و گلابی برجام بود که از راه رسید.
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    7 5
    موندم اونای که موقع امضای توافق برجام اومدن تو خیابون جشن گرفتن چه حالی دارن خخخخخخ
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      7 2
      نه اون موقع فهمیدن که برای چی شادی میکنند نه الان میفهمند که چه کلاه گشادی سرشون رفته
  • DE ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    10 2
    اين براي ايران بسيار هم خوب شد ، چون دشمني امريكا با ايران نه تمام شده بود نه كمرنگ تر شده در اين صورت ترامپ با حماقتش و به فرمان داماد صهيونيستش كاري كه به نفع ايران خواهد بود ، همان كه ما خودمان ميگوئيم عدو سبب خير شود اگر خدا خواهد، اين البته نظر من است و دليل ان هم اين است كه در زمان اوباما ، اوباما با حيله گري خاص خودش توانست تمام جهان بخصوص اروپا را با خود بر عليه ايران متحد كند و اينكار اوباماي مزدور كار را براي ايران بسيار مشکل‌تر كرد ولي ترامپ با اينكارش ان اتحاد و همبستگي جهاني را در هم شكست خصوصا كه همه دنيا ديدند ايران به حرف خودش پايبند بوده و هيچ خطايي مغاير برجام انجام نداده است اين جدايي و شكاف بسيار براي ايران سودمند است ايران در انزوا نخواهد ماند بلكه اين امريكا است كه حتي توسط دوستانش هم منزوي خواهد شد مضاف بر اينكه موجب بي ابرو شدن و بي اعتبار شدن امريكا خواهد شد و اين به نفع ما است ، هموطنان ناراحت و نگران نباشند حماقت ابلهي مانند ترامپ بسود ما خواهد شد نه به ضرر ما ، پاينده ايران سرفراز ، زنده باد سپاه جاودان ايران ،
  • www.google.com GB ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    10 0
    ما نیازی به تهدید امریکا نداریم خودمان کم اختلاسگر و دزد نداریم بحمدالله
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      7 0
      هیچوقت تحریم ها به اندازه اختلاسگران و دزدان مملکت رو به گند نکشید . مردم بیچاره ایران .
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    5 2
    ظریف که آش برجام را پخته باید از ملت ایران عذر خواهی کند و استعفا بدهد
  • SE ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    2 0
    نُهتن یابو رفته تو جلدش
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    2 0
    یا همه یا هیچ کس
  • بهمن IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    3 2
    شعار تنها کافی نیست... مردم ما باید توسط نخبگان، علما، دولتمردان و هرکسی که منبر و میکروفن در دست داره به یه سمت بره از امروز و اونهم بشدت و با تمام قوا و وقت و هزینه... شعار کافی نیست... تمامی گستاخی هایی که به ایران و ایرانیان میشه ناشی از یه چیزه... ضعیف بودن ما... از امروز باید مردم ایران... نفر به نفر... هر کسی به نوبه خودش... بره به سمت تلاش و کوشش و از خودگذشتی برای تبدیل ایران به کشوری فوق پیشرفته و منظم از نظر علم، تکنولوژی، قدرت نظامی، فرهنگی و مذهبی... این وظیفه تک تک مردم ایرانه... باید مردم رو روشن کنیم... اگر ایران امروز هواپیمایی جنگی پیشرفته در حد یا حتی بالاتر از امریکا... اگر ایران امروز مجهز به موشکهای قاره پیمای با کلاهک هسته ای و هوشمند بود... اگر ایران امروز زیردریایی اتمی مجهز به موشکهای دوربرد سنگین داشت که در نزدیکی مرزهای دریایی امریکا مستقر بشوند و گشت بزنند... اگر امروز ایران ماهواره های نظامی، جاسوسی و مخابراتی رهیاب خودش رو داشت... اگر امروز ایران بسیاری از کشورهای دنیا رو از نظر صادارت دارویی و تکنولوژِ وابسته خودش میکرد... اگر ایران امروز محصولات فوق باکیفیت و های تکش چنان در دیگر کشورها نفوذ کرده که قطعش خلل بزرگی بوجود بیاره... اگر ایران امروز از نظر فرهنگی یک قوه تاثیر گذار و مهم در اینترنت، کتاب، رسانه و تفریحات بود.. اگر ایران امروز ما میتونست معارف عمیق و خارق العاده اسلامی -شیعی (مانند نهج البلاغه.. صحیفه... زندگی نامه اهل بیت... و قبل از همه قرآن با معرفی به شیوه ای نوین) رو با قدرت رسانه ای خودش به دنیا تزریق کنه... اگر ایران بجای دهها موازی کاری و هدر رفت بیت المال مدیرانی داشت که داشته ها رو متمرکز و مدیریت کنند برای رسیدن به چند کانال ماهواره ای جهانی و فوق حرفه ای... برای داشتن روزنامه های قوی جهانی... برای داشتن تیمهای فعال در فضای سایبری... با داشتن یک پژوهشگاه برای هر سلاح راهبردی مورد نیاز و تمرکز تمام قوا در همون پژوهشگاه... اونوقت امروز نه تنها جمهوری اسلامی ایران و مردمش نه تنها شاهد گزافه گویی ترامپ بلکه بقیه دشمنان ریزه پیزه ایران و شیعه نبودند بلکه این ایران بود که کشورهای یاغی همچون اسراییل و امریکا رو تهدید و تحریم میکرد... غیرت حیدری و غیرت رستم دستانی ایرانی تک تک مردم کجاست؟ امروز هم دیره... باید بیدار شد..
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      2 0
      کلا حرفای دلمو گفتی ولی در کل مشکل ما در دو کلمه خلاصه میشه1عدم مسولیت پذیری /ازیه کارگرساده تا رییس فلان ارگان /2عدم تدبیرصحیح برای اینده وحال مملکت
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    6 2
    ظریف که آش برجام را پخته باید از ملت ایران عذر خواهی کند و استعفا بدهد
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      0 0
      حالا ظریف رفته دست به دامن اروپاییها بشه .واقعا این وزیره . نمیدانم تاکی باید این کارهای طریف رو دید.بابا غرب هم دستش توی دست آمریکاست .فقط استعفا
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    6 3
    از این سخنان به شدت بوی جنگ میاد. قابل توجه اون کسی که می گفت سایه جنگ رو از کشور برداشتیم.
  • DE ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    8 2
    ترامپ ، سگ تو روح مرده هات .
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    2 2
    بوفالو خیلی خورده ، سکته خواهد کرد شک ندارم مثل سگ میمیره آمریکایی خوک صفت نجس خوار
  • نادر IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    9 2
    عجب برد بردی!!!!!!!(
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      5 5
      حالا خودشون هم شدن دلواپس
  • مسعود IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    6 2
    خسارت محض برجام به موزه تاریخ پیوست عاملان آن باید محاکمه و مجازات بشوند.
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    5 3
    ترامپ کله حنایی از عصبانيت به پرت و پلا گويي افتاده است از آدم ابله بيش از اين انتظاري نيست ايشان يک راه بيش ندارد آن هم خودکشي است مرگ بر آمريکا شيطان بزرگ و مرگ بر اسرائيل جنايتکار کودک کش
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    2 5
    چ خبره شماها هی میگید برجام ال شد بل شد عزیزم شما باید دست دکتر ظریف و روحانی رو ببوسید با این قرارداد مستحکم که رییس‌جمهور آمریکا فقط حرفهای توخالی زد و هیچ کار عملی نکرد تمام اروپا و یسری کشور های دیگه هم پشت برجام و ایران دراومدن این باعث افتخاره نه سرزنش دولت تو رو خدا همه چیز رو حزبی نبینید
  • علی IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    3 4
    رو از چی میترسونی ماها فرزند رمضان محرمیم
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    5 4
    ترامپ، تندرو پیوندتان ننگین است.
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    5 16
    مخالفان برجام با چه رویی امشب همسو با ترامپ‌ علیه برجام سخن می گویند؟
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      6 4
      کاش میفهمیدی چی داری نظر میدی کلا همه چیز رو برعکس میفهمی
    • M.sh IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      2 2
      این هم فرار رو به جلوی جدیدتون، یه روزی مارو با نتانیاهو همسو دونستین وبعد رهبری عزیز با فرموده های تاریخیشون تو دهنتون زد، امروز که به حرف ما رسیدین مجدد مارو همسو با ترامپ میخونید!پس چی شد شماها که شکاف تاریخی بین اسراییل وامریکا ایجاد کرده بودید! امروز مخالفان برجام رو همسو با رییس جمهور کدخدا میدونید! ترسم از روزیست که قهر خدا نازل بشه !
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    5 4
    ۴. سال برای برجام سینه زدند. آخرش زرد در اومد
  • علی IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    5 3
    برجام لغو کن خسته شدیم از این همه ذلت ای خدا
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    3 0
    بنده خدا خیلی دوست داره مطرح بشه
  • پسر IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    5 1
    برجام نافرجام از نطفه فقط برای مردم ایران خیلی بد بود و آخر هم به ثمر رسید
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    2 1
    ترامپ و تمامی مخالفان برجام لایق ...
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    2 5
    مخالفت با برجام در شب مخالفت علنی ترامپ با برجام ؟ این بود انقلابی گری شما مدعیان آمریکا ستیزی؟
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    5 4
    ظریف بیا و از مردم عذر خواهی کن
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    5 7
    جالبه تا چند وقت پیش بعضیا در همین پازل ضد سپاه حرکت میکردند! واقعا موندم که آیا اتفاقی بوده یا در برنامه؟!
  • ايراني اصيل IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    5 14
    يك عده از مسلن به اصطلاح ايرانيها همه رسومات زندگيشان و همچنين اسامي بچه هاشون و قبله گاهشون و.... عربيه انوقت به اسم يك خليج كه گفته ميشه عربي يقه ميدرن .!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    4 2
    به حول قوه الهی همه حرامزاده هایی که آمریکا در منطقه تولید کرد به دست توانا و قدرتمند سپاه نابود شده و در ادامه هم نابود خواهد شد و حرامزاده دیگری به نام رژیم صهیونیستی که نقش ارباب شما را بازی می کن انشاءالله به دست پرتوان همین سپاهیان و بسیجیان مردمی چه در ایران و عراق و سوریه و یمن و لبان و دیگر اقصی نقاط جهان به جهنمی وتبدیل خواهد شد و بزودی باید گورتان را از منطقه خلیج فارس گم کنید و دیگر جایی برای زندگی کردن سربازان شما نمی باشد
  • م.ر. IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    3 2
    امروز در یک کوچه باغ داشتم راه می رفتم، چند تا سگ داشتند پرسه می زدند. یک دفعه یکی شان شروع به واق واق کرد و به دنبال من افتاد، اولش چند قدمی فرار کردم، بعد یک دفعه وایستادم و برگشتم سمتش، سگ بدبخت خفه شد و پا به فرار گذاشت (خداوکیلی این امروز عین واقعیت بود). این ترامپ هم شبیه به همین سگه بود. ما گفتیم امشب چه می خواهد بگه. دیدیم مثل یک لات بی سر و پا چند تا فحش داد و رفت. آخه اینهایی که گفت که چیز جدیدی نبود، اصلاً جرأت نکرد یه ناخنکی به همین برجام بزنه. سپاه هم که از اول همیشه تحریم بوده، دیگه می خواهند چیکارش کنند. جای شرمساری داره برای مردم آمریکا که به این سگ صفت رأی دادند.
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    4 9
    اتفاقا مواضع ترامپ امشب همسو با مواضع شما مخالفان قسم خورده ی دولت روحانی و شما مخالفان برجام بود.
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      6 3
      موضوع را متاسفانه باز هم برعکس فهمیدی
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      3 2
      واقا نمیفهمی یا خودتو شدیدا به نفهمی زدی
  • US ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    5 6
    نتیجه امضای برجامچای رو عقلا میدونستن-اگه اون قدم زدنها واون لبخند ها برسگ درنده نبود این همه پرروئی نمیکرد-واقعا یقین دارم که تحریمهای کره شمالی بمراتب ازتحریمای کشورمون کمتره-یه نمونش بعیدمیدونم که دلارو به کره شمالی تحریم کرده باشن-بابانترسید امریکا جرئت جنگ مستقیم باایرانو نداره-اقایاننننن
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      2 3
      اگه از آمریکا بدت میاد چرا هنوز اونجایی ؟
  • حسن صفريان KW ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    3 3
    خوك
  • US ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    3 3
    حتما اونا مینویسن ایناهم بدون مشورت پنهانی میرن امضا میکنن مثل 2030 بعداز4 سال دنگش درمیاد بعدشم خاهن گفت شما که طرز گفتگو بادنیارو بلد نیستید-حالاباید صورت کیو با صابون بشورن -شرمم خوب چیزیه-البته شبیه خجالته
  • محمود IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    7 9
    از الان گفته باشم اگه جنگی شروع بشه رو من یکی حساب نکنید
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      4 2
      باشه من روت حساب نمی کنم
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      5 0
      خخخخخخخخخ دمت گرم . ما ملت ایران چه گناهی داریم این وسط که باید قربانی سیاسی بازیهای این و اون بشیم ؟!
    • IQ ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      0 0
      سوراخ موش زیاده واسه امثال شما
  • نسل سومی IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    6 7
    مرگ بر آمریکا
  • داریوش بزرگ IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    5 2
    کاشکی دولتی ها از این تهدیدها نترسن و نگران پول ها و تحصیل آقازاده ها تو اروپا و آمریکا نشن وگرنه بازم مذاکره میکنن و بجای موشک،کشک میسابن
  • ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    9 6
    یه دوتا موشک بزنید تو سر تل آویو به گه خوردن میافتن
  • سعید IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    5 5
    همه ما ملت ایران سپاهی هستیم .این مردک حرومزاده با این کارهاش عشق و علاقه مردم را به نهاد مقدس سپاه بیشتر میکند .
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    4 3
    ترامپ رو رو کار آوردن تا شرارت های امریکا رو پای یک دیوانه بنویسند و نه دولت امریکا ، یک نوبت در میان دیوونه میارن ، بوش ‌ و حالا ترامپ ، بعد هم‌میگن امریکا نبود تقصیر اون دیوونه بود !
  • US ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    5 7
    الان پول هم وارد مملکت بشه سریع تبدیل به موشک میشه میره زیر زمین.بودجه مملکت محدوده وقتی می بینی بودجه نظامی چند برابر شده یعنی بودجه خدماتی عمرانی و غیره کم شده .الان ترامپ ایران را تحریم می کنه اینا دوباره برای اینکه مثلا جواب ترامپ رو بدن فعالیتهای موشکیشون و هسته ایشون را افزایش میدن و این یعنی کم شدن هر چه بیشتر بودجه سایر بخش ها و همین دور باطل
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      2 3
      دور باطل یعنی این که توی خونت ناموست امنیت نداشته باشه
  • Mohammad IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    3 2
    اینهمه عصبانیت آمریکا از ایران بخاطر برهم خوردن برنامه ریزی های چندین ساله آمریکا در خاورمیانه است ، باید خوشحال باشیم که در پشت پرده سیاست های کلان جمهوری اسلامی که با هدایت های مستقیم رهبری تعیین میشود برای تک تک سیاست های خصمانه آمریکا استراتژی مناسب اتخاذ میشود . استفاده از واژه خلیج عربی در کنار تروریستی خاندن سپاه و خیلی از فحاشی ها و توهین های دیگر استفاده ی حیله گرانه ای بود
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    4 3
    تنها کسانی که از سخنان ترامپ حمایت کردند رژیم کودک کش صهیونیستی و غاصب نخستین قبله مسلمانان بود و دیگری قبیله کودک کش آل سعود و غاصب قبله دوم مسلمانان
  • صادق IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    10 9
    مادر ترامپ چند وقت قبل گفته بود که نمیداند پدر واقعی ترامپ کیست!
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    7 5
    مجلس باید روحانی را استیضاح کند
  • دکتر IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    2 3
    برجام شاید در ظاهر فقط هسته ای ایران رو ده سال تعطیل کرده در چند برجام 25 ساله هست نه 10 ساله!!! ولی در اصل موشک های ایران رو هم عملا کرده کبریت بی خطر مطمئن باشید هدف فشار امریکا دائمی کردن پلمپ های هسته ای هست غیر هسته ای بیشتر بهانه هست
  • صفر IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 2
    ترامپ سگی دیوانه است وهیچ غلطی نمیتواند بکند ما تا آخرین قطره خونمان از ایران دفاع خواهیم کرد.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 2
    الان که اجماع جهانی علیه آمریکاست و همه دارند رفتار ترامپ رو محکوم می کنند، وقتش یه سفارت آتیش بزنیم دوتا موشک بزنیم که اجماع جهانی رو بشوره ببره
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      2 4
      سفارت عربستان رو هم برجامی ها آتیش زدن تا خودشونو حق جلوه بدن و یک عده رو افراطی
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      0 0
      افراطی چرا پس قوه مقتدر قضاییه عاملانش رو شناسایی و محاکمه نکرد؟از برادر معاون رییس جمهور بالاتر بودن؟
  • یحیی IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    2 2
    دوستان دعوای آمریکا و اروپا در بحث برجام جنگ زرگری است . آمریکا" به مرگ گرفته که ما به تب راضی بشیم " همین دیشب اروپاییها ایران را متهم کردبند به رفتار بی ثبات کننده در منطقه واز ایران خواستند در این موضوع وارد مذاکره شود. این زنگ شروع این ماجراست . مدتی دیگر خواهیم دید که همین اروپای مهربان کم کم راجع به رفتارهای به اصطلاح بی ثبات کننده ایران در منطقه فشارها را شروع خواهد کرد و نرم نرمک به مواضع ترامپ نزدیک خواهد شد . بزک نمیر بهار می اد کمبزه با خیار می آد مشرق لطفا منتشر کن اگر مدعی گردش آزاد اطلاعات واخبار هستی
  • هاشم IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 4
    فکر کنم از سخنان جناب سردار حاج قاسم عزیز که فرمودند تا دو ماه دیگر جشن نابودی داعش را خواهیم گرفت خیلی برآشفته شدند و کلا مخشون هنگ کرده . هم امریکا و هم عربستان . به صهیونیستها هم توصیه میکنم که پوشکهاشون را قبل از زدن موشک ابپوشن ، جون وقتی بغل گوششون صدای مهیب و با حس چشایی ضعیفشون بوی باروت را استشمام کنند حتما در صورت نپوشیدن پوشک براشون آبروریزی میشه . ترامپ دیوونه ، لطفا دهن گشادت رو ببن و جلوی تر تر تر تر تر کردن اول اسمتو بگیر ترترترترتررامپ
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 7
    تحریم سپاه + لغو برجام =اعلام جنگ به ایران
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    5 2
    خلیج همیشه فارس
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    7 1
    برجام هنوز هم هست
  • DE ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 2
    ًاقاي صادق ، شايد پدر ترامپ ارباب مادرش باشد ، كسي مادر ترامپ را براي نظافت خانه خود استخدام كرده بود چون در امريكاي ان زمان بيشتر ارباب ها كه خدمتكار در خانه داشتند به انها تعرض ميكردند و انهااحب فرزند ميشدند حتي برخي از رئيس جمهورهاي امريكا فرزنداني از خدمت كاران سياه پوست خود داشته اند ، فكر كنم پدر ترامپ همان ارباب مادرش باشد
  • پویا IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 4
    با نگاه کوتاهی به حرفهاش میشه فهمید که قصد ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت رو دارند همانطور که توی این چند سال تمام تلاششان این بود
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 0
    ترامپ دیوانه
  • کارشناس IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 0
    حالا که نام این خلیج مهم شده پس حتما تاثیر زیادی رو مشکلات مملکت ما خواهد داشت. خلیجی که بین کشورهای عربی و قسمت جنوب ایران میباشدکه عربی زبان هستند چگونه میتواند خلیج فارس باشد . باید طبق اسناد تاریخ عمل کنیم تا ببینیم تو نقشه های هزار سال پیش چه نامی داشته . مثل نام خیابانهای شهر های ایران نباشد .اگر میخواهید دعوا بخوابد چطور است نام ان را توجیح کنیم . خود کلمه خلیج ، عربی است خلیجش مال عرب ها و فارسش مال ما .
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    0 0
    به کوری چشم ترامپ و همه مزدوران منطقه ای و واداده های داخلی اش سپاه آنقدر قوی خواهد شد تا ریشه اسرائیل را بکند و داغ این حرامزاده را بر دل آمریکا ی جنایتکار و اروپای فریبکار مخصوص روباه پیر انگلیس خبیث خواهند گذاشت و در چند سال آینده چیزی به نام اسرائیل وجود خارجی نخواهد داشت
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 0
    خب می بینم که همه چپ و راست ضدآمریکایی حرف زدن اگه راست می گید دیگه برنامه های تفریحی آمریکاییها و برنامه های زن ومردای مانکن و فیلمهایشان رو نبینید می دونید که پول هاشون باکمال میل می دن دولت آمریکا تا بزنه توسرجهان سومیها
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 0
    برو مو حنایی موهات رو رنگ کن تا زنت ازت دور نشه تنها بمونه برو تو سرگرم همون زن باری هات باش تو رو چه به سیاست
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 1
    جوجه اردک زشت
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 0
    پاسخ به حامد طاهری: ۱. اسلام با کشتن غیر نظامی ها مخالف است. وقتی بمب اتمی منفجر شود اولین قربانیان آن افراد غیرنظامی هستند. ۲. مقام معظم رهبری استفاده از بمب اتمی را حرام اعلام کردند. ۳. این تفسیر شما که آیه استثناء ندارد اشتباه است. مثل این است که به ایه ی : "بخورید وبیاشامید ولی اسراف نکنید" بگویید که استثناء ندارد و خوردن شراب را در حد اسراف نکردن حلال بدانید. بعضی از آیات تکمیل کننده ی آیات دیگر هستند مثل آیاتی در رد ظلم. بدیهی است که کشتن غیر نظامیان از ظلمهای بزرگ است. الگوی ما نه جامعه ی ماتریالیستی غرب بلکه اسلام است. الگوی ما امام حسین است که حاظر نشد آب را بر روی حتی دشمن ببندد. ۴. حدیث از بزرگان دین داریم که: "خلق ناموس خداست" یعنی هر آن چه که خدا خلق کرده است مثل یک ناموس است. درختان، آب و .... یعنی تمام محیط زیست ناموس خداست. وقتی بمب اتمی منفجر می شود بزرگترین آسیب را به محیط زیست می رساند. ۵. بدون شک هیچ کس مثل مقام معظم رهبری دغدغه ی افزایش قدرت دفاعی را ندارد ولی همین بزرگوار بمب اتمی را نهی کرده است. ۶. این که در شرایطی که شیطان بزرگ ما را به ناحق متهم به سعی دربدست اوردن بمب اتمی می کند افرادی مثل حامد طاهری از بمب اتمی دفاع می کند، تعجب کردم که چرا هیچ کس جواب ایشان را نداد وچه بسا که مثبت زیادی هم گرفته است. قرار نیست که برای بقای خود به روش ستمگران و ظالمان متوسل شویم. ۶. این که آقای حامد طاهری می گوید که :"موشک بدون کلاهک اتمی مثل شیر بی دندان است"، این موضوع از اساس خطاست موشکهایی که ما به سوی تروریستهای داعشی پرتاب کرد ه ایم در حالی که کلاهک اتمی هم نداشته اند و مثل شیر ژیان تروریستها را نابود کرده اند خود گویای ین است که حامد طاهری دراین مورد سخت در اشتباه است. ۷. ملتی که جوانان شجاع وشهادت طلبی مثل حججی ها را دارد نیازی به بمب اتمی ندارد.
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 2
    عکس ظریف و سردار جعفری عزیز و گرامی را برای اون مو حنایی تویی کنید دوستانی که می تونن باتشکر
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    2 1
    زنهاش بهش نرسیدن قاطی کرده
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    0 1
    مردک جعلق خوی استکباری او را دیوانه کرده تصور می کند یک مشت گوشت و استخوان خودش صاحب عالم است - این شبه آدم میت متحرک است و مرده ای بیش نیست
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    0 1
    تمام نفراتی که در داخل تندرو و مخالف برجام هستن موافق ترامپ و سخننانش هستن و از موضع ترامپ خوشنودن.
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    2 0
    پدر مادرش از دستش چی کشیدن
  • رضا IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
    1 0
    ما بدبخت بیچاره ها حمایتت می کنیم ترامپ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس