کد خبر 785480
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
علی دایی

سرمربی سایپا گفت: این از قانون نانوشته فوتبال است که اگر گل نزنی گل می‌خوری. به نظر من این بازی را باید با اختلاف 5 گل می‌بردیم.

به گزارش مشرق، علی دایی پس از تساوی تیمش مقابل تیم سپیدرود رشت در کنفرانس خبری بعد از بازی در خصوص بازی، گفت: تیم ما یکی از بهترین‌ نمایش‌هایش را انجام داد نیمه اول بچه‌های ما حتی که یک موقعیت نصفه و نیمه را به تیم سپیدرود ندادند. این از قانون نانوشته فوتبال است که اگر گل نزنی گل می‌خوری. به نظر من این بازی را باید با اختلاف 5 گل می‌بردیم. موقعیت‌های خیلی خوبی را خلق کردیم ولی اسمش را نمی‌دانم چه بگذارم ما گل خوردیم و بازی مساوی شد. اینکه دقایق پایانی گل می‌خوریم به بازیکن ربطی ندارد جزو اتفاقات عجیب و غریب فوتبال است و نمی‌توان به کسی آن را ربطش داد.

دایی ادامه داد:  امروز تیم ما یکی از بهترین نمایش‌هایش را انجام داد و در شروع نیمه اول بچه‌های ما حتی یک موقعیت نصفه و نیمه هم به حریف ندادند. متاسفانه موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم که به گل برسیم ولی این از قانون‌های نانوشته فوتبال هم خارج است که اگر گل نزنی گل می‌خوری. ما خیلی ایجاد موقعیت کردیم،‌خیلی شانس داشتیم که بتوانیم این بازی را با اختلاف 5 گل به پایان برسانیم. به نظر من حداقل باید با اختلاف 5 گل این بازی را تمام می‌کردیم. متاسفانه این اتفاق نیفتاد. نیمه دوم به غیر از 15 دقیقه اول بازی که سپیدرود بهتر از ما بازی کرد ما دوباره صاحب توپ و میدان شدیم. موقعیت‌های خیلی خوبی را خلق کردیم. ولی گل دقیقه 93 را نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم و گلی خوردیم که برخلاف روند بازی بود.

وی افزود: اینکه ما دقیقه پایانی گل می خوریم با بازیکن ارتباطی ندارد. این جزء اتفاقات عجیب و غریب فوتبال است و ما نمی‌توانیم آن را به کسی ربط دهیم. گلی که امروز خوردیم توپی نبود که بازیکن من بخواهد آن را هند کند. صحنه خاصی نبود و توپ به زمین خورد و همان توپ به گل تبدیل شد. اینکه بگویید مثلا کار خاصی انجام دهند، کسی را دریبل بزنند یا اورلب انجام دهند و یا سانتر آنچنانی انجام دهند یا بازیکن من را کنار بزنند. این اتفاقات نیفتاد و اگر نگاه کنید آخر بازی هم ما صاحب توپ و میدان بودیم. ما اصلا عقب نکشیدیم ولی فوتبال است و اتفاق می‌افتد.

سرمربی تیم سایپا درخصوص داوری این بازی گفت: به ما گفتند درخصوص داوری هیچ صحبتی نکنیم و من دراین خصوص صحبتی نمی‌کنم.

علی دایی در پایان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که گفته بود درخصوص کارشناسی بازی پرسپولیس و الاهلی هم صحبت کنید گفت: اصلا و اصلا من در این خصوص صحبت نمی‌کنم. مدیران به ما گفته‌اند صحبت نکن.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    0 0
    درخصوص کارشناسی بازی پرسپولیس و الاهلی!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس