کد خبر 78541
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۶

ريچارد پرل درباره اپوزيسيون ايرانی ساكن آمريكا، مي گويد كه از آنها متنفر است؛ چراكه رفتارشان روي خائنين مجاري و رومانيايي درجنگ سرد را سفيد مي كند!

به گزارش خبرنكار جنگ نرم مشرق؛ کنت تیمرمن، رئیس و مدیر عامل بنیاد دموکراسی ایران، است كه مواضع خصمانه و افراطي عليه ايران اتخاذ مي كند؛ وي در مقاله اخير خود به انتقاد از رسانه صداي آمريكا پرداخته تا تيغ خود را عليه ايران تيزتر كند. وي در خلال اين مقاله به افشاي مطالبي درخصوص اپوزيسون ايراني ساكن آمريكا پرداخته كه بسيار تامل برانگيز است، چراكه فضاي خيانت و تخريب و تشنج ميان خائنين به ايران در آمريكا را تاحدي ترسيم مي نمايد.
تيمرمن فاش مي كند كه "ریچارد پرل"*، كارمند سابق پنتاگون در زمان ریگان، كه کمک کرد تا عباس فخرآور در سال 2006 به این کشور بيايد، به من گفت كه وی " از همه ي آنها(اپوزيسيون ايران) بيزار است" و به نظر ريچارد پرل، ایرانیاني كه تبعید مي شوند كارهايي مي كنند كه روي رومانیایی ها، مجارها و دیگر پناهندگان جنگ سرد را سفيد مي كنند. پرل اخیرا از همراهي هیئت مشورتی "ايرانين اینترپرایز اينستيتوت" كه توسط فخرآور بنيان گذاري شده بود استعفا داد."
وي مي افزايد: از نظر تاريخي جوامع تبعیدي معمولا به مجادله با يكديگر تمايل دارند. در مورد ایرانی ها ، آنها دلیل خوبی برای انجام این کار دارند، زيرا حكومت ایران از هیچ تلاشی برای نفوذ عوامل خود در میان آنها برای ایجاد اختلاف فروگذاري نكرده است، اين عمل باعث شده است تا آنها عملا صداي واحدي در برابر اين كشور نداشته باشند.

تيمرمن درباره اميرعباس فخرآور مي نويسد كه وي نورچشمي تعداد انگشت شماری از نئومحافظه کاران واشنگتن، كه از طریق بدگويي و سخنان زشت و ناپسندي كه عليه اپوزيسيون در وبلاگ هاي فارسی مي نوشت، موفق به بیگانه سازي و منحرف نمودن فعالان آمریکایی ایرانی تبار(اپوزيسيون) شده است.
آنچنان كه تيمرمن مي گويد اين رفتار فاسد و خيانت پيشگي فخرآور، باعث شد تاكساني مانند مایکل لدین از "امريكن اینترپرایز " علنا جدايي خود از بخش هاي وابسته به اتباع خارجی صداي آمريكا اعلام كرده اند، اين پيشنهاد از طرف کنگره و فدراسیون کارکنان دولت آمریکا که بسیاری از كارمندان صداي آمريكا در آن عضويت دارند نير شديدا مورد حمایت قرار گرفته است. لدین همچنین از هیئت مشورتي فخرآور نيز استعفاء داده است.

وي مي افزايد: در تاریخ 6 آوریل 2011، امیرعباس فخرآور که در برابر کمیته فرعی امور خارجی مجلس نمایندگان در مورد کاستیهای شبكه خبر فارسي صداي آمريكا شهادت داد؛ احمد باطبی را هدف اظهارات خود قرار داده بود. باطبی که در زندان تهران همسلول آقای فخرآور بوده و اتهامات آقای فخرآور در خصوص همكاري آقای باطبی با سازمان های اطلاعاتی ایران با چنان كلمات زشت و كريهي بيان شده بود كه وي (خوشبختانه) از اظهار آنها خودداري نموده و به درج آنها در شهادت کتبی خود اكتفا نمود.

هركه باد بكارد، طوفان درو مي كند؛ به هر تقدير كسي كه به ملت خود پشت مي كند و به وطنش خيانت، در آغوش دشمن كشورش نيز خائن است و در خيانت، به نزديكانش هم رحم نمي كند و منفور دشمن نيز مي شود.
__________________________
* ريچارد پرل، یک نومحافظه كار آمريكاست كه از چهره هاي ضدايراني افراطي محسوب مي شود. وي معاون وزير دفاع در دوره ريگان بوده و در جنگ تحميلي كمك شاياني به صدام كرد. پس از جنگ نيز در ادامه عداوت خود، در قائله ١٨ تير به كمك عده اي از اصلاح طلبان سناريوي خود را براي ايجاد آشوب در تهران پياده كرد. در آشوب هاي سال٨٨ نيز ردپاي وي در مديريت آشوب ها به كمك خائنين داخلي مشهود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
    0 0
    انچه جالب است انتقاد پرل از فخر اور است و این بیانگر پلیدی فخر اور است چون مایکل لدین و پرل خود از کثیفترین صهیونیست های بی اخلاق در امریکا هستند بطوری که مردم امریکا به پرل لقب شاهزاده تاریگی ها را داده اند حالا شاهزاده تباهی ها و سیاهی ها این چنین در مورد فخراور میگوید بسیار تامل بر انگیز است که همین پرل که با فخراور زمانیکه در ایران بود در تماس بود زمانیکه فخراور به امارات فرار کرد در ان زمان پرل در یک مسافرت در یکی از کشورهای اسیای مرکزی بود سفر خود را نیمه کاره گذاشت رفت دوبی تا او را به امریکا بیاورد که اورد .انچه خوشحال کننده است نا اگاهی این دشمنان از ما مردم ایران است که گمان میکردند فخراور میتواند منجی انها شود و نظام ایران را سرنگون کند این چیزی دیگری جز بلاحت انها نیست .در مورد این فخراور بی هویت از هول حلیم ریچارد پرل و لدین افتادند تو دیگ رنگرزی . خدا را شکر که دشمنان ما از گروه احمقان هستند و امید داشتند فخراور بیکاره شرور ایران را بدست انها بپسارد زهی خیال باطل . زنده باد ایران
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
    0 0
    جالبه ریچارد پرل، شاهزاده تاریکی ! کراوات نداره ولی فخراور داره. کاتولیک تراز پاپ!!!
  • ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
    1 0
    منبع؟
  • ندا ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
    0 0
    مگر کثیف تر از وطن فروش و جیره خوار دشمن قسم خورده انسان هم داریم. هرچند بود و نبود این زباله ها واسه اکثریت مطلق ایران هیچ ارزشی ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس