کد خبر 784500
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
افتخاری

مدیرعامل استقلال می گوید کار درآمدزایی باشگاه استارت زده شده است.

به گزارش مشرق، سیدرضا افتخاری در پایان جلسه هیئت مدیره استقلال گفت:  جلسه امروز معطوف شد به مباحث مالی باشگاه. باشگاه استقلال در گذشته بدهی زیاد بالا آورده و امروز یک مورد مبلغ 8 میلیارد تومان بدهی به دارایی را مطرح کردیم که مربوط به سال 91 بود. بحث امروز درباره آمدزایی بود و استارت کار را زدیم.

بدهی ها باید سبک شوند
 قرار شد در خصوص در آمدزایی باشگاه، با اسپانسرهای مختلف مذاکره کنیم. تاکنون دو تا سه قرارداد برای درآمدزایی منعقد کردیم که یکی از آنها قطعی بود. بنا داریم بدهی ها را از این طریق بدهیم تا سبک شویم.


می خواهیم هتل بسازیم
بحث دیگر احداث خوابگاه و هتل در کمپ است تا تیم در آنجا اسکان یابد. همچنین تیم های پایه هم از آنجا استفاده کنند. با یک شرکت مذاکره کرده ایم که در انجا سرمایه گذاری کند. پروژه بعدی هم احداث ساختمان اداری در کمپ است. فضای فعلی باشگاه در شان استقلال نیست. اگر بتوانیم ۱۰ درصد از درآمدمان را به کمپ اختصاص بدهیم صاحب امکانات خوبی خواهیم شد.


تغییر زمین تمرین 
برای زمین تمرین در زمین نوبنیاد هم با صنایع دفاع به تفاهم رسیده ایم. آنها  دارند زمین را آماده تحویل می کنند و اعلام کردند رختکن هایش را به رنگ آبی در می آورند. قرارداد ما با نوبنیاد یکسال است و مبلغ آن هم ۵۰۰ میلیون تومان است.


دنبال سند کمپ هستیم
خودم به مسکن و شهرسازی نامه زدم و گفتم استقلال با اداره کل ورزش و جوانان قرارداد دارد و این اداره بر اساس قراردادش، اینجا را به استقلال واگذار کرده است تا آنجا را استقلال بسازد و در نهایت سند به نام استقلال صادر شود. این ساخت و ساز نیمه تمام ماند و آن موقع نتوانستند سند بگیرند. به تدریج امکانات بیشتری در کمپ اماده شد. الان واحد حقوقی وزارت ورزش و اداره کل تربیت بدنی دنبال سند هستند. زمین آنجا برای مسکن و شهرسازی است. یک خانمی به من گفت آنجا جزو معارضین بوده است ولی آن خانم طرف حسابش مسکن و شهرسازی است نه ما چون سند به نام مسکن و شهرسازی است. آخرین خبری که دارم در حال صدور سند برای اداره کل ورزش و جوانان است. سپس آنها با یک قرارداد بلندمدت به استقلال واگذار می شود. اگر تا الان معارض داشت تا الان یک نامه آمده بود. کسی هم تا الان نیامده یک متر از کمپ را بگیرد و بگوید برای من است. آنجا با کاربری ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شده است.


توصیه وزارت ورزش در مورد مجیدی
داورزنی راجع به مجیدی با من کوچکترین صحبتی نکرده است. وزارت ورزش با من درباره مجیدی صحبتی نداشته است. اگر کمیته فنی تشخیص بدهد که مجیدی هم جزو گزینه ها داشته باشد، آن زمان اختیار تام دارند که تصمیم بگیرند. ما هیچ دخالتی درباره مجیدی نداریم. این در حوزه اختیارات ما نیست. کمیته فنی اگر صلاح بداند این کار را می کند.


اسپانسر آلمانی برای استقلال 
این اسپانسر اعلام آمادگی کرده است. قرار شده ما پیشنهاد همکاری را به آنها بدهیم که داریم آنرا تهیه می کنیم. چون الان قرارداد داریم و نمی توانیم، تا پایان امسال نمی شود با این اسپانسر قرارداد بست.


حضور دستیار خارجی؟
توافقی که با آقای شفر داشتیم این بود که دستیاران ایرانی داشته باشد ولی خودش به من گفت یک نفر در جامائیکا با من کار می کرد و کارم را یاد گرفته است و کار تاکتیکی مرا در زمین پیاده می کند. او حاضر است با قیمت مناسب حتی کمتر از دستیاران ایرانی با ما کند. به شفر گفتم جزو توافق ما نیست ولی شما آنرا به کمیته فنی معرفی کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس