محمد علی شجاعی

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: ما سالهاست با خانواده‌های ورزشکاران ارتباط داریم و آنها هر جا تشخیص داده‌اند به ما کمک کرده‌اند.

به گزارش مشرق، محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درباره اینکه اساسنامه شما مورد تایید فدراسیون جهانی قرار گرفته یا خیر، گفت: ما اساسنامه مورد تایید وزارت را به فدراسیون جهانی فرستادیم. صحبت‌هایی با آنها داشتیم و مسئولان را توجیه کردیم اما هنوز هیچ پاسخی نگرفته‌ایم. قرار است در جلساتی که مسئولان جهانی دارند در این مورد بحث کنند و نتیجه را به ما اطلاع بدهند. 

وی در پاسخ به این سوال که بعد از تایید فدراسیون جهانی می‌توانید انتخابات را برگزار کنید، اظهار داشت: بله، قرار ما با وزارت ورزش همین بود که با تایید اساسنامه جدید در فدراسیون جهانی و هیات دولت انتخابات را برگزار کنیم.

شجاعی درباره اینکه تکلیف ورزشکاران برای اعزام به مکزیک برای شرکت در مسابقات جهانی چه شد، عنوان کرد: ما تلاش‌مان را کرده‌ایم و اردوها هم برگزار شده است. ویزای مکزیک را گرفته‌ایم و منتظر ویزای شینگن هستیم. تمام کارهایی را که انجام داده‌ایم به فدراسیون جهانی نیز رونوشتی ارسال شده است اما سفارتخانه اروپا نیز کار خودش را می‌کند. حالا باید تا وقت اداری امروز منتظر باشیم ببینیم چه می‌شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان همچنین درباره اینکه گفته شده شما از ورزشکاران برای اعزام به مسابقات جهانی پول گرفته‌اید، تصریح کرد: ما 4 سال است که با خانواده‌ها کار می‌کنیم و ارتباط تنگاتنگی داریم. آنها وضعیت ما را می‌دانند و هر جا که تشخیص داده‌اند کمک کرده‌اند اما دشمن نادان حرف مفت می‌زند. مگر می‌شود ما یک سال اردو داشته باشیم اما از خانواده‌ای پول بگیریم و بازیکن ضعیف را اعزام کنیم؟ چه کاری است که چنین بازیکنی را اعزام کنیم در حالی که می‌دانیم نتیجه نمی‌گیرد؟

وی ادامه داد: ما در مسابقات جهانی آمریکا مدال گرفتیم حرف‌های زیادی زدند دشمنان ما آنجا سیلی خوردند و در حالی که گیج بودند در مسابقات جهانی نوجوانان مدال گرفتیم. این حرف‌هایی که می‌زنند اثر گیجی در خوردن همان سیلی است! ما هیچ ابایی نداریم و می‌گوییم پول گرفته‌ایم اما هیچ اجباری در کار نبوده است. هر وقت دوستان جمع می‌شوند و حرف مفت می‌زنند معلوم است ما کارمان را درست انجام داده‌ایم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس