کد خبر 784338
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
کاکا

کاکا، هافبک سابق تیم های میلان و رئال مادرید که در حال حاضر برای تیم اورلاندو سیتی بازی می کند، در مصاحبه با Globoesporte از احتمال خداحافظی خود و برنامه هایش بعد از بازنشستگی صحبت کرد.

به گزارش مشرق، کاکا، هافبک سابق تیم های میلان و رئال مادرید گفت:دنبال کردن رد پای زیدان ایده خوبی است. او بازنشسته شد، مدتی به دور از دنیای فوتبال استراحت کرد، آنچه واقعاً می خواست را کشف و مطالعه کرد، دوره ها را گذراند و با تیم جوانان شروع به کار کرد. این راهی است که می خواهم دنبال کنم.

درد:هر بار که بازی تمام می شود و درد زیادی حس می کنید، بدنتان رو به زوال می رود. وقتی این اتفاق رخ می دهد، بازی کردن دیگر لذتی ندارد، و کم کم مثل یک شغل می شود.

بازنشستگی:شما امروز بازی می کنید و چند روز دیگر هم این کار را تکرار می کنید. حالا ۳۵ ساله ام، و ریکاوری کردن بعد از هر مسابقه زمان بیشتری طول می کشد، و ریتم عوض می شود. این باعث می شود که به فکر خداحافظی بیافتید...

مربیگری در آینده:باید خود را با ساختاری که فوتبال را احاطه کرده وفق دهم، و همه مسائل را از نگاه هواداران ببینم. هنوز برای این مسئله آماده نیستم و باید تجربه کسب کنم.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس