کد خبر 784299
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
هاینکس

سرمربی جدید تیم فوتبال بایرن مونیخ اعتراف کرد که هافبک کلمبیایی مصدوم تیمش کار سختی برای بازگشت به روزهای اوج خواهد داشت.

به گزارش مشرق، یوپ هاینکس اعتراف کرد که کار خامس رودریگس در آلمان برای تکرار روزهای درخشانی که در موناکو و رئال مادرید داشت، سخت خواهد بود.

هاینکس در اولین نشست مطبوعاتی خود در چهارمین دوره مربیگری‌اش در بایرن مونیخ گفت: خامس رودریگس به زبان آلمانی صحبت نمی‌کند. فوتبال آلمان با فوتبال آمریکای جنوبی بسیار متفاوت است. بازی در آلمان برای بازیکنی جوان مانند خامس کار بسیار سختی است. با این حال او باید بداند که می‌تواند روی حمایت و کمک من حساب کند چون من بازیکنانی که از نظر فنی بااستعداد هستند را دوست دارم و معتقدم که خامس یکی از بااستعدادترین بازیکنان است.

هاینکس که جانشین کارلو آنچلوتی اخراجی شده است، ادامه داد: من بازی‌های خامس را در رئال مادرید دیده‌ام اما شخصاً او را نمی‌شناسم. زمانی که بازیکنانم از اردوی تیم‌های ملی‌شان برگردند، حرف‌های زیادی با آنها خواهم داشت و توصیه‌هایی به آنها خواهم کرد.

خامس تابستان امسال با عقد قراردادی دو ساله به عنوان بازیکن قرضی از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست و باواریایی‌ها این گزینه را دارند که در سال 2019 قرارداد او را قطعی کنند. او اما به دلیل مصدومیت در جریان شکست بایرن مونیخ مقابل لیورپول در اردوی پیش فصل باواریایی‌ها مجبور شد تا 9 سپتامبر برای انجام اولین بازی رسمی‌اش برای بایرن مونیخ صبر کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس