کد خبر 783964
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
لیگ یک

در یکی از تیم‌های لیگ یکی از بازیکنان جویای نام در فصل گذشته و ابتدای این فصل کلاهبرداری میلیاردی صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، در یکی از تیم‌های لیگ یکی از بازیکنان جویای نام در فصل گذشته و ابتدای این فصل کلاهبرداری میلیاردی صورت گرفته است. شیوه کار هم اینگونه بوده که یک شیاد با فوتبالیست‌های گمنام ارتباط می‌گرفته و از آنها درخواست پول از ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان می‌کرده است. این فرد پس از دریافت پول با همکاری یکی از مسوولان ارشد باشگاه آنها را در تمرینات تیم شرکت می‌داده است. حتی به برخی از این بازیکنان وعده حل مشکلات خدمت سربازی‌شان را هم می‌دادند.

در فصل گذشته در زمان آزمایش گیری، شماری از این بازیکنان در تمرینات این تیم حاضر شدند اما بعد از انتخاب یک مربی اخلاق گرا و با کارنامه درخشان تیر این شیاد و همکارش در باشگاه به سنگ می‌خورد و آنها نمی‌توانند برای بازیکنان کاری انجام بدهند و این بازیکنان را به تیم‌ دوم باشگاه در لیگ دسته دوم می‌برند و وقتی نمی‌توانند به وعده‌هایشان عمل کنند، بازیکنان و خانواده‌هایشان از این فرد و آن مسوول باشگاه شکایت می‌کنند.

اکنون هم آن فرد شیاد فراری است و مسوول باشگاه نیز از سوی مدیران ارشد باشگاه اخراج شده و حتی نامه‌ای مبنی بر عزل او به هیات فوتبال آن استان فرستاده‌اند. با این حال گفته می‌شود رقمی در حدود یک میلیارد تومان از بازیکنان جوان و جویای نام از سراسر کشور گرفته‌اند.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس