کد خبر 783955
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
تک تیرانداز

مقامات امنیتی افغان اعلام کردند که نیروهای امنیتی افغان در ولایت‌های کنر و نورستان هدف تک تیراندازهای ناشناس قرار می‌گیرند.

 به گزارش مشرق، مقامات امنیتی افغان در ولایت‌های کنر و نورستان اعلام کردند که در برخی از مناطق نیروهای امنیتی افغان در داخل پاسگاه امنیتی توسط تک تیراندازهایی هدف قرار گرفته‌اند.

«نصیراحمد ساپی» فرمانده تیپ هفتم ارتش در شرق افغانستان گفت: تلاش‌ها برای مواجه با این معضل ادامه دارد و به نیروهای امنیتی افغان توصیه شده تا همواره جلیقه‌های ضد گلوله بپوشند.

وی افزود: هماهنگی‌ها با مسئولان امنیتی در کابل برای تجهیز بیشتر نیروهای امنیتی افغان اداه دارد و این نیروها به زودی توان دفع حملات تک تیراندازان دشمن را پیدا خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی افغان در شهرستان «وانت وایگل» ولایت نورستان و منطقه «پیچ‌دره» ولایت کنر توسط تک تیرانداز هدف قرار گرفته‌اند.

نیروهای امنیتی افغان مستقر در این مناطق به «سلام‌وطندار» گفتند که مخالفان مسلح دولت تحرکات قابل توجهی ندارند اما نیروهای امنیتی افغان از تک تیراندازانی نگران هستند که آنها را حتی در داخل پاسگاه نیز هدف قرار می‌دهند.

این در حالی است که قبل از این نیز ژنرال «دولت وزیری» سخنگوی وزارت دفاع افغانستان گفته بود با بررسی‌های وزارت دفاع متوجه شدیم که برخی از مخالفان مسلح در نبردها از تجهیزات و امکانات مدرن جنگی در برابر نیروهای امنیتی و نظامی افغان استفاده می‌کنند.

اخیرا فرمانده پلیس ولایت فراه نیز گفته بود که طالبان به دوربین‌های دید در شب دست یافته‌اند که به این گروه در مقابله با نیروهای امنیتی افغان کمک بسیاری کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس