داعش نمایه

مقامات امنیتی افغان از درگیری بین افراد وابسته به گروه تروریستی داعش و طالبان در شهرستان «درزاب» ولایت «جوزجان» خبر دادند.

 به گزارش مشرق، مقامات امنیتی افغان در ولایت جوزجان اعلام کردند که در درگیری افراد وابسته به داعش با گروه طالبان در شهرستان درازب این ولایت دستکم پنج داعشی کشته شده‌اند.

ژنرال «رحمت‌الله ترکستانی» فرمانده پلیس ولایت جوزجان گفت که این درگیری در مناطق «سردره»، «آقسای» و «مغل» بوقوع پیوست و برای چندین ساعت ادامه یافت.

وی افزود که درگیری‌ها بین دو طرف متوقف شده است اما احتمالا برای درگیری مجدد در حال آمادگی هستند.

فرمانده پلیس این ولایت گفت: درگیری بین دو گروه به نفع مردم و حکومت افغانستان است.

«بازمحمدداور» فرماندار شهرستان درزاب نیز اظهار کرد: در درگیری بین افراد وابسته به داشع و طالبان یک غیرنظامی نیز زخمی شده است.

وی در ادامه بر لزوم راه‌اندازی عملیات مشترک نیروهای امنیتی افغان برای مبارزه با گروه‌های مخالف مسلح در این شهرستان تاکید کرد.

فرمانده پلیس ولایت جوزجان اظهار داشت: نیروهای امنیتی افغان در حال حاضر در شهرستان‌های «خواجه‌سبزپوش» و  «دولت‌آباد» این ولایت در حال اجرای عملیات نظامی علیه مخالفان مسلح هستند.

وی تصریح کرد که این نیروها پس از اتمام عملیات نظامی در این دو شهرستان، برای راه اندازی عملیات دیگری به شهرستان‌های «درزاب» و «قوش‌تپه» اعزام خواهند شد.

شهرستان درزاب کمتر از یک ماه قبل در نتیجه حملات طالبان گروه طالبان سقوط کرد که پس از راه اندازی عملیات مشترک نیروهای امنیتی دوباره تصرف شده است.

گفته می‌شود در حال حاضر بجز مرکز این شهرستان سایر مناطق آن در تصرف مخالفان مسلح دولت افغانستان قرار دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس