کد خبر 783515
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
شهید و شهادت - لاله - تشییع

اسوه اخلاق و پاکدامنی و صبر و استقامت حاجیه خانم «مولود مکانیکی» مادر فداکار شهیدان «علی و عبدالله فلاحتگر» پس از سالها انتظار، به دلیل بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم تشییع پیکر این مادر صبور عصر امروز شنبه پانزدهم مهر ماه از خورشیدکلا بابل تا روستای گله محله برگزار و سپس در جوار فرزندان شهیدش خاکسپاری خواهد شد. 
علی فلاحتگر متولد 1339  در سال 61 در منطقه جنوب مفقودالاثر شد و عبدالله فلاحتگر متولد 1343 در سال 1363 در جزیره مجنون به شهادت رسید.

 همچنین «صفیه بیگم سعدی» مادر شهیدان «سید علی و سید محمد شکری» از شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر آن مرحومه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور تشییع و در قطعه ایثارگران گلزار شهدای تهران به خاک سپرده شد.
مراسم یادبود مادر شهیدان شکری روز جمعه ۱۴ مهرماه در مسجد انصارالحسین(ع) در شهرک شهید محلاتی برگزار شد.

مرحومه «عذرا بهی» مادر شهیدان «علی اصغر و مهدی حاجی قربانی» به فرزندان شهیدش پیوست.

از سوی دیگر، «عذرا بهی» مادر شهیدان «علی اصغر و مهدی حاجی قربانی» امروز بر اثر کهولت سن جان به جان آفرین تسلیم کرد و به ارواح مطهر شهدایش پیوست.
مراسم تشییع این مادر شهید، امروز شنبه از مقابل مسجد تقی بیگ خیابان شهید دل آذر به سمت گلزار علی بن جعفر (ع) تشییع می شود. مراسم ختم این مادر فداکار در مسجد سرحوض امشب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.
مهدی حاجی قربانی در مرداد سال 60 در جبهه غرب و منطقه مریوان و علی اصغر نیز  چهار سال بعد از برادرش در اسفند سال 64 در عملیات والفجر 8 در منطقه فاو به درجه شهادت رسیدند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس