کد خبر 783393
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
کاسپین

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، تاکید کرد که بانک مرکزی باید در اسرع وقت پاسخگوی سپرده گذاران موسسات مالی آرمان و کاسپین و دیگران باشد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه موسسات مالی همانند کاسپین وآرمان زخمی‌ بردل سپرده گذاران شده اند، که مرهم گذار ندارد، گفت: بانک مرکزی باید در اسرع وقت پاسخگوی سپرده گذاران موسسات مالی آرمان و کاسپین و دیگران باشد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اعتماد مردم به موسسات مالی با توجه به نظارت بانک مرکزی، افزود: تعدادی از هموطنان با اعتمادی که به بانک مرکزی داشته اند، در این موسسات سرمایه گذاری کرده اند و در حال حاضر هستی خود را از دست رفته می یابند، که بانک مرکزی باید در این باره پاسخگو باشد.

بانک مرکزی باید بر نحوه همکاری بانک ها نظارت داشته باشد

حاجی بابایی با بیان اینکه بانک مرکزی باید بر نحوه همکاری بانک ها در حل مشکلات مردم، ایجاد زمینه های کارآفرینی و اشتغال و تولید نظارت داشته باشد، ادامه داد: بانک مرکزی باید با تدوین قوانین مناسب هم راستا با برنامه ششم توسعه کشور در حل معضل بیکاری که در حال حاضر بزرگترین اولویت کشور است، گام بردارد.

وی یادآور شد: سپرده گذاران این موسسات علاوه بر این که از انسداد حساب هایشان و عواقب ناشی از عدم گردش سرمایه حاصل می شود متضرر می شوند، علاوه بر این فشار روانی حاصل از سرگردانی شهروندان هزینه هایی است که به جامعه تحمیل می شود.

تاکید بر ساماندهی موسسات مالی در جلسه هفته گذشته نوبخت

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در دیدار مرداد ماه نمایندگان با رئیس جمهور نیز یکی از محورهای گفت وگو ساماندهی این موسسات بود، افزود: به دلیل اهمیت موضوع در هفته گذشته نیز در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس که با حضور نوبخت تشکیل شد، به موضوع ساماندهی تاکید شد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:بی توجهی به مردم و هزینه ای که ‌نظام بابت آن پرداخت می کند، تاوان ندانم کاری کسانی است که باید با اقتدار از مردم دفاع کنند.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس