کد خبر 783363
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
سیفی

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی ووشو گفت: هر چه در ووشو دارم را مدیون رامین موحدنیا هستم و امیدوارم با کسب این مدال‌ گوشه‌ای از زحمات او را جبران کرده باشم.

به گزارش مشرق، محسن محمد سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد سطح فنی مسابقات جهانی ووشو، اظهار داشت: مسابقات جهانی روسیه در سطح بسیار بالایی برگزار شد و ۶۰ کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند. با توجه به اینکه مسابقات قبل از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شد؛ تیم‌های آسیایی در این رقابت‌ها خیلی پرقدرت حضور پیدا کردند. آسیایی‌ها آمده بودند تا ترکیب اصلی تیم خودشان را برای بازی‌های آسیایی اندونزی شناسایی کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: خدا را شکر با تجربیاتی که داشتم در مسابقات جهانی توانستم خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کنم. در مجموع از کل نتایج راضی هستم و ما تا به حال نتایج اینچنینی کسب نکرده بودیم. از عملکرد خودم راضی هستم و اینکه از پنج نفر سانداکار حاضر در فینال چهار مدال طلای جهانی کسب شده نتیجه قابل قبولی است.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی ووشو در پاسخ به این سؤال که برای حضور در مسابقات لیگ برتر از چه زمانی تمرینات خود را آغاز خواهی کرد، گفت: از امروز تمرینات وزنه قدرتی را شروع می‌کنم تا از لحاظ آمادگی بدنی افت نکنم، سعی می‌کنم ۷۰ تا ۹۰ درصد آمادگی را حفظ کنم تا در دو هفته آینده در لیگ برتر ووشو شرکت کنم. باید آماده باشم تا بتوانم در ترکیب تیم پارس جنوبی در لیگ برتر مبارزه کنم.

سیفی در ادامه صحبت‌های خود در مورد برنامه‌ریزی‌هایی که برای کسب سومین مدال بازی‌های آسیایی دارد، گفت: ۱۰۰ درصد تمام تلاشم و فکر و ذکرم این است که در بازی‌های آسیایی اندونزی سومین مدال طلا را کسب کنم. شبانه روز تلاش می‌کنم تا این اتفاق مهم رخ دهد. 

وی در واکنش به این سؤال که شما گفته بودید برای کسب مدال بین من و مهسا جاور (همسرم)  رقابت شدیدی وجود دارد، آیا واقعا همین طور است، عنوان کرد: (باخنده) رقابتی که وجود ندارد، واقعیت این است که رشته‌ها(قایقرانی و ووشو) و سبک مسابقات ما دو نفر با هم متفاوت است، اما برای موفقیت یکدیگر واقعاً تلاش می‌کنیم. مهسا در کسب مدال طلا واقعاً به من کمک کرد به هر حال ما در طول این چند ماه در فاصله‌های مختلف در اردوهای تیم ملی به دور از خانه و خانواده بودیم.

مهم‌ترین موضوع مشترک بین ما این است که ما هر دو به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنیم و خیلی راحت شرایط حضور در اردوها را درک می‌کنیم. این تفاهم باعث می‌شود که ما بتوانیم در آرامش فکری در اردوها تمرین کنیم. سال آینده هر دو نفر در بازی‌های آسیایی حضور خواهیم داشت و در تلاش هستیم هر دو نفر با شرایط خوبی که داریم مدال طلای مسابقات را کسب کنیم.امیدوارم که بتوانیم هر دو مدال طلای بازی‌های آسیایی را کسب کنیم و جاودانه شویم.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی ووشو در پایان صحبت‌های خود، گفت: از همه عواملی که برای رسیدن به مدال طلا به من کمک کردند تشکر می‌کنم از مسئولان فدراسیون و کادر فنی برای اینکه شرایط خوبی د ر اردوها برای ما فراهم کردند تشکر می‌کنم. هر چه در ووشو دارم را مدیون رامین موحدنیا هستم امیدوارم با کسب این مدال‌ گوشه‌ای از زحمات او را جبران کرده باشم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس