سامپائولی

سرمربی تیم ملی آرژانتین به ابراز ناراضیتی مهاجم یوونتوس از وضعیتش در آلبی‌سلسته واکنشی خونسردانه نشان داد.

 به گزارش مشرق، خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است که کنار هم قراردادن لیونل مسی و پائولو دیبالا در ترکیب اصلی تیمش برای دو دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 خطرناک خواهد بود.

تیم ملی آرژانتین در حال حاضر در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، در رده پنجم قرار دارد و برای اینکه شانس صعود به جام جهانی 2018 روسیه را از دست ندهد باید دو بازی بعدی خود را که اولی در خانه برابر پروست و دومی در خانه اکوادور، ببرد و حتی امکان دارد که در صورت بردن این دو بازی باز هم مجبور شود که به پلی‌آف بین‌قاره و مصاف با نیوزیلند برود.

پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی یوونتوس اخیراً اعتراف کرده است که برای او بازی در کنار لیونل مسی کار سختی است، چرا که هر دو آنها در پستی مشابه بازی می‌کنند. سامپائولی هم الان اعلام کرده است که قرار نیست که این دو نفر را در ترکیب اصلی کنار یکدیگر قرار دهد.

او گفت: از آنجایی که زمان زیادی برای کار کردن روی رابطه دیبالا و مسی نداریم، باید وقت‌مان را برای مسائل مهم‌تر بگذاریم. به نظر من چیزی که دیبالا گفته، بد نبوده است. او گفت که از هم‌تیمی بودن با مسی خوشحال است، اما از اینکه نمی‌تواند در پست خودش در تیم بازی کند، ناراضی است.

لئو باید مثل همیشه و به شیوه‌ای عادی مانند نقشی که در تیم باشگاهی‌اش دارد، بازی کند. بنابراین ما نمی‌توانیم یک پست جدید بسازیم، چون این کار دیوانگی است. زمانی که ما از سیستم 1-3-2-4 استفاده می‌کنیم، او حتی نقش‌اش هجومی‌تر هم می‌شود و همیشه نزدیک محوطه جریمه است.

سامپائولی ادامه داد: اگر ما بخواهیم از سیستمی دیگر استفاده کنیم، باید بهترین بازیکن تیم‌مان را از موقعیت‌های گلزنی دور کنیم در حالی که در تیم باشگاهی‌اش این بهترین ویژگی بازی اوست. این وظیفه من است که او را توجیه کنیم. من باید این بازیکن را توجیه کنم که برای زدن ضربات نهایی ما و در یک سوم دفاعی حریف نقشی حیاتی دارد.

مسی و دیبالا هر دو فصل جاری را فوق‌العاده آغاز کرده‌اند. مسی در بارسلونا در تمامی رقابت‌ها 14 بار و دیبالا با یوونتوس در تمام مسابقات 12 گل زده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس