کد خبر 782328
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
سرمربی توگو

لروی در نشست خبری پیش از دیدار با ایران صحبت های جالبی درباره دایی مطرح کرد.

به گزارش مشرق، کلود لروی که در نشست خبری نرسیده بود در پایان تمرین تیم ملی توگو در جمع خبرنگاران، گفت: ابتدا از تشکر فدراسیون فوتبال ایران و استقبال بسیار خوبی که در جریان این سفر از ما شده تشکر کنم. این اولین بار نیست که به ایران سفر کردم. امیدوارم بازی خوبی مقابل تیمی که صعود زودهنگام به جام جهانی داشته و در رده 25 رنکینگ فیفا قرار دارد داشته باشیم..

وی در مورد میزان شناختش از تیم ملی ایران گفت: قطعاً روی ویدئوهای بازی ایران کار کرده و سعی کردیم آنها را به‌خوبی آنالیز کنیم. ما در حال بازسازی دوباره توگو هستیم و از لحاظ تکنیکی، تاکتیکی و روانی روی تیم کار می‌کنیم تا پیشرفت داشته باشیم. ما در تیم‌مان امانوئل آده‌بایور که سابقه بازی در آرسنال را دارد، داریم که البته او مصدوم شد و نتوانست به ایران بیاید. از این مسئله متأسفم؛ چراکه حضور این بازیکن می‌توانست به ما کمک کند.

فوتبال ایران را خیلی دوست دارم، حدود ۱۲ سال قبل با فوتبال ایران آشنا شدم، ایران بازیکنان باهوش و فوتبالیست‌های خوبی دارد، قبلاً با عمان به مصاف ایران رفتیم که توانستیم در آن مسابقه برنده شویم. (لروی در مورد اینکه علی دایی در حال حاضر چه می‌کند سؤال پرسید که وقتی متوجه شد او سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتر است اعلام کرد سلام من را به دایی برسانید)

سرمربی توگو در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش به غیر از آده‌بایور ستاره دیگری هم دارد، اظهار داشت: من ستاره خطاب قرار دادن یک بازیکن را نمی‌پسندم، شما وقتی به آسمان نگاه می‌کنید، ستاره‌های زیادی می‌بینید اما در اطراف ستاره چیزی جز فضای تاریک نیست. اینکه ما یک بازیکن را ستاره بگوییم باعث می‌شود بازیکنان دیگر را تاریک جلوه بدهیم و این باعث تناقض در تیم می‌شود. ما در تیم بازیکن، بزرگ‌، متوسط و کوچک داریم. زمانی که به توگو آمدم گفتند یکی از مشکلات تو کار کردن با آده‌بایور است؛ چراکه او خودش تنها به تمرین می‌آید، تمرینات مخصوص به خودش را انجام می‌دهد، به هتل خاص و مدنظر خودش می‌رود و از این قبیل رفتارها دارد، اما حرف‌هایی که زدند درست نبود، اتفاقاً او آدم بزرگ و بازیکن مؤثری برای تیم ما است.

لروی در رابطه با پیش‌بینی‌اش از بازی فردا تصریح کرد: هرگز نتیجه بازی را پیش‌بینی نمی‌کنم. ما تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم، بازیکنان جوان و خوبی داریم. گلر ما سومین بازی خود را پشت سر می‌گذارد و او عضو تیم‌های بالای جدول لیگ توگو است. بازیکنانی از لیگ اسپانیا، مصر، آلمان و... داریم، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در این بازی پیروز شویم و بیشتر از آن از این مسابقه به‌عنوان یک تدارک مناسب در راه مسابقات انتخاب جام ملت‌های آفریقا نگاه می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
    5 1
    هر چه قدر استقلالی ها در ایران در دنیای کوچک خودشون در حال فحاشی به دایی و کریمی به خاطر حمایت از پرسپولیس هستن خارجی ها به اونها احترام می زارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس