سرلشکر موسوی

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی با حضور در پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد و گروه پدافند هوایی بندر کنارک از قسمت های مختلف این یگان‌ها بازدید کرد.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد و گروه پدافند هوایی بندر کنارک از قسمت های مختلف این یگان‌ها بازدید کرد.

سرلشکر موسوی در پایگاه شکاری براداران دلحامد ضمن بازدید از بخش های اورهال، سیمیلاتور(شبیه سازهای پروازی)، گردان عملیات، شیلترها و آلرت پایگاه برادران شهید دلحامد چابهار، توان عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده کل ارتش همچنین در جمع فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی کنارک حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
    22 0
    توروخدا شیلترهارو مقاوم سازی کنید دیدید چه راحت موشک های آمریکا شیلترهای سوریه رو سوراخ کردن و وارد شیلتر شدن.
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
    6 0
    لطفا یک سایت راداری افق نگر با رادارهای آرایه فازی فعال و بزرگ که در فرکانسهای مختلفی هستن و تمام جهات رو تا چندین هزار کیلومتر پوشش میدن و میتونن تمام اجسام در آسمان شامل موشک، هواپیما، ماهواره، سفینه و ... رو ردگیری کنن بسازید. آمریکا و روسیه دارن
  • ا IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
    7 0
    قبلا گفتم میشه برای شیلترها با استفاده از سامانه های دفاع فعال ضد تانک در برابر حملات پر تعداد کروز و تسلیحات هدایت شونده مثل بمب گلاید کننده gbu 32 یا گونه های پیسرفته تر با هزینه بسیار معقول با عمر بلند محافظت کرد و به علت زیاد بودن شیلترها میتوان با انتقال فناوری و کم شدن قیمت ساخت به سامانه ای در تیراژ بالا برای تانکها و زره پوشها هم دست یافت و حتی با مقداری خلاقیت در ناوها هم میتوان استفاده کرد و مشکل ناوهای ایرانی که سامانه دفاع نزدیک ضد کروز ندارند را برطرف کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس