کد خبر 782103
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
شفر

وینفرد شفر شب گذشته نشستی طولانی مدت را با مربی ایرلندی استقلال برگزار کرد تا در مورد نحوه همکاری‌ یا عدم همکاری‌شان به یک جمع‌بندی برسند.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر شب گذشته نشستی طولانی مدت را با میک‌مک‌در مورت مربی ایرلندی و بدنساز تیم استقلال برگزار کرد و در مورد مسائل مختلف با این مربی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

سرمربی جدید تیم استقلال که پیش از آمدن به ایران چند بازی این تیم را تماشا کرده بود در نشست خود با مک در مورت سعی کرد اطلاعاتی را از شرایط این تیم کسب کند اما ظاهرا در این جلسه مذاکرات طرفین به شکلی پیش رفت که چندان باب میل مربی آلمانی نبوده است.

ظاهرا میک مک در مورت در نشست خود مدعی شده به عنوان مربی در تیم استقلال فعالیت می‌کند اما شفر به عنوان یک بدنساز روی وی حساب کرده و همین موضوع در نشست شب گذشته طرفین را برای همکاری با یکدیگر مردد کرده است.شفر که تصمیم دارد یک دستیار ایرانی برای خود انتخاب کند در نشست خود شرح وظایف مربیان را طبق برنامه تشریح کرده اما ظاهرا مورت از اینکه مربی آلمانی تنها به عنوان بدنساز روی وی حساب کرده ناراحت شده و عنوان کرده به عنوان مربی با استقلال قرارداد بسته است.

این اتفاق در حالی رخ داده که شفر قصد دارد از باشگاه استقلال در مورد قرارداد مک در مورت و نحوه همکاری وی با این تیم استعلام بگیرد زیرا وی تنها به عنوان بدنساز روی این مربی ایرلندی حساب کرده است.

به گزارش مشرق باید دید آیا شفر که در بدو ورودش به استقلال روی دیسیپلین و نظم و انضباط تاکید کرده با مربی ایرلندی همکاری می‌کند یا اینکه مک در مورت را از استقلال کنار خواهد گذاشت؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس