کد خبر 782095
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
عبداللهی

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: مجلس باید از روزمرگی درآمده و به چند چالش اساسی کشور از جمله اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و همچنین بحث بیکاری بپردازد.

به گزارش مشرق، بیت‌الله عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه (12 مهرماه 96) در صحن علنی مجلس طی سخنانی به عنوان ناطق میان‌دستور جلسه اظهار داشت: مجلس باید از روزمرگی درآمده و به چند چالش اساسی کشور از جمله اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، بحث بیکاری پرداخته و نسبت به اصلاح سیستم اداری کشور -که تمام مشکلات ما عموماً از سیستم اداری بزرگ کشور است- توجه کند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی باید سیستم بانکی و مسائل کشاورزی و آموزش و پرورش را مورد توجه جدی خود قرار دهد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس ادامه داد:‌ بنابر این ما می‌توانیم انقلابی بوده و از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که انقلابی است اطاعت کنیم و به چند چالش اساسی کشور پرداخته و از روزمرگی در بیاییم.

عبداللهی با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در حوزه انتخابیه خود خاطرنشان کرد: یکی از مواهب الهی شهرستان اهر و هریس معادن غنی، مس و طلا است ضمن درخواست جدی از وزارت صنعت و معدن برای بسترسازی هر چه بهتر و بیشتر سرمایه‌گذاری در معادن اهر و هریس که اشتغال هزاران بیکاران منطقه را فراهم می‌کند.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در همین رابطه عنوان کرد: از وزارت راه  شهرسازی می‌خواهم در برنامه‌ریزی‌های خود توسعه کشور راه‌آهن شهرستان‌های اهر و هریس را بدون وقفه در برنامه خود قرار داده و اگر هر نظر کارشناسی را هم بخواهند آماده‌ایم آنها را یاری کنیم.

وی ادامه داد: هرگونه غفلت در اجرای این راه‌آهن گناه نابخشودنی برای توسعه منطقه است.

عبداللهی با اشاره به دیگر جزئیات موجود در حوزه انتخابیه خود از مسئولان مربوطه خواست تا در اسرع وقت برای حل آنها اهتمام جدی داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس