کد خبر 781691
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
اربعین

دبیر ستاد اربعین استانداری تهران گفت: هیچ زائری در ایام اربعین حسینی قادر نخواهد بود بدون ویزا وارد کشور عراق شود و بهتر است زائران اخذ ویزا را به روزهای پایانی موکول نکنند.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گودرزی گفت: با توجه به نزدیک شدن به مراسم اربعین ۵ کمیته تخصصی که در ستاد اربعین شکل گرفته فعالیت خود را با قدرت آغاز کرده است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، مقرر شده ستاد اربعین تهران کار اسکان و تغذیه زائران در شهر نجف را برعهده داشته باشد.دبیر ستاد اربعین استانداری تهران با اشاره به راه اندازی ستاد گمشدگان اظهارکرد: همانند سال‌های قبل، در سال جاری نیز ستاد گمشدگان را در کشور عراق برپا خواهیم کرد تا زائران در این کشور با مشکل مواجه نشوند.

گودرزی با تاکید بر لزوم اخذ ویزا از سوی زائران برای ورود به کشور عراق خاطرنشان کرد: زائرانی که قصد حضور در کشور عراق را دارند، باید بدانند که بدون اخذ ویزا به هیچ وجه اجازه ورود آن‌ها به کشور عراق صادر نمی‌شود.وی اظهارکرد: مسئولان کشور عراق نیز تاکید داشته اند که با افراد فاقد ویزا برخورد جدی کرده و این افراد به کشور بازگشت داده می‌شوند.

دبیر ستاد اربعین استانداری تهران با اشاره به راه اندازی ستاد اربعین در ۱۶ شهرستان تهران تصریح کرد: ستاد اربعین در حال حاضر در شهرستان های استان تهران تشکیل شده و با این کار به دنبال استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان های تهران جهت ارائه خدمات به زائران اربعین بوده ایم.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس