میرباقری

داوود میرباقری در برنامه «چهل چراغ» با انتقاد از وضعیت فرهنگی و رویکرد مسوولان در این سال‌ها که باعث شده فیلمنامه «سلمان» وی امکان ساخته شدن پیدا نکند، از اهمیت پرداختن به شخصیت سلمان سخن گفت.

به گزارش مشرق، داوود میرباقری در برنامه «چهل چراغ» با انتقاد از وضعیت فرهنگی و رویکرد مسوولان در این سال‌ها که باعث شده فیلمنامه «سلمان» وی امکان ساخته شدن پیدا نکند، از اهمیت پرداختن به شخصیت سلمان سخن گفت.


کارگردان «معصومیت از دست رفته» با گله از مسوولان فرهنگی و همچنین نیروهای متدین و مذهبی به دلیل قصور در تولید آثار فاخر و اثرگذار بر روح جامعه ادامه داد: چقدر باید به خاطر «سلمان» روح و زندگی‌ام زخم بخورد؟ این زخم‌ها زمانی اجر دارد که نتیجه داشته باشد.


من ۱۵ سال پیش «سلمان» را نوشته‌ام و آماده است، دیگر خسته شده‌ام از این نوع کار کردن، یعنی شما سال‌ها زحمت می‌کشی ولی آخر کار با آنچه فکر می‌کردی تفاوت دارد و موضع‌گیری‌ها، کمبود امکانات و یک تغییر مدیریت این همه لطمه به کار وارد می‌کند.


وی تاکید کرد: سلمان را اینگونه نخواهم ساخت، سلمان را همانطوری می‌سازم که فکر می‌کردم، همانطوری می‌سازم که نوشتم.میرباقری گفت: به اعتقاد من «سلمان فارسی» یک پروژه جهانی است به‌خصوص که موضوعش جست‌وجوی خداست که همه جهانیان سال‌هاست با آن درگیرند.


 شخصاً به لحاظ ساختار همه بضاعتم را گذاشتم روی فیلمنامه تا کار جذابی شود تا هم مخاطبان حرفه‌ای و هم مخاطبان عام از آن لذت ببرند.وی با اشاره به وقتی که برای «سلمان فارسی» گذاشته، خاطرنشان کرد: می‌خواهم باقیمانده عمرم را با سلمان بگذرانم.

منبع: صبح نو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس