کد خبر 781424
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
ابومهندس

معاون رئیس هیأت الحشد الشعبی با تقدیر از گردان مهندسی الحشد الشعبی، تأکید کرد که نیروهای الحشد الشعبی در کنار جنگیدن به امر بازسازی مناطق آزاد شده هم می‌پردازند.

به گزارش مشرق، ابومهدی المهندس، معاون رئیس هیأت الحشد الشعبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در رابطه با یگان مهندسی الحشد الشعبی گفت: پیش از این هم گفته این هم گفته‌ایم که یگان مهندسی، از طریق ساخت سنگرها و موانع پشتیبان نیروهای الحشد الشعبی بوده است.

او افزود: امروز نیز یگان مهندسی، مشغول ترمیم پل‌هاست و همان‌طور که می‌دانید متأسفانه تروریست‌ها تمامی پل‌ها را تخریب کرده‌اند و امروز فرزندان عراق در یگان مهندسی مشغول ترمیم پل‌ها هستند تا هم نیروها به پیشروی ادامه دهند و هم اهالی بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

وی درباره منطقه‌ای که در آن حضور داشت گفت: پلی که در دست ترمیم است بسیار مهم بوده و ما را به دهها روستا می‌رساند که در آن‌ها پل‌های بسیاری وجود دارد که از سوی داعش منهدم شده‌اند و ان شالله به دست نیروهای یگان مهندسی الحشد الشعبی ترمیم خواهند شد.

او افزود: ان شاالله به زودی کار ترمیم این پل‌ها تمام می شود و نیروهای ما همزمان به کار جنگیدن و بازسازی مشغول هستند.

وی درباره محورها و دستاوردهای نیروهای الحشد الشعبی نیز گفت: الحمدلله منطقه «الرشاد» و فرودگاه «الضباع» کاملا پاکسازی شده است و تا کنون کنترل کامل بالغ بر 45 روستا به دست نیروهای الحشد الشعبی افتاده است و روستاهای نزدیک به فرودگاه الرشاد نیز به طور کامل پاکسازی شده‌اند.

او در آخر این نوید را داد که تا فردا ظهر تمامی منطقه پاکسازی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس