کد خبر 781084
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
آتش نشانی

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: در صورتیکه اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومانی در اختیار سازمان آتش نشانی قرار بگیرد بخش قابل توجهی از تجهیزات سازمان به روز خواهد شد.

به گزارش مشرق، سعید شریف زاده  با اشاره شرایط سازمان آتش نشانی، اظهار کرد: شورای شهر تهران در دوره چهارم مصوباتی در حوزه کاری سازمان آتش نشانی به تصویب رسید که امیدواریم این مصوبات در این دوره اجرا شود.

وی تصریح کرد: با اجرای این مصوبات بخش قابل توجهی از مشکلات سازمان در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری مرتفع خواهد شد.

شریف زاده ادامه داد: نوسازی ناوگان آتش نشانی اعم از تجهیزات سنگین و سبک  از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد به طوریکه در شورای چهارم  در سال گذشته اعتبار 550 میلیار تومانی برای سازمان مصوب کرد  برآورد که در سه فصل در اختیار سازمان آتش نشانی قرار بدهد که این مصوبه تا به امروز اجرایی نشده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: این مصوبه در سال 95 به تصویب رسید و قرار بود در طی برنامه پنج ساله دوم شهرداری اجرا شود که با توجه به شرایط هنوز اجرا نشده است و امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته این اعتبار در اختیار سازمان قرار بگیرد.

وی افزود:  با توجه به نوع خدمات سازمان آتش نشانی که به صورت کاملا رایگان به شهروندان ارائه می‌شود توقع حمایت و پشتیبانی از شورای پنجم را در راستای توسعه سازمان داریم.

شریف زاده تصریح کرد: انتهای سال 95 و سال 96 شهرداری با بحران اعتبارات روبرو بوده و حتی برای پرداخت حقوق پرنسل هم با مشکل روبرو هستیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: بخش قابل توجهی از ناوگان سازمان باید از رده خارج شوند و خودروهای نو و به روز جایگزین شود چرا که جمعیت تهران روز به روز در حال افزایش است و این امکان وجود ندارد که توسعه سازمان  آتش نشانی متوقف شد.

وی بیان کرد: انتظارمان از دولت اصلاح قوانین است و بخشی از اعتبارات ما باید توسط شرکت های بیمه تامین شود و در تمامی کشورهای توسعه یافته به همین منوال است و 30 تا 40 درصد هزینه های که از بیمه گذار گرفته می‌شود به دفاع شهری اختصاص می‌یابد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس