کد خبر 780776
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
کاتالونیا

معترضان روز شنبه با پوشیدن لباس های زرد و قرمز و رنگ پرچم ملی اسپانیا، پرچم عظیم از این کشور را بر بالای سرهای خود به نمایش دراوردند.

به گزارش مشرق به نقل از آسوشیتدپرس؛ هزاران نفر از ساکنان ایالت کاتالونیا در اسپانیا در حمایت از اتحاد این کشور و علیه همه پرسی استقلال این ایالت که سیاستمداران جدایی طلب قصد برگزاری آن را در روز یکشنبه دارند در مرکز شهر بارسلون تظاهرات کردند.

معترضان روز شنبه با پوشیدن لباس های زرد و قرمز و رنگ پرچم ملی اسپانیا، پرچم عظیم از این کشور را بر بالای سرهای خود به نمایش دراوردند. شرکت کنندگان با فریاد شعار «نگذارید شما را فریب دهند، کاتالونیا اسپانیا است» از کارلس پوجدمون رئیس منطقه جدایی طلب کاتالونیا درخواست استعفا کردند. پوجدمون به طور علنی از جدایی کاتالونیا از اسپانیا حمایت کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
    0 4
    تا وقتی که حاکمان اسپانیا و فرانسه با بزرگترین دشمنشان(انگلستان) دوستی میکنند و در حالیکه باید برای عزت ملت خود مبارزه کنند، تبدیل به بردگانی شده اند که خود،برای ملکه، ملت خود را به عنوان برده معامله میکنند، وضع از این هم بدتر میشود... یاد شخصی افتادم که قبل از انتخابات فرانسه به مانوئل والس سیلی زد و گفت اینجا انگلیس است! راست میگفت یا دروغ؟ این رو دیگه فرانسویهای وطن پرست مشخص خواهند کرد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس