کد خبر 780665
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
کارلو آنچلوتی

رسانه‌های ایتالیایی از خودداری سرمربی اخراجی بایرن مونیخ از رفتن به تعطیلات در صورت دریافت پیشنهاد هدایت یک تیم خاص خبر داده‌اند.

به گزارش مشرق، گروهی از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که کارلو آنچلوتی، سرمربی پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ که چهارشنبه شب اخراج شد، قصد بازگشت به کالچو را ندارد.

بعد از اخراج غیرمنتظره کارلتو، برخی رسانه‌ها مدعی شدند که او ممکن است به کشورش برگردد تا هدایت یکی از دو تیم شهر میلان یا تیم ملی ایتالیا را برعهده بگیرد اما رسانه‌های ایتالیایی اکنون مدعی شده‌اند که کارلتو تا سال 2020 قصد بازگشت به فوتبال ایتالیا را ندارد و تنها در آن زمان به کالچو باز خواهد گشت.

طبق گزارش شبکه مدیاست پرمیوم ایتالیا، آنچلوتی بعد از برکناری از سرمربیگری بایرن مونیخ، قصد دارد به تعطیلات برود و در آینده‌ای نزدیک و حداقل تا پایان فصل به دنیای فوتبال بازنخواهد گشت مگر اینکه از باشگاه آرسنال پیشنهاد سرمربیگری داشته باشد که با توجه به حضور آرسن ونگر که به تازگی قراردادش را برای دو سال دیگر با توپچی‌ها تمدید کرده است، رخ دادن چنین اتفاقی غیرممکن به نظر می‌رسد.

آنچلوتی به واسطه دوران حضور مربیگری‌اش در چلسی سابقه مربیگری در لیگ برتر را دارد و در صورت بازگشت به انگلیس این فرصت را دارد تا با هموطن جوان خود آنتونیو کونته که هدایت آبی پوشان لندن را برعهده دارد به رقابت بپردازد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس