گواردیولا

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی به سؤالی چالش‌برانگیز درباره آینده دوران مربیگری‌اش پاسخی جالب داد.

به گزارش مشرق، گری لینکر مهاجم سابق تیم ملی انگلیس که اکنون به عنوان مجری و کارشناس در بخش ورزشی شبکه BBC فعالیت دارد، به تازگی گفت‌وگویی جالب با پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی انجام داده و در آن از این مرد اهل ایالت کاتالونیای کشور اسپانیا سؤالی چالش برانگیز پرسیده است.

لینکر در بحبوحه استقلال‌طلبی اهالی ایالت کاتالونیا و اصرار مردم این منطقه از جمله خود گواردیولا بر برگزاری همه‌پرسی استقلال از اسپانیا، از سرمربی پیشین بارسلونا پرسید: آیا امکان دارد که در آینده دوران مربیگری‌ات هدایت یک تیم ملی را برعهده بگیری؟ اگر بخواهی این کار را انجام بدهی کدام تیم را انتخاب می‌کنی؟ تیم ملی اسپانیا یا تیم ملی کاتالونیا؟

گواردیولا در پاسخ به این سؤال گفت: خب فکر می‌کنم اسپانیا (خنده) نمی‌دانم اما دوست دارم سرمربی تیم ملی شود. دوست دارم یک روز در جام جهانی یا جام ملت‌های اروپا مربیگری کنم.

گواردیولا سپس با فاش کردن یک اتفاق جالب از دوران پیش از بازیگری‌اش لینکر را شرمنده کرد و گفت که به خاطر آن اتفاق هرگز ستاره پیشین سه‌شیر را نمی‌بخشد!

او خطاب به لینکر گفت: می‌دانی که من زمانی توپ جمع‌کن بودم و یک بار هم توپ را به تو رساندم؟ یک بار بعد از یکی از بازی‌هایت از تو خواستم پیراهنت را به من بدهی اما ندادی و من هرگز تو را به خاطر آن نخواهم بخشید!

لینکر در پاسخ گواردیولا گفت: من نمی‌دانستم که آن توپ جمع کن تو بودی. شاید آن زمان سرت مو داشت! به هر حال الان احساس بدی پیدا کردم، البته آن زمان من به هر حال نمی‌توانستم پیراهنم را به تو بدهم چون ما مجبور بودیم که پیراهن‌های‌مان را تا پایان فصل نگه داریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس