کد خبر 780603
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
پیکه

جرارد پیکه می‌گوید با وجود حمایت از رفراندوم جدایی کاتالان از اسپانیا، همیشه از بازی برای ماتادورها احساس غرور کرده است.

به گزارش مشرق و به نقل از ال پاییس، یولین لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا، جرارد پیکه مدافع ۳۰ ساله را به تیم ملی این کشور برای بازی برابر آلبانی و رژیم صهیونیستی دعوت کرده است. ماتادورها در آستانه کسب جواز حضور در جام جهانی روسیه هستند و به احتمال بسیار زیاد هفته آینده حضور خود در بیست و یکمین دوره جام جهانی را قطعی خواهد کرد.

در این بین دعوت جرارد پیکه به تیم ملی اسپانیا در صدر اخبار روز فوتبال اسپانیا بوده است. بعد از توییت جنجالی این بازیکن در حمایت از رفراندوم جدایی کاتالان از اسپانیا، خیلی‌ها به انتقاد از حضور پیکه در تیم ملی اسپانیا پرداختند.  

پیکه که ۹۱ بازی برای تیم ملی کشورش در کارنامه دارد درباره حضور در تیم ملی فوتبال این کشور برای دو بازی در انتخابی جام جهانی گفت: من همیشه از این که برای تیم ملی اسپانیا بازی کردم احساس غرور کردم. خیلی خوشحالم بار دیگر در فهرست اسپانیا برای دو بازی آینده حضور دارم. بازی اول برای ما خیلی اهمیت دارد. امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز آن بازی را به دست بیاوریم و جواز حضور در جام جهانی را نیز کسب کنیم.   

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: این که مربی بار دیگر من را دعوت کرده است تا در تیم ملی بازی کنم نشان می‌دهد که عملکرد من خوب بوده است. بازی برای تیم ملی همیشه انگیزه بالایی به من داده است تا بتوانم بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذارم. الان هم فقط به این فکر می‌کنیم که یک بار دیگر جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاوریم و بتوانیم در این رقابت‌ها حاضر شویم. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس