باند سرقت خودرو

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ باند سرقت خودرو در استان منهدم شده است.

به گزارش مشرق، سردار غلامعباس غلامزاده در تشریح جزئیات دستگیری دو سارق و کشف ۶ دستگاه پراید اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت چند دستگاه خودروی پراید در شهرستان شهرکرد دستگیری سارق یا سارقان در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان و ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران با انجام کار اطلاعاتی گسترده و بررسی شگردهای سرقت، موفق به شناسایی سارقان شده و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را در حین سرقت دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سارقان در بازجویی فنی پلیس به سرقت ۶ دستگاه خودروی پراید اعتراف کردند که متهمین جهت اقدامات قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

غلامزاده از انهدام ۱۵ باند سرقت خودرو از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: هزار و ۱۰۰ نفر سارق تاکنون دستگر و تحویل مقامات قضایی شده است.

وی با بیان اینکه سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان کاهش یافته است، گفت: برخورد با سارق و سارقان در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان قرار دارد و از همشهری‌های عزیز درخواست داریم ضمن رعایت نکات ایمنی جهت جلوگیری از سرقت خصوصا سرقت خودرو هرگونه موارد مشکوک را به سامانه ۱۱۰ پلیس گزارش کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس