کد خبر 780465
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
عتیقه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه کشف یک شئ استوانه ای باستانی مربوط به دوره عیلامی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش مشرق به نقل از سایت پلیس، سرهنگ منوچهر سیاهپور افزود: در پی دریافت اخبار و اطلاعات مردمی مبنی بر نگهداری شیء عتیقه و باستانی توسط شخصی به هویت معلوم ساکن یکی از روستاهای اطراف این شهرستان ، با کسب دستور مقام قضایی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و پرسنل یگان امداد شهرستان قرار گرفت .

وی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه با هماهنگی  نماینده حقوقی اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان به محل مورد نظر اعزام و پس از شناسایی کامل منزل فرد مورد نظر در بازرسی از منزل متهم چند شیء عتیقه و باستانی به شکل استوانه‌ای کشف و ضبط شد.

سیاهپور عنوان کرد: بنا به اعلام نظر کارشناس میراث فرهنگی شهرستان ، قدمت این شی استوانه‌ای متعلق به دوران عیلامی‌ها بوده که در همین راستا متهم نیز دستگیر و به یگان مربوطه دلالت و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    0 0
    چرا میراث فرهنگی اینارو از مردم نمیخره همش به زور میرین از یارو مگیرین این طوریه که همه عتیقه ها قاچاق میشه دیگه همه چی رو مفت میخواین
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
    0 0
    اینها هم مثل ریتون شیر دال دوره عیلامی که امریکاییها به اقای نجفی تحویل دادند خیلی نو وامروزی به نظر میاد و به نظر چند هزار ساله نمی ایند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس