زاکانی

نماینده سابق مردم ‌تهران با اشاره به اینکه شهدا عناصر ماندگار و اسوه‌های جاوید بودند گفت: مهمترین رسالت امروز ما پاسداری از خون شهیدان است.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی صبح امروز در یادواره یک‌ هزار و 100 شهید شهرستان ملایر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند شهدا مظهر اقتدار انقلاب هستند اظهار داشت: جوانان جامعه امروز و نسل‌های آتی باید درس رشادت و ایثارگری را از شهدا بیاموزند.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند بصیرت، فهم و تکلیف است تصریح کرد:  همه ما باید با گرامیداشت یاد و ‌خاطره شهدا خود را بسازیم و با حرکت در مسیر ولایت در همه عرصه‌های نظام و ‌انقلاب حضور داشته باشیم.

زاکانی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان تاکید کرد: امروز مهمترین وظیفه ما آشنایی هر چه بیشتر و بهتر نسل جوان با ارزش‌ها و آرمان‌های عاشورا و دوران دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه از همه شاخص‌ها و ظرفیت‌های ماه محرم باید در زمینه تببین و شناخت ارزش‌های اسلام بهره ببریم تصریح کرد:  همه ما باید احساس مسئولیت کرده و هرآنچه داریم را صرف اسلام و انقلاب کنیم.

نماینده سابق مردم تهران با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای انقلاب و ‌دوران دفاع مقدس اظهار داشت: امروز نیز شهدای مدافع حرم در راستای دفاع از ارزش‌ها سر می‌دهند و با شهادت خود خط نورانی مسیر هدایت را برای ما ترسیم‌ می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما نیازمند یک حرکت جهادی است گفت: اگر امروز احساس کنیم‌ که‌ مشکلاتمان توسط دشمنان قابل برطرف شدن است دچار مشکلات بزرگتری می‌شویم.

زاکانی با تاکید بر هوشیاری هر چه بیشتر ملت ایران و اینکه بدانیم انقلاب ما در چه نقطه حساسی قرار گرفته است  افزود:  اینکه مقام‌معظم رهبری فرمان آتش به اختیار می‌دهد بدان‌ معناست که انقلاب اسلامی ما در این عرصه زمانی به یک الگوسازی و تحول نیاز دارد و ‌ما باید وارد جهاد اکبر شویم.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم و شهید حججی‌ها از ثمرات انقلاب هستند گفت:  مدافعین حرم به ما نشان دادن که برای دفاع از اعتقادات، آرمان‌ها و ارزش‌ها باید از همه هستی و جان خود گذشت.

زاکانی با بیان اینکه همه ما باید امروز از شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم درس خودسازی و آزادگی بگیریم افزود: پیام شهید حججی به ملت ایران این بود که  تمام خواسته‌هایشان در مسیر کربلا، امام‌حسین(ع) و اسلام ناب محمدی بوده و با تکلیف‌مداری و پیرو ولایت بودن خود را وقف اسلام کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
    0 1
    زاکانی و امثال او که فاجعه عملیات های سریالی شکست را ایجاد و هزاران جوان عاشق را شهید کردند باید پاسخگو باشند حالا طلبکار هم هستند؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس