کد خبر 779928
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
نوبخت

دفتر سخنگوی دولت درخصوص درج مطلبی خلاف واقع از زبان محمدباقر نوبخت در روزنامه شرق جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، دفتر سخنگوی دولت پیرو انتشار مطلبی خلاف واقع از زبان محمدباقر نوبخت در روزنامه شرق مورخ 5 مهر 1396 تاکید کرد: نوبخت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به هیچ وجه از واژه 'بودجه خوار' استفاده نکرده و انتساب این واژه سخیف به وی در تیتر گزارش و تکرار آن در متن تکذیب می گردد.


متن جوابیه دفتر سخنگوی دولت به شرح زیر است:
«جناب آقای رحمانیان
مدیرمسئول محترم روزنامه شرق
با سلام و احترام
پیرو درج تیتر اول روزنامه شرق در شماره مورخ 5 مهر 1396 با عنوان 'نوبخت در بررسی سند دخل و خرج کشور بر هزینه‌های غیرقابل‌ کاهش تأکید کرد: ٤ دستگاه بودجه‌خوار داریم' وفق ماده 23 قانون مطبوعات تکذیبیه ذیل جهت انتشار در اولین شماره در همان صفحه و جایگاه (تیتراول) ارسال می شود.


دفتر سخنگوی دولت»

پیرو انتشار گزارشی با عنوان 'نوبخت در بررسی سند دخل و خرج کشور بر هزینه‌های غیرقابل‌کاهش تأکید کرد: ٤ دستگاه بودجه‌خوار داریم' درصفحه یک روزنامه شرق مورخ 5 مهر 1396 برای استحضار مخاطبان گرامی این روزنامه تاکید می گردد، که محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به هیچ وجه از واژه 'بودجه خوار' استفاده نکرده و انتساب این واژه سخیف به وی در تیتر گزارش و تکرار آن در متن تکذیب می گردد.


لازم به یادآوری است که سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشی از نشست خبری خود در تشریح ترکیب منابع و مصارف و محل مصرف اعتبارات هزینه ای بودجه اظهار کرد: 4 دستگاه بیشترین بودجه جاری را می گیرند.


مع الاسف خبرنگار روزنامه شرق با عدم رعایت دقت و اصول حرفه ای به صورت مستقیم از زبان سخنگوی دولت این دستگاه ها را با عبارت 'بودجه خوار' معرفی کرد که این مطلب کاملا کذب و بی اساس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    11 0
    این روزنامه شرق شدیدا مشکوک می زنه نوبخت گفته بود وزارت رفاه! طرف نوشته وزارت دفاع!! بودجه جاری توسط دولت هر سال منتشر میشه و به راحتی روی اینتنرت هم قابل دسترسی هست بودجه وزارت دفاع برای سال 96 حدود 5000 میلیارد تومن اعلام شده و بودجه وزارت رفاه حدود 35 هزار میلیارد تومن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس