کد خبر 779889
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
صادق محرمی

هدف حملات الهلال، فضای خالی سمت راست دفاع پرسپولیس بود.

به گزارش مشرق، در شبی که برانکو شاید به تعویض هر یازده بازیکن تیم‌اش فکر کرده بود، صادق محرمی هم یکی از بدترین نمایش‌هایش را ارائه کرد. محرمی در این بازی وظیفه داشت به عنوان دفاع کناری، به کمک خط حمله تیم برود و در حملات حضوری پررنگ داشته باشد. ولی گل زودهنگام الهلال منجر شد که محرمی بیشتر از کارهای دفاعی، روی حملات تیم تمرکز کند. البته گل اول الهلال هم روی سهل‌انگاری خود محرمی به ثمر رسید. 

در تصویر زیر مشخص است که محرمی چقدر جلوتر از سه مدافع دیگر پرسپولیس حضور داشت.

آنالیز صادق محرمی دفاع راست پرسپولیس

تصاویری از جای خالی محرمی در حملات پرسپولیس:

در این صحنه شجاع خلیل‌زاده دفاع را ترک کرد تا پاس هافبک الهلال را در وسط زمین قطع کند. شجاع جا ماند، ولی وحید امیری و حسین ماهینی در پشت سر او حضور دارند. اما خبری از صادق محرمی نیست.

اشتباه صادقی محرمی در پرسپولیس

پاس در عمق بازیکن الهلال در فضای بین شجاع خلیل‌زاده و صادق محرمی فرستاده شد. ولی محرمی برای پوشش در آن منطقه حضور نداشت تا بازیکن حریف با بیرانوند تک‌به‌تک شد. در نهایت توپی که از بیرانوند هم رد شده بود، توسط شجاع جمع شد. 

اشتباه صادقی محرمی در پرسپولیس

این صحنه گل دوم الهلال است. دو مهاجم الهلال به فضایی یورش می‌برند که صادق محرمی آن‌جا را ترک کرده. شجاع هم به تنهایی از پس مهار دو بازیکن برنیامد و دروازه پرسپولیس باز شد. 

اشتباه صادقی محرمی در پرسپولیس

این صحنه گل اول الهلال است. همه بازیکن‌های دفاعی پرسپولیس سرجای‌شان قرار دارند بجز صادق محرمی که در تلاش است به آن منطقه برگردد. 

اشتباه صادقی محرمی در پرسپولیس

اشتباه صادقی محرمی در پرسپولیس

حتی وحید امیری به عنوان بازیکنی که در پست غیرتخخصی جانشین شایان مصلح در دفاع چپ شده بود هم در لحظاتی که حریف ضدحمله می‌زد در پست دفاع حضور داشت. سه دفاع از چهار دفاع پرسپولیس در صحنه گل چهارم الهلال سرجای‌شان حضور داشتند. فقط محرمی در زمین حریف حضور داشت. 

اشتباه صادقی محرمی در پرسپولیس

هیت‌مپ حرکتی صادق محرمی در بازی با الهلال مشخص می‌کند که چرا پرسپولیس انقدر از سمت راست دفاعی آسیب دید. محرمی کلا در زمین حریف حرکت می‌کرد.

هیت مپ یعنی چه

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    10 2
    ای بابا یکی میخوا خلیل زاده سوتی رو که 100 هزارتومان هم نمی ارزه رو بگیره تمام بازیهاش رو آنالیز کنید ببیند تو شروع هاش چند تا پاس اشتباه به مهجم حریف داده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس