مهدی طارمی

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برخی فشارها باعث رقم خوردن باخت سنگین به الهلال شد، گفت: مدیریت باشگاه پرسپولیس باید درباره محرومیت باشگاه و مهدی طارمی شفاف سازی کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان با نتیجه چهار بر صفر مغلوب شد تا باعث بهت و حیرت هوادارانش شود. هوادارانی که محرومیت مهدی طارمی از سوی فیفا را ناشی از بی تدبیری این بازیکن و مدیران باشگاه پرسپولیس می دانند و گل نزدن سرخپوشان در بازی با الهلال عربستان را دلیل غیبت این بازیکن عنوان می کنند.

محمدرضا حاجی بیگی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره باخت سنگین پرسپولیس مقابل الهلال عربستان، محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره بعدی نقل و انتقالات لیگ برتر و جریمه ۷۹۰ هزار یورویی این باشگاه و مهاجم پرسپولیس به خاطر عدم رعایت مسائل مربوط به نقل و انتقال مهدی طارمی از ریزه اسپور ترکیه به پرسپولیس گفتگویی انجام داد که مشروح این مصاحبه را در ادامه می خوانید:

*  درباره باخت سنگین پرسپولیس مقابل الهلال عربستان چه نظری دارید؟

- باید اعتراف کرد الهلال عربستان بازی کاملا روان و خوبی انجام داد و مستحق این پیروزی بود. به نظرم نباید با یک باخت این‌چنینی همه تلاش های بازیکنان و کادر فنی را نادیده بگیریم. نتیجه غیر منتظره ای کسب کردیم و بنده به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه بابت این نتیجه از هوادارانمان عذر خواهی می کنم. برخی عوامل و فشارها و اتفاقات غیر عادلانه ای که در آستانه بازی به وجود آمد در رقم خوردن این باخت، بی تاثیر نیست.

* یعنی می گویید کسی از داخل مجموعه فوتبال ایران تلاش بر محرومیت باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی داشته است؟

- نه! منظورم فشارهایی بود که وارد تیم شد. پرسپولیس شرایط خاصی دارد و محرومیت هم که از سوی فیفا اعمال شده بود. شما می بینید که ما برای بازی در دبی درخواست می دهیم اما آنها رد می کنند. خودتان بهتر از هرکس می دانید چه خبر است! محرومیت بازیکنان تیم در این دیدار بی تاثیر نبود.

* چرا درباره محرومیت باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی شفاف سازی لازم صورت نمی گیرد؟

قطعا مدیریت باشگاه موظف است در اینباره شفاف سازی کند. آقای طاهری همراه تیم است و موظف هستند پس از بازگشت به تهران در این باره شفافیت لازم را ایجاد کنند تا ذهن هوادار به هم نریزید و همه چیز را بدانند.

* فکر می کنید این نتیجه قابل جبران باشد؟

- من از شما می‌خواهم پاسخ این سئوال را بدهید. اگر شما امیدوارید که بتوانیم چنین نتیجه ای را جبران کنیم من هم امیدوار هستم!

* امکان دارد تیم را به خاطر چنین نتیجه ضعیفی جریمه کنید؟

- در جلسه بعدی هیات مدیره، دلایل باخت را بررسی خواهیم کرد. اگر کم کاری یا مواردی از این دست باشد، چنین اقدامی می کنیم. در غیر اینصورت برای تیمی همچون پرسپولیس که غیرت و توانایی اش را در همین مدت هم به طور واضح نشان داده است این جریمه را اعمال نخواهیم کرد. پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و تصمیمات مدیریتی اش باید دقیق و صحیح باشد.

* بحث پرداخت مطالبات مانوئل ژوزه به کجا رسید؟

- من به تازگی وارد باشگاه شده ام و صحبت هایی را در این زمینه داشته ایم. اما فکر می کنم به زودی و پس از جلسه هیات مدیره، درباره آن تصمیم گیری خواهد شد. باید در جلسه بعدی هیات مدیره درباره موضوعات مالی و مسائل فنی که باعث رقم خوردن چنین نتیجه ای شد صحبت مفصلی داشته باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ايرج سالمي FR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    0 0
    اقايان رسانه كه همين اقا را (طاهري) كه منشاء همه شامورتي بازيا ست جون نقطه عطف اخذ تصميمات واجراي انهاست را به عرش برديد وبهترين مدير قلمداد كرديد بابا بسه ديكه اوخودش سرنخ تمام اين رسواييها ومسائل بشت برده وبه دود دادن ملياردها بول بيزبان مردم مستضعف واجزاء بدن فروشه كه بايد شديدا باسخكو باشه وشما با بدنبال نخود سياه كشتن وبيراهه رفتن سعي در براعت وحمايت او از كل جريان داريد ورد كم كردن كه واله صواب نيست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس