مهدی ترابی

سه دیدار از هفته هشتم لیگ برتر روز پنجشنبه برگزار می شود و در این روز دو تیم اول و دوم جدول برای رسیدن به صدر با یکدیگر در شهر جم بوشهر رقابت می‌کنند.

به گزارش مشرق، در ادامه هفته هشتم لیگ برتر سه بازی در روز پنجشنبه برگزار می‌شود. این شش تیم ظاهرا بازیکن ملی پوشی در اختیار نداشتند که ترجیح دادند روز پنجشنبه به جای سه‌شنبه به میدان بروند.

نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم:

گسترش فولاد- تراکتورسازی تبریز؛ دربی تبریز

دربی تبریز هم یک مسابقه جذاب برای فوتبالدوستان است. هر دو تیم ۷ امتیازی هستند اما تراکتورسازی به لطف تفاضل گل بهتر در رده دهم و سه پله بالاتر از گسترش قرار گرفته است. شاگردان گل‌محمدی در هفته گذشته مقابل پدیده در تبریز باختند و گسترش فولاد تبریز با یک برد تقریبا از بحران و انتهای جدول جدا شد. هواداران تراکتورسازی چند برابر گسترش هستند و از سویی دیگر لوکا بوناچیچ سرمربی تیم گسترش نسبت به گل‌محمدی تجربه بیشتری در مربیگری دارد باید دید در تقابل این دو تیم تبریزی کدام برنده خواهند شد. دو تیم برای رسیدن به رده‌های تک رقمی تلاش می‌کنند.

سیاه جامگان - پیکان؛ چهارمین برد متوالی شاگردان جلالی؟

سیاه جامگان در هفته دوم تنها برد خود را در این فصل کسب کرده و تلاش می‌کند در میانه جدول با مساوی‌هایش باقی بماند. البته شاگردان میثاقیان در بازی هفته گذشته از گسترش فولاد شکست خوردند با این حال پیکان سه برد متوالی داشته و شرایط مناسبی از نظر روحی و روانی در جدول پیدا کرده است. به نظر می‌رسد یاران جلالی بتوانند به چهارمین برد متوالی خود برسند.

پارس جنوبی - پدیده؛ نبرد صدرنشینی در جم

کمتر کسی تصور می‌کرد این دو تیم برای صدرنشینی در هفته هشتم مقابل یکدیگر قرار بگیرند اما واقعیت آن است که پارس جنوبی با بازی‌های زیبا و تماشاگر پسندش توانسته بالاتر از پرسپولیس صدرنشین شود. پدیده هم هفته گذشته با یک برد خوب مقابل تراکتورسازی خود را به رده دوم رساند تا اکنون شهرستان جم بوشهر در این هفته شاهد نبرد برای صدرنشینی باشد. پدیده اگر بتواند در این بازی پیروز شود به صدر جدول می‌رسد و شاگردان تارتار را به رده دوم می‌فرستد اما پاس جنوبی در صورت پیروزی ۲۰ امتیازی خواهد شد و فاصله خود را با دیگر مدعیان در جدول لیگ بیشتر می‌کند.

برنامه بازی‌ها به شرح زیر است:

گسترش فولاد – تراکتورسازی تبریز ساعت ۱۴
سیاه جامگان – پیکان ساعت 16:45 
پارس جنوبی – پدیده خراسان ساعت 18:30

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس