کد خبر 779461
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
علی دایی

سرمربی سایپا گفت که تیمش اجازه حمله به ذوب‌آهن را نداد.

به گزارش مشرق، علی دایی در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن گفت: بازی سختی بود و بچه‌های ما بهتر از ذوب آهن کار کردند. مخوصا در نیمه اول که حتی یک توپ به تیر زدیم. فوتبالی که بازی کردیم اجازه حمله به حریف نداد. ذوب آهن در تمام بازی‌های قبل حداقل ۱۰ موقعیت به دست می‌آورد اما امروز به آنها اجازه ندادیم. به جز ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم که با توپ شانسی گل خوردیم در بقیه بازی خوب بودیم.

او افزود: برای برد آمده بودیم و دو بازی است که بدشانسی می‌آوریم و امتیاز از دست می‌دهیم. خودم از ذوب‌آهن بیشتر از این انتظار داشتم. آنها فقط توپ بلند فرستادند اما بازیکانم بهتر کار کردند. تنها بازی خوب کافی نیست و باید به متیاز کامل هم برسیم. خوشحالم برای اولین بار در فصل بعد از دریافت گل اول،‌ بازی را به تساوی کشاندیم.

دایی در مورد ورود قلی‌زاده به زمین و قرار گرفتن در ترکیب سایپا گفت: بازیکنان خیلی خوبی داریم و با توجه به شناخت از ذوب‌آهن ترکیب را چیدیم. در شرایط خوبی از قلی‌زاده و عباس‌زاده استفاده کردیم. امیدوارم عباس‌زاده به روزهای خوبش برگردد. با تعویض‌ها به بازی برگشتیم.

سرمربی سایپا در پایان بیان کرد: مطمئن باشید جدول لیگ دست خوش تغییرات خواهد شد. اصلا به این جدول نگاه نکنید. استقلال دومین پیروزی‌اش را کسب کرد و پرسپولیس بعد از دیدارهای آسیایی بهتر می‌شود. ذوب‌آهن نیز جزو مدعیان است و جدول تغییر خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس