کد خبر 779405
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
سر بریدن شش نفر در صحرای سینا توسط داعش

گروه تروریستی وهابی داعش ساعتی پیش شش شهروند مصری ساکن شبه جزیره سینا را سر برید.

به گزارش مشرق، بخش رسانه ای داعش تصاویر لحظه اعدام این شش مصری را که در میان آنها دو کودک و سه فرد سالخورده مشاهده می شود، منتشر و جرم آنها را همکاری را دولت و ارتش مصر اعلام کرده است.

داعش از زمان سقوط محمد مرسی رئیس جمهور اخوانی مصر بر بخشهایی از شبه جزیره سینای این کشور که هم مرز با سرزمینهای اشغالی فلسطین می باشد مسلط شده و طی این مدت صدها شهروند غیرنظامی و ده ها نیروی نظامی مصری را به قتل رسانده است.

ناظران استقرار داعش در مصر و گسترش فعالیتهای این گروه را با هدف اصلی برای دور ساختن ارتش مصر از مرزهای مشترک با فلسطین اشغالی و تضعیف جریان تجهیز گروه های مقاومت ضد اشغالگری اسرائیل ارزیابی میکنند.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
    0 0
    جالب است اينها سر همه را ميبرند ولي تلنكر بيك اسرائيلي نميزنند ، وابستگي و ماموريت از اين مشخص تر ؟ جالبتر اينكه همه اینکارا هم بنام اسلام ميكنند و از ديد اكثريت مردم جهان كه نا اگاه هستند اينان مسلمان ديده ميشوند اين حيله گري فقط در ذات صهيونيست ها پليد يافت هست و بس
  • سید IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
    0 0
    وای خدا یکیشون هنوز بالغ نشده 15 سالش نشده.به والله اینا از حیوون کثیف ترن.مغز های شست و شو شده واز توله های یزید وشمر هستن.انشاالله با سیف امام زمان به درک برن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس