کد خبر 779288
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
شهید حججی

جبهه پایداری انقلاب اسلامی از مردم تهران برای حضور باشکوه در مراسم تشییع شهید مدافع حرم شهید حججی دعوت کرد.

به گزارش مشرق، جبهه مردمی در فراخوانی نوشت:

بسم رب الشهداء والصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ . فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ (آیات 169 و 170 آل عمران)
 
اینک پیکر رعنا جوانی می آید که مدتهاست روح بلند، ایمان سترگ و اراده پر صلابتش نه تنها جسم و جان یک ملت که عالمی را مسحور و مسخر عظمت خود کرده است و  به یمن صفای باطن و  نیت پاک وخالصش بر دوست و دشمن حجت شده است.
 
پیکر مطهر و قطعه قطعه شده این پاسدار دلاور درآستانه تاسوعا و عاشورای مولایش حسین(ع) و در ایامی به آغوش  مشتاقان بازمی گردد که یاد آور رشادتهای ملت بزرگ ایران در دفاعی  مقدس و طولانی است.
 
او می آید تا همه پیام های حماسه کربلا و آرمان های دفاع مقدس را با سند صداقت و پاک بازی اش  بر جان های آماده یادآور شود.
 
تن بی سر پاسدار شهید محسن حججی بر دستانی مشایعت می شود که ملائکة الله بر آن ها بوسه می زنند و شهیدان بدان تبرک می جویند. مردم به استقبال و بدرقه عزیزی می شتابند که مقاتل و روضه های عاشورا را با عمل خویش وخون خود برایشان ترنم و بازخوانی کرده است. مردی از تبار اصحاب الحسین (ع )که ترجمان ادب، وفا و اطاعت از امام و ولی خویش بود و اسوه ای متعالی برای همه آنان که دل در گرو خوبی ها دارند و قلبشان برای انقلاب و نظام اسلامی و اعتلا و امنیت این کشور و ملت می تپد.

مردم سوگوار با شور و نوای حسینی می آیند تا به رجزهای بی مایه غول سبک مغز و حاکم تهی از شرافت امریکای جهان خوار پاسخی درخور و با صلابت بدهند. و به دولت مردان خود بگویند در مقابل دشمنان غدار مردانه بایستید و هرگز تن به ذلت سازش و کرنش در مقابل قدرت های پوشالی دنیا ندهید. با قامتی افراشته بر پاهای استوار این ملت قهرمان وشهید پرور بایستید و از تکیه بر عصای پوسیده خصم خبیث بپرهیزید.

مردم می آیند تا به مستکبران و اذناب قارونی و مرتجع منطقه ای شان یادآور شوند رابطه این مردم با انقلاب و رهبرشان ناگسستنی است.

ترامپ و حامیان خائن  پیدا و پنهان او بدانند که به روز واقعه نسل  جدید و جوانان غیور این سرزمین در عرصه های سخت نبرد با اراده تر و مصمم تر از پیشینیان برای صیانت از انقلاب خود و پاسداری از نظام و کشورشان وارد عمل می شوند و طعم تلخ شکست و ندامت همیشگی را به آنان می چشانند.

با رستاخیز حضور خود فریاد خواهندکرد این ملت بزرگ با تمدنی اصیل و عمیق و چنگ زده به حبل متین خداوندی، مقهور تحریم های بی رحمانه و سایر روش های ظالمانه نخواهد شد و در قاموس پر افتخار آنان عقب نشینی معنا و مفهوم ندارد و فرزندان شجاع این ملت به هنگام ضرورت، کانون های ظلم و چشم فتنه را در هر نقطه عالم که باشد با عزم واراده راسخ خود نشانه خواهند رفت.
 
جبهه مردمی نیروی های انقلاب اسلامی ضمن دعوت از امت استوار و مردم غیور برای حضور یکپارچه در آیین بزرگداشت این شهید عزیز اعلام میدارد در روز چهارشنبه دوشادوش مردم ولایی و  عاشورایی تهران در مراسم تشییع این شهید پاکباخته مدافع حرم حاضر خواهد شد و بر استمرار راه امام و شهیدان والامقام که راه آزادگی، ظلم ستیزی و دفاع از مظلومان عالم است ونیز پیروی از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای که رمز عزت، افتخار و همه پیروزی های ملت ماست و بر تداوم راه مدافعان حرم و شهیدان والا مقام آن تاکید خواهد کرد.
                                                                                          والعاقبةلاهل‌التقویوالیقین
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی-       ۹۶/۷/۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس