بهتاش فریبا

مدیر فنی مستعفی تیم استقلال گفت: خوبی لیگ این است که دو بازی رودررو با پرسپولیس داریم که شش امتیاز دارد و رقیب مان را هم از 6 امتیاز محروم می کند.

سرویس ورزش مشرق – در حالی که پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی استقلال و ذوب آهن غیر از علیرضا منصوریان دیگر اعضای کادر فنی این تیم حرفی درباره تغییرات بوجود آمده در این تیم نزده بودند مدیرفنی استقلال از امیدواری هایش به تیمی که از کادر فنی قبلی برجای مانده خبر داد.

بهتاش فریبا در گفت و گو با مشرق، درباره وضعیت فعلی استقلال و دل نگرانی های مردم بابت قعرنشینی این تیم حرف زد.

متن صحبت های وی در ادامه می آید:

*درباره استعفای دسته جمعی تان صحبت کنید؟

- مسایل اینچنینی بماند برای بعد. فعلا آنچه مهم تر از هر چیزی به نظر می رسد استقلال است که شکر خدا در شرایط خیلی خوبی بسر می برد.

* از چه نظر در شرایط خوبی بسر می برد؟

- خب ما در بازی قبلی برابر ذوب آهن هم دیدیم که تیم چقدر سرتر از حریفش فوتبال بازی می کرد. بازیکنان استقلال به آن خودباوری و هماهنگی لازم رسیده اند و می توانستند راحت بازی را ببرند. کاری به اشتباهات داوری و این مسایل ندارم ولی اگر سکوها کمی بیشتر با تیم یاری می کردند بازیکنان تیم هم بدون هول و ولا کارشان را به شکل مطلوب به پایان می رساندند.

* چطور؟

- همه دیدند که علی قربانی چطور توپ یک قدمی جلوی دروازه را نزد! این به خاطر ناآمادگی یا ناتوانی اش نبود. به دلیل فشاری بود که روی تیم وارد می شد. به هر حال هر چه بود تمام شد و از این بازی که دیگر خبری از این فشارها نیست ان شاالله استقلال نتایج خوبش را استارت می زند و سپیدرود را هم با دو گل شکست می دهد.

* به عنوان مدیر فنی تیم که در این مدت کنار مک درموت کار کردید و او را زیر نظر داشتید، می توان گفت که فوتبال را بلد است؟

- شک نداشته باشید کسی که کی روش برای دستیاری اش انتخاب می کند حتما فوتبال را خوب می فهمد. درموت این مزیت را هم دارد که بدنسازی را نیز به خوبی بلد است و می داند چکار کند تا تیمش یا بازیکنش در زمین خواسته اش را برآورده سازد.

* مک درموت می تواند استقلال را از این وضعیت نجات دهد؟

- باید به درموت تا نیم فصل فرصت بدهند چون این استقلال دیگر روی دور افتاده و بعد از سپیدرود، فولاد را هم شکست می دهد و دربی را هم می برد. استقلال دوباره به بالای جدول برمی گردد. خوبی این لیگ همین است که ما دو بازی رودررو هم با پرسپولیس داریم که این خودش شش امتیاز برای ما دارد و رقیب مان را هم از 6 امتیاز محروم می کند.

* درباره انتخاب سرمربی جدید خارجی و گزینه های ایرانی...؟

- ...همه این مسایل بماند برای بعد. فعلا باید به استقلال روحیه داد تا از جایگاهی که اصلا شایسته اش نیست و به دهها دلیل در آن قرار گرفته رها شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
    4 5
    آقای فریبا ، حرف های فریبا می زنی؟ برای خودت آسمان ریسمان می‌بافی؟ مثل اینکه کمال همنشین در تو اثر کرد ( همنشینی با علی منصوریان )
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
    6 8
    شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
    3 3
    پرسپولیسی ها برعکس استقلالی ها اصلا اخبار باشگاه استقلال رو نگاه هم نمی کنن! جالبه
  • علی ملک حیاتی IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
    2 1
    استقلال بایدمدیرباشگاه را کناربزارد بعدیک مربی خارجی درجه یک بیارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس