کد خبر 779109
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
کتاب دفاع مقدس

دبیر پویش «هشت سال، هشت کتاب، هشت روایت» از استقبال ۱۰ هزار نفری از این پویش خبر داد و گفت: کتاب‌های «پایی که جاماند» و «وقتی مهتاب گم شد» بیشترین فروش را در روزهای اخیر داشته‌اند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مهدی جعفرزاده، دبیر پویش «هشت سال، هشت کتاب، هشت روایت»، با اشاره به برگزاری این پویش همزمان با هفته دفاع مقدس گفت: در این پویش هشت کتاب دفاع مقدس از میان 400 عنوان اثری که سوره مهر در حوزه ادبیات دفاع مقدس به چاپ رسانده انتخاب شده است که هر کدام از این آثار، به جنگ از زاویه متفاوتی نگاه می‌کنند.

وی با بیان اینکه پویش «هشت سال،‌هشت کتاب، هشت روایت» تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت، افزود: کتاب‌های «روزهای بی‌آینه»، «کوچه نقاش‌ها»، «وقتی مهتاب گم شد»، «مهمان صخره‌ها»، «پنهان زیر باران»، «رفاقت به سبک تانک»، «بچه‌های کوهستان» و «پایی که جا ماند» با تخفیف 30 درصدی در کتابفروشی‌های سوره مهر و تخفیف 20 درصدی در سایر کتابفروشی‌های منتخب عرضه خواهد شد. همچنین کتاب‌های الکترونیک نیز از فروشگاه سوره مهر با تخفیف 50 درصد در این ایام عرضه خواهد شد. انتخاب این آثار بر این مبنا بوده که از زوایای مختلف به جنگ تحمیلی پرداخته شود: دفاع مقدس به روایت زنان، دفاع مقدس به روایت سپاه، دفاع مقدس به روایت ارتش، دفاع مقدس به روایت نیروهای مردمی، دفاع مقدس به روایت اسرا، دفاع مقدس به روایت اطلاعات عملیات و دفاع مقدس به روایت نوجوانان.

دبیر پویش «هشت سال، هشت کتاب، هشت روایت» به میزان استقبال از این پویش در ایام برگزاری آن اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون حدود 10 هزار نفر از پویش استقبال کرده و آثار عرضه شده را خریداری کرده‌اند. در میان آثار منتخب، کتاب‌های «وقتی مهتاب گم شد» و «پایی که جاماند» بیشترین استقبال را از سوی مخاطبان داشت.

جعفرزاده در پاسخ به این پرسش که آیا آمار ارائه شده با احتساب خریدهای سازمانی است یا خیر، گفت: ما امسال خرید سازمانی به معنای مرسوم نداشته‌ایم. امسال در برخی از سازمان‌ها نمایشگاه‌های کتاب دفاع مقدس برگزار شد، اما فروش‌ به صورت فردی بوده است.

وی همچنین از احتمال تمدید پویش خبر داد و افزود: اگر میزان استقبال به همین صورت باشد، امکان دارد که مدت برگزاری پویش تمدید شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید نسخه‌های الکترونیک آثار از این نشانی اقدام کنند. همچنین امکان ارسال رایگان به تمام نقاط ایران فراهم شده تا علاقه‌مندان بتوانند از طریق شماره تلفن 02166460993 یا وبسایت سوره مهر به آدرس www.Sooremehr.ir نسبت به سفارش هر یک از کتاب‌ها با تخفیف 30 درصد و هزینه ارسال رایگان اقدام کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس