کد خبر 779013
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
المپیاکوس

سرمربی جدید المپیاکوس که فصل قبل اعتقاد زیادی به مهاجم ایرانی داشت، به این تیم بازگشت.

به گزارش مشرق، المپیاکوس فصل جدید سوپر لیگ یونان را با بسنیک هاسی روی نیمکت خود شروع کرد که عملکرد این سرمربی آلبانیایی در پنج هفته اخیر در تیم پُر افتخار و قهرمان فصل قبل دور از انتظار بود تا با یک باخت، دو تساوی و تنها دو پیروزی در جایگاه چهارم قرار بگیرند و از سوی دیگر در نخستین مسابقه لیگ قهرمانان اروپا نیز در خانه برابر اسپورتینگ لیسبون مغلوب شوند.


باخت ۳ بر ۲ شب گذشته المپیاکوس در دربی آتن مقابل تیم آ. اِک که در حال حاضر صدرنشین سوپر لیگ یونان هم است موجب شد بسنیک هاسی از سرمربیگری المپیا اخراج شود و حضور کوتاه مدتی در این تیم داشته باشد.


تاکیس لمونیس که یکی از اسطوره‌های باشگاه المپیاکوس محسوب می‌شود، سابقه هدایت تیم‌های پانیونیوس، لوادیاکوس و الرعد عربستان را در کارنامه دارد و در پنج هفته پایانی فصل قبل نیز هدایت المپیاکوس را برعهده داشت مجددا به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.


لمونیس در پنج بازی آخر فصل گذشته چهار پیروزی و یک مساوی داشت و در نیمه نهایی جام حذفی یونان هم با وجود اینکه یک باخت و یک برد مقابل آ. اِک. آتن داشت به دلیل قانون گل زده در خانه حریف نتوانست به فینال صعود کند اما نکته قابل توجه برای او این است که اعتقاد ویژه‌ای به کریم انصاری‌فرد دارد.


انصاری‌فرد در نخستین مسابقه این فصل جزو ترکیب بود که یک گل زد و یک پاس گل داد و هفته دوم هم به‌عنوان تعویضی بازی کرد؛ اما بعد از آن حتی در فهرست مسابقات این تیم در لیگ جای نگرفت و نام او در لیست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز رد نشد تا با شرایط سختی مواجه شود.


اما حالا با رفتن بسنیک هاسی و آمدن لمونیس در المپیاکوس به نظر می‌رسد شرایط برای انصاری‌فرد هم تغییر کند چراکه سرمربی جدید او در هفت مسابقه پایانی سال گذشته چهار بار از او در ترکیب اولیه استفاده کرد، دو مرتبه به‌عنوان تعویضی به زمین فرستاد و تنها در هفته پایانی جزو فهرست قرار نداد.


المپیاکوس یکشنبه هفته آینده میزبان آترومیتوس است و باید منتظر ماند و دید که عدم حضور انصاری‌فرد در لیست بازی‌های این تیم به پایان می‌رسد یا شرایط برای او تغییر نخواهد کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس