کد خبر 778841
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
کامران

عضو «کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور» در مجلس گفت: برخی مسئولین همچنان کیلویی به سفر می‌روند و کسی هم به فکر بیت‌المال نیست.

به گزارش مشرق، حسن کامران نماینده مردم اصفهان از تهیه طرحی تازه درباره نظارت بر سفرهای خارجی مسئولین، در مجلس خبر داد.

وی افزود: در راستای این طرح می‌کوشیم تا موادی را به نحوه فعالیت هیئت نظارت بر سفرهای خارجی مسئولین، الحاق کنیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این طرح به دنبال این است تا دستگاه‌هایی که اقدام به سفرهای خارجی می‌کنند و درباره کم‌وکیف این سفر گزارشی به هیئت نظارت بر سفرهای مسئولین ارائه نمی‌کنند، زیر نظر این هیئت قرار بگیرد.

کامران با بیان اینکه سفرهای خارجی مسئولین ساماندهی نمی‌شود، گفت: این در حالی است که گزارش کم و کیف برخی از سفرها هم به هیئت نظارت بر سفرهای خارجی مسئولین ارسال نمی‌شود که این موارد در سفر خارجی شهرداری‌ها و فدراسیون‌ها و سایر دستگاه‌ها به چشم می‌خورد.

وی افزود: معتقدم برخی مسئولین همچنان کیلویی به سفر می‌روند و کسی هم به فکر بیت‌المال نیست؛ البته باید بگویم آن مسئولی که به سفر می‌رود اصلاً‌ نباید حق مأموریت دریافت کند و همین که پول بلیط سفرش و هزینه اقامتش از محل بیت‌المال است دیگر معنا ندارد که این فرد حق مأموریت هم دریافت کند.

عضو «کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور» در مجلس با بیان اینکه سفرهای خارجی یکی از مصادیق ریخت و پاش‌ها و اشرافی‌گری است اظهار داشت: معتقدم برخی از این سفرها به هیچ وجه ضرورت ندارد برخی از این سفرها انجام شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
    1 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس