احمد نوراللهی

طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ احمد نوراللهی مشکلی برای همراهی تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ندارد و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس هم شامل حال این باشگاه نمی شود.

سرویس ورزش مشرق – پیرو انتشار خبر احتمال محرومیت احمد نوراللهی از همراهی پرسپولیس در دیدار با الهلال به دلیل بیرون بودن این بازیکن از لیست بازیکنان تیم پرسپولیس مشخص شد مسئولان این باشگاه پیشتر در این باره اقدامات لازم را اندیشیده اند.

بر اساس این گزارش، از آنجا که نام این بازیکن پیش از این در فهرست بازیکنان پرسپولیس برای AFC ارسال شده او می تواند در صورت صلاحدید کادر فنی تیم در بازی با الهلال برای تیمش به میدان برود.

در این باره با یکی از مسئولان سازمان لیگ هم حرف زدیم که در این باره توضیحات کاملتری داد.

سعید فتاحی در گفت و گو با مشرق، در این باره اظهار داشت: با توجه به اینکه نام نوراللهی در لیست آسیایی پرسپولیس بوده مشکلی برای همراهی تیم در لیگ قهرمانان آسیا ندارد ولی برای بازی در لیگ برتر باید تا نیم فصل صبر کند.

وی افزود: با توجه به اینکه انتقال نوراللهی به تراکتورسازی تبریز یک انتقال بین باشگاهی بوده و او هنوز با پرسپولیس قرارداد دارد بازیکن این تیم محسوب می شود ولی در حال حاضر نام او در لیست بازیکنان تراکتورسازی هم نیست و به این دلیل که هنوز دوران خدمت سربازی اش تمام نشده باید تا تاریخ مشخص شده (29 آذر) صبر کرده و پس از آن به لیست پرسپولیس اضافه شود.

ظرف 24 ساعت گذشته و پس از انتشار این خبر گفته شد با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس ممکن است مشکلی که فصل قبل برای روزبه چشمی و استقلال پدید آمد برای نوراللهی هم تکرار شود که فتاحی در همین ارتباط توضیح داد: اصلا این دو موضوع ربطی به هم ندارند. روزبه چشمی با فسخ قرارداد از لیست بازیکنان استقلال خارج شده و دیگر بازیکن باشگاه استقلال به حساب نمی آمد و برای همین باید باز هم قراردادش در هیأت فوتبال و سازمان لیگ ثبت می شد ولی نوراللهی از لیست پرسپولیس خارج نشده و فقط برای گذران دوران سربازی به تراکتورسازی رفته است.

با این اوصاف احمد نوراللهی در دیدارهای پیش رو در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی برای همراهی تیمش نداشته و برای ورود به لیگ برتر هم باید تا اواخر آذرماه صبر کند.

یادآور می شود نیم فصل رقابت های لیگ برتر هفدهم در تاریخ 15 آذر ماه سال جاری به پایان می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس